Vervelende huisgenoot
dinsdag 3 juli 2018 om 20:28
meisjes plagen, kusjes vragen is het toch?
Maar goed, net doen alsof hij je gaat slaan vind ik bedreigen. Ongewenst aan je zitten is ongewenste intimiteiten. Dus ik zou hem heel rustig te verstaan geven dat wanneer hij dit een volgende keer weer flikt, jij een melding gaat doen bij de politie wegens huiselijk geweld en ongewenste intimiteiten. En van inbreuk op je privacy als jij staat te douchen en hij moet tanden poetsen. Eens zien hoe grappig het dan nog is.
Maar goed, net doen alsof hij je gaat slaan vind ik bedreigen. Ongewenst aan je zitten is ongewenste intimiteiten. Dus ik zou hem heel rustig te verstaan geven dat wanneer hij dit een volgende keer weer flikt, jij een melding gaat doen bij de politie wegens huiselijk geweld en ongewenste intimiteiten. En van inbreuk op je privacy als jij staat te douchen en hij moet tanden poetsen. Eens zien hoe grappig het dan nog is.
dinsdag 3 juli 2018 om 20:29
Hij klinkt als een heel erg slecht opgevoedde puber. Durf je een keer goed boos op hem te worden? Desnoods terwijl je vriend in je kamer zit als back up.
Het is niet ok als hij je sletje noemt, en daar mag je best gepast fel op reageren. Probeer je niet bang te laten maken. Net als dat hij zijn tengels thuis houd, en maar met zijn broertjes in het grasveld gaat stoeien.
Wat een lamlul zeg.
Het is niet ok als hij je sletje noemt, en daar mag je best gepast fel op reageren. Probeer je niet bang te laten maken. Net als dat hij zijn tengels thuis houd, en maar met zijn broertjes in het grasveld gaat stoeien.
Wat een lamlul zeg.
dinsdag 3 juli 2018 om 20:32
dinsdag 3 juli 2018 om 20:37
Ja. Ik denk dat ik binnenkort ga praten met degene die hij t best kent. Ik vind t super lastig om over mn gevoelens te praten tussen al die mannen. Lijkt wel of ze daar niet mee om kunnen gaan ofzo...
dinsdag 3 juli 2018 om 20:38
dinsdag 3 juli 2018 om 20:40
Ik probeer wel eens boos te worden maar hij moffeld het snel weg onder t mom dat ik een dramaqueen ben.YellowLemon schreef: ↑03-07-2018 20:29Hij klinkt als een heel erg slecht opgevoedde puber. Durf je een keer goed boos op hem te worden? Desnoods terwijl je vriend in je kamer zit als back up.
Wat een lamlul zeg.
(Ik vind dat zelf van niet)
dinsdag 3 juli 2018 om 20:50
Toch constant van je afbijten (direct als hij begint dus niet pas als hij al even bezig is!) en daarmee je grenzen aangeven en een klacht indienen bij de huisbaas. Slot op jouw kamer en slot op de badkamer.
Misschien ook een keertje een assertieve vriendin uitnodigen die hem op zijn nummer kan zetten.
Wat een naar ventje zeg! Ik zou slaande ruzie krijgen met zo'n gozer!
Als het niet verandert zou ik wel andere woonruimte kiezen want jouw veiligheid gaat voor alles.
Misschien ook een keertje een assertieve vriendin uitnodigen die hem op zijn nummer kan zetten.
Wat een naar ventje zeg! Ik zou slaande ruzie krijgen met zo'n gozer!
Als het niet verandert zou ik wel andere woonruimte kiezen want jouw veiligheid gaat voor alles.
dinsdag 3 juli 2018 om 21:02
Het klinkt mij toe alsof je over je heen laat lopen. Een goed gesprek gaat niet helpen en het negeren, weglachen, voorzichtig benaderen, wat je ook doet, het werkt allemaal niet. Met boos.worden speel je hem helemaal in de kaart, want dan weet hij dat hij je raakt en dat hij je op de kast kan krijgen.,
De volgende keer dat hij iets doet dat je niet bevalt zeg je dat hij moet stoppen, dat je niet gediend bent van kleuters en dat je de volgende keer dat hij je aanraakt, bedreigd of je privacy schendt je een aanklacht bij de politie neer legt.
Waarschijnlijk gaat hij vragen waarom, want het is toch een grapje, of lacht hij je uit. Boeiend.
Gewoon negeren en weglopen. Ga er niet meer op in, dan geef je hem alleen maar wat hij wil.
Kom je woord ook na. Schrijf alles op wat je je kan herinneren, liefst met data, en wat er nog gebeurt en ga daarmee naar de politie als het weer gebeurt.
Misschien doen ze er niets mee, maar vraag dan iig een kopie van je melding en hang die op in de centrale ruimte,
De volgende keer dat hij iets doet dat je niet bevalt zeg je dat hij moet stoppen, dat je niet gediend bent van kleuters en dat je de volgende keer dat hij je aanraakt, bedreigd of je privacy schendt je een aanklacht bij de politie neer legt.
Waarschijnlijk gaat hij vragen waarom, want het is toch een grapje, of lacht hij je uit. Boeiend.
Gewoon negeren en weglopen. Ga er niet meer op in, dan geef je hem alleen maar wat hij wil.
Kom je woord ook na. Schrijf alles op wat je je kan herinneren, liefst met data, en wat er nog gebeurt en ga daarmee naar de politie als het weer gebeurt.
Misschien doen ze er niets mee, maar vraag dan iig een kopie van je melding en hang die op in de centrale ruimte,
dinsdag 3 juli 2018 om 21:29
dinsdag 3 juli 2018 om 22:05
Ja ik woon op een oude boerderij in mijn kamer is er met mn laptop geen bereik.. wel WiFi met mijn telefoon maar niet op de laptop. Ik moet dan ook een gat in t plafond maken in de woonkamer wil de lengte van zo'n kabel passen... wel een optie! Ik ga er eens naar kijken dankjewel