Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Mogge!

Was om acht uur al wakker! Nog wel wat slaap dronken dus maar weer het bedje ingegegaan. Net lekker ontbeten in het zonnetje in de tuin, heerlijk!

Feestje was top! Gezellig met een leuke club mensen maar ik ben de hele nacht met vlagen behoorlijk misselijk geweest. Nog steeds niet ongesteld trouwens..... Liefje en ik hebben toch wel het idee dat het zover is.... Al de tekenen zijn er..... Alleen die positieve test nog..... Dus we hebben nog hoop

We waren om 5 uur thuis, mooie tijd! Liefje was aardig aangeschoten en anderen worden dan zo bizar van de drugs dat ik liever weg ga. Voel ik me niet meer thuis.

Ben de feestjes sowieso een beetje ontgroeid..... Word ook een dagje ouder Time to move on.....

@Bepje: Ben je liefje niet tegen gekomen.... HIhihihi

@Ugglover: Moet ook nodig mijn kast uit gaan mesten en alles op marktplaats knallen! Wat een klus.......Kom er steeds niet aan toe.....

Bokkepruikje weer verdwenen??
@Xasi, gewoon "poes" is ook leuk! Dat wordt wat, op dag 2 al de brutale aap uithangen, bestaat er ook kittencursus ipv puppiecursus?
@Yaelle, ik hoop ook echt dat je zwanger bent!! Duim, duim, duim! Je lichaam kan je vast heel erg voor de gek houden maar ik denk als het echt zover is, je het wel merkt... Top dat het feestje geslaagd was! Het wordt anders hè als je ouder wordt? Heb ik ook last van...

Ben nu bezig met verven en bokkepruikje is wel weer een beetje weg, ga me straks in mn sportkleren hijsen en proberen 8 km te rennen...
yaelle respect 5 uur er in en 8 uur er weer uit!!

scheelt wel heel veel als je geen alcohol op hebt he! (met de volgende dag opstaan bedoel ik)

wie weet is het toch zo ver, weet je wanneer je eisprong was? heb je het gevoeld? want precies 14 dagen daarna wordt je ongesteld.......

wanneer ga je weer testen?

wow uggi dat rennen van jou!! echt goed!! ik doe het je (nog niet eens 1km) na! hahaha
@xasi: Ben weer terug gegaan hoor mijn bedje in...... Anders ben ik morgen zo verrot op mijn werk. Zonder alcohol ben je een beetje mens de volgende dag.....

Mijn eisprong was de 21ste februari.... Heb ik erg goed gevoeld. Ik ben sinds dat ik gestopt ben, oktober, vrij regelmatig ongesteld geworden. Tussen de 24 en 26 dagen, meestal iets eerder maar nooit langer.

Mijn liefje wilde vandaag al direct weer testen maar mij lijkt het beter om het morgen of dinsdag te doen. Aan de ene kant zijn we super opgewonden maar wel met enige slag om de arm, je weet het nooit hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Is Spider een leuke naam voor je kat?

Of Dimple? (Mijn lievelings wisky..... hihihihi)
als het goed is verdubbeld elke 24 uur het aantal zwangerschapshormonen in je lichaam. dus dan zou het zo kunnen zijn dat je het vandaag wel kan zien....

en als het echt de 21ste was je eisprong dan zou je gister het al moeten zijn geworden,

dus hupseke testen!!

laat ons niet te lang in spanning he
hmmmm spider gaan we over nadenken
Hupsakee, ik durf niet..... hihihihihi

Morgen is goed, denk ik..... Scheelt weer een beetje teleurstelling, en weer een gangetje naar de drogist.....

Wat een gedoe zeg die testen kopen.

Gelukkig stond ik in een vreemde stad en vreemd winkelcentrum toen ik de test ging kopen. Zegt die muts achter de kassa, door de hele winkel, weet je het werkt? Je kan het het beste met ochtend urine doen. Mens houd je bek! Voor het zelfde geld staat mijn buurvrouw achter me. Jeeminee!

Ik lees de gebruiksaanwijzing wel!

@Ugglover: Goed dat je begonnen bent aan je trap! Heb je straks echt een voldaan en goed gevoel over! Is ook fijn voor je humeur!
yaelle

hahaha dat heb ik ook. hier op t eiland is het net een dorp. het maakt nit uit waar ik het ga halen, de kans is altijd dat iemand mij ziet en hoort . dus vraag ik het altijd heel zachtjes hahaha

yaelle beter weet je vandaag dan morgen dat het deze maand nog niet gelukt is toch? of dat het juist wel gelukt is.

maar ja snap het wel hoor, jij kent je lichaam toch het beste en volgens mij weten wij ergens die van binnen heel goed of het wel of niet zo is, denk je niet? (alhoewel niet altijd goed naar dat stemmetje willen luisteren haha)
@Yaelle; ik heb zo'n voorgevoel bij jou dat het raak is, ik blijf voor je hopen. Ik zou ook tot morgen of overmorgen wachten, meer kans dat de hormonen te zien zijn. Toen ik een test ging kopen 2 wkn geleden vroeg dat mens precies hetzelfde, waarschijnlijk moeten ze dat vragen ofzo. Volgende keer bestel ik ze via internet denk ik! http://www.zwangerschapstest.nu

@xasi; wat een brutale kat!! Ik zou een ontdeugende naam aan hem geven.

@Ugg; Gelukkig voel je je weer beter. Af en toe heb je dat inderdaad. Goed dat je bent begonnen aan de trap! Je mannetje zal trots zijn als hij vanavond thuiskomt en ziet dat je dat helemaal in je eentje hebt gedaan! Dan kan hij je vast opvrolijken!

Ben geen uitslaper inderdaad, probeer het altijd wel, maar ben vrijwel altijd vroeg wakker. Ook als ik laat naar bed ben gegaan...

Ik doe in de sportschool eigenlijk nooit klasjes, het liefst gewoon zelf trainen, voornamelijk cardio. Lekker zweten en het gevoel hebben dat ik iets heb gedaan. Probeer 2x per week te gaan, maar dat lukt niet altijd. Daarnaast minimlaal 1x per week paardrijden, wat ook best vermoeiend is en daar gebruik ik ook al mijn spieren.

Net belastingaangifte gedaan... moet weer 800 terug betalen bah
FM

das echt zwaar kl*te!!! 800 das niet niks!

ooo al die sportieve mensen hier......t laat me helemaal slecht voelen hahaha op zich wel goed, is ook soort van schop onder mijn luie kont! haha
Hoi hoi, weer even een snel berichtje. Ben nog steeds niet ongesteld geworden en nog steeds geen tekenen dat dit er wel aan zit te komen. Het blijft dus nog even spannend hierzo... als ik aankomende week nog niet ongesteld wordt maar weer eens een testje doen.

@Yaelle: jammer dat je test negatief was... we zitten nu dus een beetje in hetzelfde schuitje... afwachten maar! Succes!!
@Yaelle, ik zou het testen ook zo lang mogelijk uitstellen, spannend!! Ik hoop het zo voor je meid. Pfff, wat een domme actie van die vrouw achter de kassa. Gelukkig was je ver van huis!

@FM, 3 x per week sporten is supergoed! Ik probeer het ook maar meestal blijf ik hangen op 2... Wat vreselijk irritant dat je 800 euro moet terugbetalen! Enig idee hoe dat komt, hopelijk wist je dat vantevoren? Heb je zelf een paard?

@Loesssie! Ga/kan jij nog een week wachten met testen? Pffff, spannend, voel je wat?

Ik ben aan het verven geweest en heb 8 km hard gelopen, ik was gesloopt, maar hopelijk gaat het me wel lukken, de 10 km over 4 weken. Ik heb er goede hoop op, ik zal niet de eerste zijn die over de finish kom, maar hopelijk ook niet de laatste!

Ik ga nog even lekker lezen en vroeg mn mandje in... Tis stil hier trouwens, waar zit iedereen??
oooh yaelle en loesssie wat ontzettend spannend, ik blijf voor jullie duimen hoor!

Balen, terugbetalen van zo veel geld futuremaman! bah de belastingaangifte, moeten wij ook nog, zie er altijd enorm tegenop, al krijgen we wel vaak geld terug, wat het dan een leuker karweitje zou maken....

Ik heb vandaag een echte relaxdag gehad, uitslapen, beetje eten, luieren. verkoudheid gaat alweer beter gelukkig.

Gisteren vrienden verteld; echt leuk om te doen, iedereen is kei verbaasd maar superblij, top dag gehad!
Hoi meiden,

@Yaelle: Ik duim voor je meid. Wat apart dat jullie beide denken dat het zover is. Spannend hoor. Wat zijn je klachten nu? Jij had die vreemde buikpijn afgelopen weken ook he? Hoe voelde dat bij jou?

@Ugg: Stoer dat je zo lang kan hardlopen. Respect hoor. Ik heb daar geen discipline voor.

Heb zelf een leuke dag gehad. Geslapen tot 10 uur. NOg wat geluierd toen. Helaas geen sex wat heb een vaginale infectie. Morgen ff naar de dokter. Toen filmpje gekeken. Toen kwamen mijn schoonzus en haar nieuwe vriend met ons nichtje. Belde ze op vlakvoor ze kwamen of de koffie klaar stond. En wij denken dat ze ons nichtje alleen afzetten. Ik snel stofzuigen, opruimen etc. Hahahaha, goed af en toe sociale controle. Vergeet ik alleen 1 ding. Foliumzuur! Gelukkig stond die in de keuken en ik denk niet dat ze die gezien hebben.

Met ons nichtje naar indoor speeltuin geweest. Was zo leuk. Het is zo'n schatje, ben echt dol op haar! Daarna naar schoonzus en daar ook gegeten en net thuis.

Nu op de bank en morgen nog een dag vrij! Heerlijk!

Lichte buikpijn en rugpijn is nog aanwezig. Is niet mijn eispong want heb het al vanaf woensdag. Vorige maand ook last van en toen al voor de eisprong, nu net na. Zal van het stoppen met de pil zijn denk ik. Even afwachten.

Fijne avond! En sorry als ik niet op iedereen reageer, ik lees alles wel.
mariska ik had die zelfde pijn vanaf eisprng tot en met menstruatie en het was precies 14 dagen. (vandaar dat ik weet dat het vanaf eisprong was.

Uggi RESPECT en dat allemaal op een luie zondag

Jippie zo leuk dat iedereen zo enthousiast is! Dan zie je toch hoe bijzonder zo iets is! leuk!

uggi je vroeg waar we waren..ik was even een duikje nemen en daarna lekker biertje gedronken met dushi bij strandtentje...

das dan wel weer het voordeel van nog niet zwanger zijn!

naam voor de poes is geworden Boogiewoogie!
goedemorgen meiden, \

@Xasi; boogiewoogie is een grappige naam! Hoe ziet de kat er eigenlijk uit??

@Maris; kan je buikpijn niet komen van de infectie? Volgens mij is dat wel een symptoom namelijk

@Yaelle/ Loessie; SPANNEND!!! We wachten vol spanning de komende dagen... Hopelijk gaan jullie zorgen vor de nieuwe cheerpoppetjes!

@Jippie; leuk om je vrienden te vertellen lijkt me! Waarom waren ze verbaasd? Zijn jullie geen types voor kinderen?

De belastingaangifte viel eigenlijk wel tegen, mijn vriend werkt freelance bij en denk dat daar iets mis is gegaan eerder dit jaar. Misgerekend ofzo. Maar goed, het is niet de grootste wereldramp die kan gebeuren, meer gewoon vervelend. Komt goed.

@ugglover; Blijf het knap vinden dat hardlopen van jou! Nog 4 weken om te trainen, dus ik weet bijna zeker dat je die 10 km wel gaat redden straks! We zullen je (digitaal) blijven aanmoedigen!

Enne, ik heb geen eigen paard, rij nu ook nog maar 1x per week meestal, meer voor de lol, geen wedstrijden meer oid. Vroeger wel altijd gedaan. Heb daar geen tijd meer voor en ook geen zin in. Sportschool valt bij mij ook altijd als eerste af als ik geen zin heb.

Werkse vandaag meiden!
@Xasi gefeliciteerd met je nieuwe poesje, leuke naam!

@Futuremaman, dus jij rijdt ook paard? Wat leuk! Ik ben verslaafd aan paarden en 8,5 jaar geleden is mijn droom uitgekomen, toen heb ik namelijk mijn eigen paard gekocht! Ik ben nog steeds helemaal gek op haar

@Yaelle, wat spannend zeg. Je klinkt wel echt zwanger hoor!

Pfff, ik voel me zó beroerd.... Helemaal eigen schuld hoor, gisteren flink wat alcohol gehad. We hadden visite en het was zo gezellig! Alleen is zoveel drinken niet verstandig als je de volgende dag moet werken...zucht...
Zo de werkweek is weer begonnen...

Heb net even 10 minuutjes om bij te lezen. Half 10 heb ik mijn eerste client van de week. Maar het is weer veel leesvoer!

Loessie en Yaelle: wow spannend! Ik hoop op nieuwe poppetjes in de tabel!

xasi: wat heerlijk: duiken vanaf het strand en lekker in strandtent hangen! Ik heb gisteren 'mn eerste terrasje van het jaar gepakt. Met winterjas en dikke sjaal in een waterig zonnetje... Maar wel genoten!

Boogiewoogie is een goede naam!

Oja belasting: moet ook nog aangifte doen...
Hi Mundy! Beterschap meid! succes met werken vandaag...
Belastingaangifte hebben wij vorige week gedaan en we krijgen nog 1300 euro terug! Jammer dat je daar dan nog weer een paar maanden op moet wachten hè...

@Futuremaman, wist je dat de kans er in zat dat je veel terug moest betalen? Anders is dat wel even flink schrikken zeg...
Mundy wat leuk een eigen paard! Zou ik ooit ook wel willen. Nu geen tijd, geld en ruimte voor! Maar lijkt me heerlijk om ieder moment te kunenn gaan rijden in de bossen of natuurlijk om samen met je paard goed te trainen om echt goed te worden.

1300 euro terug, dat is wel erg lekker!

Hahaha 's avond s een vrouw, 's ochtends een vrouw is het toch? Voel je je inmiddels al weer beter?
Vanmorgen ongesteld geworden..... En hoe.....Bah.

Ben nog wel steeds misselijk......Vaag dus. Misschien hebben mijn buik en misselijkheids klachten nog te maken met de lymfeklier infectie die ik in dec. heb gehad. Deze week dus ff naar de ha.

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Teleurstelling was er even maar dat hoort erbij. We gaan gewoon weer vrolijk verder!
Belasting, bah! Gelukkig doet de boekhouder het voor ons.

Afgelopen jaar een beetje ingewikkeld jaartje, dubbele hypotheek gehad dus dubbele rente. Met alle andere rompslomp van dien. Dus wel fijn dat het geregeld wordt voor ons en we krijgen flink wat terug!

@Xasi: Leuke naam!

@Loessie: Ik hoop het zó voor je! Ik ben hard aan het duimen.

@Ugglover: Nieuwe lnl: 3 april

(Wie gaat er trouwens de tabel bij houden als jij met je voetjes in het witte zand zit ? )
Ah Yaelle, jammer zeg... Hè, het leek er zo op.

Nu heb je wel duidelijkheid en hoef je niet te testen. "Gewoon weer vrolijk verder", jij bent sterk meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven