Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
_Inkie_ schreef:
06-07-2018 09:29
Mag ik bij het kneuzengroepje?

Wat een ongelofelijk gezeik zeg, alsof Nouchi zomaar in het wilde weg Kutwijf gaat zeggen, dat doet ze alleen tegen matties natuurlijk. En dan komt er een hele horde op af die pb's hebben gestuurd om dat eens even aan de kaak te stellen en maar zeuren dat er hier op napraat groepjes zijn.
Idioterie.

Ik wou dat mijn PB's het zo goed deden zeg.
the_Wicked_Witch schreef:
06-07-2018 00:56
:rofl:

Maar, serieus, kan je niet een alter ego relgleuf invliegen?
:hello:
Katalina schreef:
06-07-2018 09:39
Nou dit idd.
Het was ook duidelijk dat het een grapje tegen Enn was. En dan gaan ze daar pb's over sturen? En komt er 20 pagina's later eentje op hoge poten verhaal halen en mensen beschuldigen van vanalles en nog wat. Ik snap het nog steeds niet.
En ik begrijp niet waarom ik een spiegel nodig heb? Of zou ze weten dat ik mijn haar nog moet kammen?
Ohoh waar is mijn aluhoedje o_o
Steken jullie je kop maar in het zand.
Er was eentje hier die mij gestaft had zonder geen enkele aanleiding, alleen maar om tegen de mods te zeggen dat ik een nieuw account zou hebben aangemaakt om leden te provoceren om die vervolgens te staffen ondanks dat ik H-E-L-M-A-A-L niemand had gestaft. Vertel, waar slaat dat op?
Vervolgens wordt dat gegeven hier op napraat aan de grote klok gehangen (onder het mom van transparantie) in de hoop dat de hele stafbende die regelmatig op napraat vertoefd mij ook massaal gaan staffen om een ban los te peuteren bij de mods. Hoe ik dat weet is omdat een andere lid toen riep, "maak je geen zorgen die is toch zo weg". Vervolgens probeert nog eentje om een vuurtje op te steken door mij in dat andere topic te benaderen enkel om te laten weten dat dit allemaal op napraat wordt gezegd. Hahaha moet niet gekker worden. Wat een kinderachtige bende.
Loullah schreef:
06-07-2018 10:19
Er was eentje hier die mij gestaft had zonder geen enkele aanleiding, alleen maar om tegen de mods te zeggen dat ik een nieuw account zou hebben aangemaakt om leden te provoceren om die vervolgens te staffen ondanks dat ik H-E-L-M-A-A-L niemand had gestaft. Vertel, waar slaat dat op?
Vervolgens wordt dat gegeven hier op napraat aan de grote klok gehangen (onder het mom van transparantie) in de hoop dat de hele stafbende die regelmatig op napraat vertoefd mij ook massaal gaan staffen om een ban los te peuteren bij de mods. Hoe ik dat weet is omdat een andere lid toen riep, "maak je geen zorgen die is toch zo weg". Vervolgens probeert nog eentje om een vuurtje op te steken door mij in dat andere topic te benaderen enkel om te laten weten dat dit allemaal op napraat wordt gezegd. Hahaha moet niet gekker worden. Wat een kinderachtige bende.
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar is dit niet een tikje vergezocht?
_Inkie_ schreef:
06-07-2018 09:35
Precies en dan moet die arme zure gleuf steeds weer op komen draven om er nog wat van te maken. :biggrin:
Afbeelding
Ben ik weer. :hello:
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Vrij ver... en het ‘K wijf’ van Nouschi was tegen mij omdat ik dus dat bericht gestuurd heb. Wat een toestand en maak je niet te druk want het is mooi weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zonder geen enkele aanleiding. Er was dus wel een aanleiding?

Mijn God, volgens mij zijn mijn hersenen oververhit want ik snap er nog steeds helemaal niks van. Die uitleg maakt het in ieder geval niet bepaald duidelijker voor mij. Ik zal wel weer vanalles gemist hebben.
Nou dan houd je het toch zo? Ik ga weer lekker verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Loullah schreef:

Dit impliceert dat het iemand boeitwat jij hier doet. Geloof er helemaal niks van. Ik zou niet weten wie je bent en wat er dan zo interessant is.
De uitleg van Loullah bedoel ik natuurlijk. Het quoten ging mis.
anoniem_318595 wijzigde dit bericht op 06-07-2018 10:30
19.63% gewijzigd
Oh en doe ook geen moeite het uit te leggen hoor :)
Pipistrello schreef:
06-07-2018 10:25
Dit impliceert dat het iemand boeitwat jij hier doet. Geloof er helemaal niks van. Ik zou niet weten wie je bent en wat er dan zo interessant is.
Idd
Zure_Visgleuf schreef:
06-07-2018 10:22
Afbeelding
Ben ik weer. :hello:
Op jou kunnen we bouwen :hyper:
Ik snap er niets van.
( Jochem Myjerr)
Afbeelding
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 06-07-2018 10:39
66.96% gewijzigd
BGB! Hier ben ik! :high5:
_Inkie_ schreef:
06-07-2018 10:27
Op jou kunnen we bouwen :hyper:
:lips:

Bij voorkeur met lichte materialen.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Loullah schreef:
Ik heb nog een mooi liedje voor je.
https://www.youtube.com/watch?v=urglg3WimHA
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
schattigmeisje schreef:
06-07-2018 10:43

Ik verwachtte Calimero :rofl:
Hebben ze niet teveel gezopen, dan hebben ze wel een snuifje teveel genomen.
https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE
Blah blah blah Armin van Buuren zo nu ben ik wel wakker.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 06-07-2018 10:49
0.50% gewijzigd
schattigmeisje schreef:
06-07-2018 10:43
:HA:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lise1985 schreef:
06-07-2018 10:20
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar is dit niet een tikje vergezocht?
Hoezo vergezocht? Alles wat ik schreef is daadwerkelijk gebeurd.
Eerst werd ik gestaft, niet vanwege mijn reactie maar enkel om bij de mods te klagen over het feit dat ik nieuw ben. Dit is ook hier van de daken geschreeuwd door diegene die het gedaan had, zo van kijk wat ik gedaan heb. Vervolgens ben ik erover geïnformeerd door een opruier en een compleet ander topic. En als klap op de vuurpijl zegt weer een andere dat ik binnenkort zou verdwijnen, maw dat ze linksom of rechtsom voor een ban gaan zorgen.
Bovenstaande is gewoon terug te lezen voor degen die geen oogkleppen op hebben.
ramptoerist schreef:
06-07-2018 10:15
:hello:

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven