Rare vlekken in kleding
maandag 2 juli 2018 om 18:13
Ik wilde vandaag mijn grijze shirtje aan doen maar toen zag ik dat er allemaal roze/oranje vlekjes op zaten. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik gebruik nooit chloor of andere dingen die kleding kunnen bleken, kan ook niks raars ontdekken aan de wasmachine maar ik weet wel dat de vlekken er niet in zaten voordat ik het in de wasmachine deed. en bij het ophangen er niet op gelet. Shirtje zit nu opnieuw in de machine en ik hoop dat het eruit gaat want ik heb het nog niet zo lang en was best duur 
Ik dacht aan zonnebrand maar dat geeft andere vlekken. Iemand wellicht nog suggesties wat het zou kunnen zijn?
Ik dacht aan zonnebrand maar dat geeft andere vlekken. Iemand wellicht nog suggesties wat het zou kunnen zijn?
maandag 2 juli 2018 om 18:25
Hier moest ik ook meteen aan denken.Ineedyourlove schreef: ↑02-07-2018 18:16Toevallig bellen geblazen?
Of bij bellenblaas in de buurt gestaan?
maandag 2 juli 2018 om 18:47
maandag 2 juli 2018 om 18:49
Niet in de volle zon gehangen, niet samen gewassen met poetsdoekje en ik heb gewassen met ossengal zeep. Heb net eens gegoogled op chloorvlekken en de plaatjes lijken wel op de vlekken die ik heb maar zover ik weet gebruik ik dus niks waar chloor in zit.
Baal er echt van, heb dat shirtje nog geen maand en ik dacht ik koop eens iets duurders
Baal er echt van, heb dat shirtje nog geen maand en ik dacht ik koop eens iets duurders
maandag 2 juli 2018 om 18:52
maandag 2 juli 2018 om 19:07
Roest kan heel hardnekkig zijn, er hoeft maar een heel klein plekje in de trommel te zitten en het is al feest. Met vaatwassers net zo; zet er één ding in met een roestplekje en al je bestek zit onder de vliegroest.
maandag 2 juli 2018 om 19:27
Gebruik je ook geen chloor voor de toilet? Dan kan het gebeuren dat er miniscule spetters op je shirt zijn gekomen. Pas bij/na het wassen ga je die zien.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 2 juli 2018 om 19:31
Normaal gesproken niet nee maar zou kunnen dat in de laatste fles die ik heb gekocht er wel iets van bleekmiddel/chloor in zit
maandag 2 juli 2018 om 19:40
Ben je recent in een naar chloor ruikend toilet geweest? Dat jij het niet gebruikt hoeft niet alles te zeggen. Bij iemand waar jij het toilet hebt gebruikt kan het ook zijn gebeurd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 2 juli 2018 om 19:51
Maar gebruik je producten met benzoylperoxide? Het lijkt er idd op dat iets de kleur heeft 'weggevreten'.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 2 juli 2018 om 19:58
Zover ik weet niet maar geen idee waar dat allemaal in zit. Het zit in ieder geval niet in m'n zonnebrand zo ver ik weet.
Ik ga het shirt nu maar gebruiken als klus shirt want ik denk niet dat ik een stift kan vinden in de juiste kleur en overal applicaties erop strijken, daar zijn het teveel vlekken voor.
Ik ga het shirt nu maar gebruiken als klus shirt want ik denk niet dat ik een stift kan vinden in de juiste kleur en overal applicaties erop strijken, daar zijn het teveel vlekken voor.