Daddy issues??

05-07-2018 08:44 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-07-2018 09:42
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.67% gewijzigd
Ik zie absoluut niet wat dit met daddy issues te maken heeft, maar goed.

Deze vent is gewoon een lul, wil enkel seks, daar is hij ook eerlijk in. Je moet voor jezelf bepalen wat je wil. Of een relatie (dan dump de fuckbuddy) of geile seks en verder als stront behandeld worden (dat laat je de situatie zoals hij is en stop je met zeuren).
  • Omdat je denkt dat daar meer te halen valt
    Omdat je gelooft in no pain no gain
    Omdat je eigenlijk nog niet toe bent aan iets serieus
    Omdat je 'leven is lijden' als motto hebt
    Omdat de seks beter is en je dat heel belangrijk vind
    Omdat je het niet uit kan staan dat jij hem leuker vindt dan hij jou en wil bewijzen dat hij het mis heeft
    Anders nl....
lolapaloeza wijzigde dit bericht op 05-07-2018 08:53
0.41% gewijzigd
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Jemig zeuren is ook een vak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom zijn dit daddy issues?
@Ginny Jones, wanneer wij samen zijn is hij heel hoffelijk en merk ik aan hoe hij doet en hoe wij praten dat hij mij wel leuk vindt maar zodra ik weg ben doet hij dus zo.

Ik zeur niet, ik heb hier enkel mijn verhaal opgeschreven en vragen gesteld omdat ik mijzelf niet snap.
Jij wil dus een relatie, en hij wil alleen maar seks.
Dan komt straks natuurlijk het hele verhaal hoe haar afwezige vader er voor zorgt dat ze liever een onaardige man doet dan een vage ex.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Omdat je nog niet doorhebt dat het ook gewoon een optie is om voor geen van beide te gaan en eens lekker een tijdje alleen te zijn.
@lolapaloeza: je hebt zeker gelijk over ambivalent zijn over het hebben van een relatie.

Lijden doe ik niet meer aan daar heb ik geen tijd voor, voel mij eerder een klein kind dat iets niet mag en het daardoor juist wil.
Een ex is een ex om een reden. Nieuwe relaties met exen lopen daarom zelden uit op een fijne langdurige relatie.

Ook is een ex iemand aan wie je geen verantwoording verschuldigd bent over je seksleven. Waarom voel jij je wel schuldig? Hou je hem aan het lijntje? Zo ja, dan speel je met zijn gevoelens, en dat is echt niet netjes.

Die andere man is gewoon heel duidelijk; hij wil seks en verder geen gezeur. Als jij ook alleen seks had gewild, dan kun je samen lol hebben en daar is niks mis mee. Maar nu jij verliefd bent, kun je het beter afkappen, want het zal nooit worden wat je er van hoopt.

Mijn advies: kap met beide mannen en word gelukkig met jezelf, zodat je de ideale omstandigheden creëert om een echt leuke vent te ontmoeten.
Dus......jullie zijn fuckbuddies. Hij is aardig als jullie gaan seksen. De seks is heel goed. Verder wil hij niets van je, ook geen contact. En dat is heel duidelijk.
Nu wil jij opeens meer van hem, omdat je gevoelens hebt, of issues of wat dan ook.
En dan ligt het opeens aan hem?

Wat de reden ook is dat jij jezelf zo in de knoop draait hierover: het ligt bij jou, en hem vertellen dat je gevoelens hebt in de hoop dat hij die ook heeft is echt dom. Hij heeft heel duidelijk laten weten dat het hem alleen om de seks te doen is.
Nummer*Zoveel schreef:
05-07-2018 09:02
Een ex is een ex om een reden. Nieuwe relaties met exen lopen daarom zelden uit op een fijne langdurige relatie.

Ook is een ex iemand aan wie je geen verantwoording verschuldigd bent over je seksleven. Waarom voel jij je wel schuldig? Hou je hem aan het lijntje? Zo ja, dan speel je met zijn gevoelens, en dat is echt niet netjes.

Die andere man is gewoon heel duidelijk; hij wil seks en verder geen gezeur. Als jij ook alleen seks had gewild, dan kun je samen lol hebben en daar is niks mis mee. Maar nu jij verliefd bent, kun je het beter afkappen, want het zal nooit worden wat je er van hoopt.

Mijn advies: kap met beide mannen en word gelukkig met jezelf, zodat je de ideale omstandigheden creëert om een echt leuke vent te ontmoeten.
Dit idd!
Dit heeft niks met daddy issues te maken, maar met rollen die je niet wil.

Jij bent zn neukje, maar gaat zeuren en drama maken over te traag reageren, ik zou er ook niet blij van worden als ik dat soort berichten kreeg van m'n neuk. Die is er namelijk voor de neuk, verder niet. Dus ik wil geen gezeur.

Dit is geen push en pull, dit is een duidelijke man, jij bent voor de neuk, klaar.

Waarom kies je niet voor jezelf? Waarom moet je of de ene of de andere man hebben?
Wat wil jij? Wil je een fuckbuddy zijn van hem of wil je meer?
koekies zijn lekker
Heb je een psycholoog? Het klinkt alsof je die kunt gebruiken.
De insteek van mijn kant was ook seks en niks meer maar schijnbaar ben ik niet zo dat ik seks kan hebben zonder gevoel voor een man.

Het is ook niet zo dat ik stapelverliefd op hem ben en een relatie wil wat wil ik dus weer niet...het is meer dat ik vaak aan hem denk......ik weet het zelf gewoon niet wat het is.

Ik had liever fwb geweest, dus af en toe wat leuks doen en neuken dan alleen neuken. Het voelt zo oppervlakkig.
Pusswithoutboots schreef:
05-07-2018 09:10
De insteek van mijn kant was ook seks en niks meer maar schijnbaar ben ik niet zo dat ik seks kan hebben zonder gevoel voor een man.

Het is ook niet zo dat ik stapelverliefd op hem ben en een relatie wil wat wil ik dus weer niet...het is meer dat ik vaak aan hem denk......ik weet het zelf gewoon niet wat het is.

Ik had liever fwb geweest, dus af en toe wat leuks doen en neuken dan alleen neuken. Het voelt zo oppervlakkig.
Dan kap je het af en ga je op zoek naar een relatie

Tja, dan zit je bij de verkeerde man.

Dan neem je afscheid en dan kom je vast wel iemand tegen die dat ook wil
koekies zijn lekker
Ha ha, de reacties hier alsof ik een nutcase ben zijn vermakelijk, passieve agressiviteit is ook een issue...
05-07-2018 09:12
Ha ha, de reacties hier alsof ik een nutcase ben zijn vermakelijk, passieve agressiviteit is ook een issue...
Gossie, krijg je niet de reacties waar je op hoopte en ga je nu om je heen slaan. Lekker volwassen.
05-07-2018 09:12
Dat is jouw interpretatie, jij kiest ervoor het zo op te vatten. Niemand doet alsof je een nutcase bent en ik zie niemand passief agressief doen.

Heb je een psycholoog? Ik denk dat je daar baat bij zou hebben.
Amen!
Het voelt oppervlakkig omdat het oppervlakkig en goedkoop is.
Je bent niets meer of minder dan zijn gratis hoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven