Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

vrijdag 27 februari 2009 om 13:41
BaS; Het loopt vast wel los met dit beestje.De situatie is toch anders als met Muis; die was erg ziek en behoorlijk op leeftijd.
Realiseer je dat het 'niet willen eten' niet direct resulteert in dezelfde afloop als destijds met Muis.
Als je zelf ziek bent heb je ook minder zin in eten, het is een natuurlijke reactie. Wanneer de AB aanslaan zal dit katje vanzelf weer gaan eten.
Mijn zus verstopt de pilletjes nog wel in een stukje gekookte kip (waar de kat gek op is) en vermorzelt ze in een klein beetje kattemelk. De poezel van mijn zus is zo'n muts dat ze dat niet doorheeft. De andere kat die ze had at alles op, behalve de pil
Realiseer je dat het 'niet willen eten' niet direct resulteert in dezelfde afloop als destijds met Muis.
Als je zelf ziek bent heb je ook minder zin in eten, het is een natuurlijke reactie. Wanneer de AB aanslaan zal dit katje vanzelf weer gaan eten.
Mijn zus verstopt de pilletjes nog wel in een stukje gekookte kip (waar de kat gek op is) en vermorzelt ze in een klein beetje kattemelk. De poezel van mijn zus is zo'n muts dat ze dat niet doorheeft. De andere kat die ze had at alles op, behalve de pil

vrijdag 27 februari 2009 om 18:20
** zeurbericht !!
Pff, weer even zeuren over mn huisbaas hoor. Khad vandaag vrij genomen, eigenlijk gewoon omdat ik het ff teveel was, mn werk gewoon ff niet zo leuk is en ik zowieso heel veel weg ben en dus echt behoefte had aan dagje voor mezelf. Op zich heerlijke dag gehad: mijn nieuwe laptop geinstalleerd:) en gewoon lekker gerommeld.
Tot smiddags huisbaas langskomt om de dingen waar ik laatst over gebeld had op te lossen. Hij had een klusjesman bij zich die het werk deed en ging vervolgens dus tegen mij aan staan praten. Weer op die vervelende belerende manier, ik kan echt slecht tegen die man en op de één of andere manier klap ik ook dicht en weet ik op zo'n moment niet echt iets terug te zeggen als ie begint over:
- dat ik een rekje in de keuken had opgehangen met schroeven om daar keukengerei op te hangen en dat dat natuurlijk als ik hier weg ging wel van hem was, want hij kon geen gaten in de tegels gebruiken van de schroeven. En dat ik dus ook nergens verder in huis dingen in tegels moest schroeven, ook vooral niet in de badkamer want die tegels kon hij niet meer krijgen (logisch, mijn badkamer is ook echt uit het jaar 0)
- dat er teveel fietsen beneden in de berging staan
- dat ik de ingang beneden had moeten vegen en dat dat toch een kleine moeite was..
- dat het gas zoveel geld kost en dat huurders daar geen rekening mee houden (hierop heb ik wel geantwoord dat mijn kachel bijna nooit aanstaat omdat ik bijna nooit thuis ben en dat ik de kachel in de slaapkamer helemaal niet gebruik) en dat we maar blij moesten zijn dat ie de huur niet verhoogt.
En toen ik zei dat ik eigenlijk wel enorm last heb van het gekraak dat je hoort als mijn bovenbuuf thuis is (van gewoon door het huis lopen), vond ie dat we daar samen maar uit moesten komen en anders had ie wel een mooi duurder huis voor mij in de aanbieding..pfff.. Het is ook zo'n man die wel tien keer roept dat ie het zijn huurders allemaal maar goed naar de zin maakt enzo en tegelijk loopt te mopperen dat het allemaal veel geld kost.
Ik barstte overigens echt bijna in lachen uit toen ik zei dat mn gaskachel het meteen superwarm maakt als je hem aan zet en dat ik hem dus meestal maar meteen weer uit zet, toen hij antwoordde dat hij dit toch hele moderne gaskachels zijn
Bah, en ik weet wel dat ik me het niet aan moet trekken, toch kan ik er echt niet tegen dat die man zo doet. Belerend, irritant. Ik betaal al 3 jaar netjes mijn huur en de schimmel loopt niet over het aanrecht, dus het valt echt allemaal nog wel mee.
Maar goed, probleem is dus dat die man binnenkort weer langs moet gaan komen om nog meer dingen te repareren en ik heb er dus echt zo geeen zin in dat ie dan weer gaat lopen zeuren. Wil het liefste maar gewoon niet thuis zijn dan, maar had juist komende maand meer dagen thuis gepland om gewoon lekker tot mezelf te komen (ik loop een beetje op een grens merk ik..)
Gedoe..
*einde zeurbericht

vrijdag 27 februari 2009 om 20:50
@pip, kan me we voorstellen dat je met dat schooluitje graag een eigen kamer zou willen. Soms heb je even een plek nodig om alle indrukken even te verwerken. Ik heb dat zelf iig wel, kan een hoop hebben maar af en toe moet ik echt ff niks. Met mensen op 1 kamer slapen ben ik ook niet zo goed in, en in 1 bed wordt wal helemaal lastig (ik ben dat geloof ik ontwend ofzo..) . Maar het zal wel moeilijk te regelen zijn als zo'n overnachting centraal wordt geregeld. Goed dat je iig middelen meeneemt om je af te kunnen sluiten (boek, mp3..)
@BaS, gaat het al wat beter met de kat?
@Druif, weer wat happier? Het is iig wel wat langer licht buiten weer, dat doet wel goed, vind ik !
@Clogs, leuk dat de carnaval leuk was !
@Tet&kiss, gefelicteerd !!

vrijdag 27 februari 2009 om 21:38
Jee, Uk.. Ik zou ook helemaal de kriebels krijgen van zo'n bemoeizuchtige huisbaas. Te perplex om ook maar iets terug te zeggen. Later bedenk je je uiteraard wat je allemaal had kunnen zeggen.
Goed trouwens dat je een beslissing omtrent je werk genomen hebt. Voor zover ik je ken, kan ik die beslissing alleen maar aanmoedigen. Ik denk dat het je op je lijf geschreven is.
Pip, al aan het opknappen?
Clogs, fijn dat je genoten hebt van het feest der feesten.
Anne, al nieuws?
BaS, dat niet eten kan ook te maken hebben met het moeten wennen...
Hier gaat het alweer beter hoor. Op het werk loopt het ook prima, alhoewel ik me wel echt zorgen maak over het welbevinden van een aantal leerlingen. Het is iets te intiem om hier uitgebreid te bespreken.
Mini is vandaag voor het eerst met meisje meegeweest met gym. Dat kan vanaf 3 jaar. Ze stond natuurlijk te springen om ook te gaan en vandaag mocht ze in haar nieuwe gympakje. Zooo schattig, zo'n pakje .
Ik ga nog even wat dingetjes voor het leerlingvolgsysteem invullen.
Goed trouwens dat je een beslissing omtrent je werk genomen hebt. Voor zover ik je ken, kan ik die beslissing alleen maar aanmoedigen. Ik denk dat het je op je lijf geschreven is.
Pip, al aan het opknappen?
Clogs, fijn dat je genoten hebt van het feest der feesten.
Anne, al nieuws?
BaS, dat niet eten kan ook te maken hebben met het moeten wennen...
Hier gaat het alweer beter hoor. Op het werk loopt het ook prima, alhoewel ik me wel echt zorgen maak over het welbevinden van een aantal leerlingen. Het is iets te intiem om hier uitgebreid te bespreken.
Mini is vandaag voor het eerst met meisje meegeweest met gym. Dat kan vanaf 3 jaar. Ze stond natuurlijk te springen om ook te gaan en vandaag mocht ze in haar nieuwe gympakje. Zooo schattig, zo'n pakje .
Ik ga nog even wat dingetjes voor het leerlingvolgsysteem invullen.
vrijdag 27 februari 2009 om 22:49
Ukkie: geen jolige huisbaas heb je. Aan de andere kant is het ook wel goed dat hij de boel wat in de gaten houdt, als hij dat tenminste bij iedereen zo doet. Want ik heb toch huizen met smeerpijpzooi in slechte staat gezien! Ik zou hem maar wat toelachen, meer niet. Zolang hij alles laat repareren doet hij dat wat hij hoort te doen als huisbaas. Ik zou misschien wel antwoorden geven als: Ik moet hier ook nog een beetje leven kunnen he (over dat gasgebruik) , dus niet in de verdediging gaan. Over dat rekje in de keuken: dat gebeurt nu eenmaal als ergens wordt gewoond, dat er geboord wordt. Als u het hele huis ongeschonden wilt houden, zou ik het leeglaten als ik u was.
Ik weet niet of je dat durft, maar ik zou zeker niet in de verdediging gaan! Dan kun je nog beter niets zeggen en denken: praat maar lekker door, ik weet dat je weer gaat zeuren, doe je immers altijd.
Druif: dat is vervelend, dat je je zorgen maakt om bepaalde kinderen. Zorgen niet mee naar huis nemen he!
Ja, lief is dat he, die kleine meisjes in hun gympakjes en zo enthousiast!
Pippin: ik weet rationeel wel dat de situatie van Mickey en Muis niet hetzelfde is, maar de beelden komen terug, het gevoel is er dan weer.
Gelukkig is de kleine vandaag stukken beter dan gisteren. Toen zat ie maar in een hoekje en had ik enorme snotdruppels overal liggen (vandaag flink gedweild). Vandaag nieste hij nog heel weinig en druppelde ook niet meer en... at weer, hoera!
Morgenavond date met leuke man...
Laura: al een besluit genomen over de 3 katten? (En ik maar denken dat 2 veel is )
Mo: hoe is het met jouw mannen?
Ik weet niet of je dat durft, maar ik zou zeker niet in de verdediging gaan! Dan kun je nog beter niets zeggen en denken: praat maar lekker door, ik weet dat je weer gaat zeuren, doe je immers altijd.
Druif: dat is vervelend, dat je je zorgen maakt om bepaalde kinderen. Zorgen niet mee naar huis nemen he!
Ja, lief is dat he, die kleine meisjes in hun gympakjes en zo enthousiast!
Pippin: ik weet rationeel wel dat de situatie van Mickey en Muis niet hetzelfde is, maar de beelden komen terug, het gevoel is er dan weer.
Gelukkig is de kleine vandaag stukken beter dan gisteren. Toen zat ie maar in een hoekje en had ik enorme snotdruppels overal liggen (vandaag flink gedweild). Vandaag nieste hij nog heel weinig en druppelde ook niet meer en... at weer, hoera!
Morgenavond date met leuke man...
Laura: al een besluit genomen over de 3 katten? (En ik maar denken dat 2 veel is )
Mo: hoe is het met jouw mannen?

vrijdag 27 februari 2009 om 23:12
quote:druifje76 schreef op 27 februari 2009 @ 21:38:
Hihi, leuk ! En ook grote meisjes zoals ik worden nog blij van nieuwe gympakjes hoor
Hihi, leuk ! En ook grote meisjes zoals ik worden nog blij van nieuwe gympakjes hoor

zaterdag 28 februari 2009 om 22:13
Al terug van date. Uit eten geweest en was gezellig. Leuk gepraat, niet meteen verliefd, maar dat is in mijn geval meestal beter
Toen we het eten op hadden was het zijn voorstel om naar het station te lopen, dus ... weer afscheid te nemen. Het was nog vroeg in de avond, 21.00 uur, slecht teken?
Ik hoop toch op nog weer eens een ontmoeting namelijk...
Toen we het eten op hadden was het zijn voorstel om naar het station te lopen, dus ... weer afscheid te nemen. Het was nog vroeg in de avond, 21.00 uur, slecht teken?
Ik hoop toch op nog weer eens een ontmoeting namelijk...
zondag 1 maart 2009 om 14:05
Dank je Mo. Ik laat het ook zo even, kijk wel wat hij doet.
Hij leek me wel leuk te vinden, gezien wat uitspraken die hij deed onder het eten en meteen toen hij me zag. Toen we naar het station liepen vroeg ik naar de rekening van het eten, die hij betaald had. Hij wilde niet dat ik hem iets terugbetaalde, maar wilde straks bij het afscheid wel een kusje, zei hij. Dat vond ik wel grappig. Toen de trein kwam, kuste hij me drie keer zelfs op mijn mond , waarop ik zei: Dat was niet 1, dat waren er 3. Hij weer: ja, maar het eten was ook erg lekker he. Dus allemaal wel okee, dacht ik. Maar ik zie wel, dat weet je toch nooit. Dit is weer de eerste date van dit jaar voor mij. Van vorige dates weet ik dat wanneer ik het niets vond de man vaak tot mijn verrassing nog een ontmoeting wilde en wanneer ik het wel wat vond, ook wel eens juist niet.
De eerste dag van de kuur kreeg ik de pil zo bij Mickey in zijn bekje. De tweede dag spuugde hij de pil na een half uur nog uit, helaas vloeibaar, dus niet meer terug te brengen en vandaag heb ik met veel pijn, moeite en geduld 3 kwart pil binnengekregen De kat mag dan klein zijn, maar is een behoorlijke vechter! Maar ook weer ontzettend, ontzettend lief. Hij zit nu bij me op schoot, half snuivend te spinnen De andere is buiten, dat vindt hij heerlijk.
Jonna: al weer opnieuw gesolliciteerd?
Anne: al iets gehoord?
Pippin: nog na weeen van het ongeluk?
Kiss en Tet: lekker aan het nagenieten van het dubbele feest?
Tink: hoe gaat het?
Mo: dat over die ervaringen rijker, dat kan ik ook wel zeggen na een jaar daten...
Ukkie: tevreden over je besluit?
Hij leek me wel leuk te vinden, gezien wat uitspraken die hij deed onder het eten en meteen toen hij me zag. Toen we naar het station liepen vroeg ik naar de rekening van het eten, die hij betaald had. Hij wilde niet dat ik hem iets terugbetaalde, maar wilde straks bij het afscheid wel een kusje, zei hij. Dat vond ik wel grappig. Toen de trein kwam, kuste hij me drie keer zelfs op mijn mond , waarop ik zei: Dat was niet 1, dat waren er 3. Hij weer: ja, maar het eten was ook erg lekker he. Dus allemaal wel okee, dacht ik. Maar ik zie wel, dat weet je toch nooit. Dit is weer de eerste date van dit jaar voor mij. Van vorige dates weet ik dat wanneer ik het niets vond de man vaak tot mijn verrassing nog een ontmoeting wilde en wanneer ik het wel wat vond, ook wel eens juist niet.
De eerste dag van de kuur kreeg ik de pil zo bij Mickey in zijn bekje. De tweede dag spuugde hij de pil na een half uur nog uit, helaas vloeibaar, dus niet meer terug te brengen en vandaag heb ik met veel pijn, moeite en geduld 3 kwart pil binnengekregen De kat mag dan klein zijn, maar is een behoorlijke vechter! Maar ook weer ontzettend, ontzettend lief. Hij zit nu bij me op schoot, half snuivend te spinnen De andere is buiten, dat vindt hij heerlijk.
Jonna: al weer opnieuw gesolliciteerd?
Anne: al iets gehoord?
Pippin: nog na weeen van het ongeluk?
Kiss en Tet: lekker aan het nagenieten van het dubbele feest?
Tink: hoe gaat het?
Mo: dat over die ervaringen rijker, dat kan ik ook wel zeggen na een jaar daten...
Ukkie: tevreden over je besluit?
zondag 1 maart 2009 om 18:51
Nope helaas nog niks gehoord! Wel een ontvangsbevestiging gehad waarin stond dat als ik binnen 4 weken niks gehoord had ik was afgewezen. Daarna werden er wat algemene redenen genoemd waarom dat zou kunnen zijn. Beetje flauw vind ik het wel. Ik neem de moeite een brief te sturen dan kan toch ook de beleefdheid worden opgebracht om een afwijzing te sturen. Maar wie weet...hoor ik nog wat... Aan de brief heeft het zeker niet gelegen!

dinsdag 3 maart 2009 om 20:13
Anne, wat een rare reactie. Lekker makkelijk om op deze manier je sollicitanten te behandelen. Pfff. Afwachten dan maar.
Hier alles goed. Ik heb zoiets stoms gedaan.. eigenlijk nog niet eens gedaan.. het is me meer overkomen. Mijn moeder werd vandaag geopereerd. Zij kreeg een ICD... een soort pacemaker. Maar laat ik toch al die tijd in mijn hoofd hebben dat ze morgen pas geopereerd werd. Dus werd ik vandaag om 17.00 uur gebeld. Ja, met het AMC.. je moeder is vandaag geopereerd en bla bla bla.. Ik schrok me werkelijk te blubber. Ik had vanmorgen om half 10 een gemiste oproep, maar omdat ik aan het werk was, heb ik deze niet gehoord.
Natuurlijk ben ik allang blij dat het goed gegaan is, want voor hetzelfde geldt was het niet goed gegaan en had ik haar helemaal niet meer gesproken. Laat ik daar maar niet aan denken.
Hoe is het verder het iedereen? Rustig hier.
Hier alles goed. Ik heb zoiets stoms gedaan.. eigenlijk nog niet eens gedaan.. het is me meer overkomen. Mijn moeder werd vandaag geopereerd. Zij kreeg een ICD... een soort pacemaker. Maar laat ik toch al die tijd in mijn hoofd hebben dat ze morgen pas geopereerd werd. Dus werd ik vandaag om 17.00 uur gebeld. Ja, met het AMC.. je moeder is vandaag geopereerd en bla bla bla.. Ik schrok me werkelijk te blubber. Ik had vanmorgen om half 10 een gemiste oproep, maar omdat ik aan het werk was, heb ik deze niet gehoord.
Natuurlijk ben ik allang blij dat het goed gegaan is, want voor hetzelfde geldt was het niet goed gegaan en had ik haar helemaal niet meer gesproken. Laat ik daar maar niet aan denken.
Hoe is het verder het iedereen? Rustig hier.
dinsdag 3 maart 2009 om 22:30
Druif: oei, dat is schrikken inderdaad. Fijn dat het goed gegaan is!
Is niet zomaar een operatie...
Anne: wat een rare stijl is dat, vooraf al zeggen als je afgewezen wordt is het daarom of daarom...
De date heeft zondagavond gebeld en gezegd dat er geen klik was. Wat ik al dacht dus... Nou ja, hij was leuk maar ik was ook niet verliefd. Voor een man is dat vaak voorwaarde om naar tweede date te gaan, voor mij niet. Maar ik ga weer verder daten.
Met de kat met niesziekte gaat het redelijk. Het lukt me nu steeds beter het pilletje hem "door de strot te duwen" letterlijk en figuurlijk. Vandaag renden de katten het hele huis door, lekker speels nog, ondanks dat ze al volwassen zijn. Gezellig! Daaraan merkte ik ook dat de kleine zich duidelijk beter gaat voelen. Hij laat zich ook niet meer zo snel het eten afpakken, vanavond zaten ze zelfs even met z'n tweeen aan 1 etensbakje te eten. Begin steeds blijer met de beessies te worden
Is niet zomaar een operatie...
Anne: wat een rare stijl is dat, vooraf al zeggen als je afgewezen wordt is het daarom of daarom...
De date heeft zondagavond gebeld en gezegd dat er geen klik was. Wat ik al dacht dus... Nou ja, hij was leuk maar ik was ook niet verliefd. Voor een man is dat vaak voorwaarde om naar tweede date te gaan, voor mij niet. Maar ik ga weer verder daten.
Met de kat met niesziekte gaat het redelijk. Het lukt me nu steeds beter het pilletje hem "door de strot te duwen" letterlijk en figuurlijk. Vandaag renden de katten het hele huis door, lekker speels nog, ondanks dat ze al volwassen zijn. Gezellig! Daaraan merkte ik ook dat de kleine zich duidelijk beter gaat voelen. Hij laat zich ook niet meer zo snel het eten afpakken, vanavond zaten ze zelfs even met z'n tweeen aan 1 etensbakje te eten. Begin steeds blijer met de beessies te worden

dinsdag 3 maart 2009 om 23:02
Oe, Druif, schrikken! Gelukkig is alles goed.
@BaS, leuk die katten! En tja, met die dates is het toch wel vaak het geval dat de klik er niet is. Ik heb zelf dan ook vaak geen zin in verder daten, omdat ik al genoeg gewone vriendschappen heb.. maar goed anderzijds weet je natuurlijk neit waar het naartoe gaat.
Had zelf vorig weekend wel dat ik weer iemand tegenkwam die ik eerst zelf had afgewezen zeg maar en waar het nu wel weer leuk mee was. Weet niet zo goed hoe leuk ik hem vind, ben nog steeds niet stapelverliefd ofzo, moet je dat nou een kans geven dan? Ik denk ergens altijd dat 'het wel komt' ofzoiets..
@Anne, beetje rare reactie idd, ben benieuwd of je verder nog wat hoort. En anders helpen we je gewoon weer met een volgende brief !
Hier nog twee nachtjes slapen en dan ben ik het weekend weg.. Heb er zin in, vind het spannend, ben benieuwd hoe het gaat voelen als ik daar weer terug ben.
donderdag 5 maart 2009 om 07:34
Uk, als je dit nog leest... een hele fijne vakantie! Hoop dat je het net zo leuk gaat hebben als ik in mijn weekendjes alleen weg!
Druif, dat is inderdaad schrikken. Gaat het verder allemaal goed met haar?
B&S, ik kan me niet voorstellen dat je direct verliefd bent na de eerste date. Maar een klik lijkt me wel noodzakelijk, zonder dat weet je toch wel vrij zeker dat het niks zal worden.
Druif, dat is inderdaad schrikken. Gaat het verder allemaal goed met haar?
B&S, ik kan me niet voorstellen dat je direct verliefd bent na de eerste date. Maar een klik lijkt me wel noodzakelijk, zonder dat weet je toch wel vrij zeker dat het niks zal worden.

donderdag 5 maart 2009 om 18:50
Fijn weekend Uk!
Mijn hoofd doet het weer. Niets meer aan 't handje gelukkig. Heb het erg druk gehad en achteraf denk ik... waarmee dan.. maar goed.
Heb een nieuwe telefoon; zo'n agenda/pda/bel-ding. Heul veul knopjes, dus de hyperfocus stond een dag of wat aan.
Kan in huis verhuizen naar een andere kamer, met veel meer zonlicht, dus daar ben ik wel blij mee. Verder gaat het wel oke.
Ben net bij de GGZ geweest en ben even van mijn paadje. Ze zei dat ik zo vastbesloten doorzetter was dat ik het mezelf soms onnodig moeilijk maakte. Dus
Mijn hoofd doet het weer. Niets meer aan 't handje gelukkig. Heb het erg druk gehad en achteraf denk ik... waarmee dan.. maar goed.
Heb een nieuwe telefoon; zo'n agenda/pda/bel-ding. Heul veul knopjes, dus de hyperfocus stond een dag of wat aan.
Kan in huis verhuizen naar een andere kamer, met veel meer zonlicht, dus daar ben ik wel blij mee. Verder gaat het wel oke.
Ben net bij de GGZ geweest en ben even van mijn paadje. Ze zei dat ik zo vastbesloten doorzetter was dat ik het mezelf soms onnodig moeilijk maakte. Dus
zaterdag 7 maart 2009 om 16:20

zaterdag 7 maart 2009 om 23:52
Hoe was je date, BaS?
Ben daarnet een beetje boel overstuur geraakt. Maandag ga ik voor een paar dagen weg en ik heb er helemaal geen zin in. Of ik het niet overzie, alles te onvoorspelbaar is of iets dergelijks... Ik kan alleen maar janken en het gaat werkelijk nergens om. Belachelijk.
Ik wil gewoon niet. Punt.
Ben daarnet een beetje boel overstuur geraakt. Maandag ga ik voor een paar dagen weg en ik heb er helemaal geen zin in. Of ik het niet overzie, alles te onvoorspelbaar is of iets dergelijks... Ik kan alleen maar janken en het gaat werkelijk nergens om. Belachelijk.
Ik wil gewoon niet. Punt.