wat wil ze

07-07-2018 17:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendin heeft de relatie uitgemaakt. We kenden elkaar 8 maanden, waarvan de laatste 2 maanden in een relatie.
In het begin van de datefase verliep het vanaf haar kant al heel moeizaam, aantrekken-afstoten. Geleidelijk aan verliep het beter. Ze vertelde 'bindingsproblemen' te hebben.

Ze deed echt haar best, was lief en we gingen van elkaar houden. Wel bleven deze 'bindingsproblemen' spelen. Daarvoor liep ze al een jaar bij een psycholoog. Het was niet ernstig aldus haar.
Eenmaal in de relatie gaf ze aan diverse persoonlijkheidsproblemen en andere psychische problemen te hebben. Hiervan schrok ik en ik gaf waarom ze dat niet eerder, voor de relatie aangaf, dan was ik er nooit aan begonnen. Ze wist het niet zei ze. Volgens haar behandelaar, welke ik sprak is het vrij complexe problematiek. Ze moet hiervoor langdurig in therapie.

Vaak was ze erg onzeker, lag het bijna altijd aan mij, etc.. Hier hebben wij de nodige discussies en ruzies over gehad. Ze gaf aan de relatie te willen verbreken zodat ze eerst aan haar zelf kon gaan werken en daarna kijken we wel of we verder kunnen aldus haar. Beide ingestemd dat we ervoor zullen gaan. Na 1 week maakte ze het via een berichtje uit na een discussie. Haar gedrag veroorzaakte bij mij de nodige irritaties wat de relatie ook niet ten goede kwam. Het heeft 2 kanten.

ze geeft aan nu geen relatie te willen meer en eerst aan haar zelf te willen werken. Ze gaf bij mijn vrienden aan de komende tijd geen contact met mij te willen en over een tijdje met mij te willen afspreken.

wat wil ze nu? als ze beter is weer opnieuw proberen?
Hoe moeten wij dat nou weten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou haar lekker laten gaan. Dit moet je niet willen.
Jij zegt als je van te voren had geweten hoe ze is, was je er nooit aan begonnen.
Zij maakt 't uit.
Prima dan toch? Wees blij dat je er vanaf bent.
Waarom laat je wat gebeurt (tot nu toe en wellicht ook in de toekomst) zo van haar afhangen?
Veel belangrijker is wat jij wil.

En gezien de dingen die je hier schrijft over haar complexe problemen en de ruzies en jouw irritaties zou ik het logisch vinden als jij geen relatie meer met haar wil.
Lekker laten gaan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ze is duidelijk geen relatiemateriaal. Vreemd overigens dat haar therapeut aan jou haar stoornissen bespreekt. Dit mag hij helemaal niet doen. Iets met vertrouwenspositie en zwijgplicht en zo.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
“ze geeft aan nu geen relatie te willen meer en eerst aan haar zelf te willen werken. Ze gaf bij mijn vrienden aan de komende tijd geen contact met mij te willen en over een tijdje met mij te willen afspreken.”
Ze wil geen relatie met jou....waarom wil jij dit nog?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zomer20181 schreef:
07-07-2018 17:00
.......
1. Eenmaal in de relatie gaf ze aan diverse persoonlijkheidsproblemen en andere psychische problemen te hebben. Hiervan schrok ik en ik gaf waarom ze dat niet eerder, voor de relatie aangaf, dan was ik er nooit aan begonnen.......

..... ze geeft aan nu geen relatie te willen meer en eerst aan haar zelf te willen werken. Ze gaf bij mijn vrienden aan de komende tijd geen contact met mij te willen en over een tijdje met mij te willen afspreken......

.....wat wil ze nu? als ze beter is weer opnieuw proberen?.....
1. Ik vind het erg knap van haar dat ze de relatie niet direct beëindigd heeft toen jij zo op haar verhaal reageerde. Ik zou een relatie om minder verbreken. Je geeft iemand die zich kwetsbaar opstelt wel een enorme trap na, vind ik door zo'n opmerking te plaatsen.

2. Jij wil toch niet met haar gedrag dealen, want je was er nooit aan begonnen als je dit vooraf had geweten. Dan doet ze nu toch precies wat jij wenst? Lijkt er bijna op dat je op je p*k bent getrapt dat ze je niet wil. Overigens lijkt het mij alleen maar verstandig dat ze eerst aan zichzelf werkt als er sprake van complexe problematiek is, zoals jij zegt.

3. Waarom houdt die vraag je nog bezig?
oudebaas schreef:
07-07-2018 17:21
Ze is duidelijk geen relatiemateriaal. Vreemd overigens dat haar therapeut aan jou haar stoornissen bespreekt. Dit mag hij helemaal niet doen. Iets met vertrouwenspositie en zwijgplicht en zo.
Hier was zij bij aanwezig met haar toestemming.
Tijdschriftenverslindster schreef:
07-07-2018 17:39
1. Ik vind het erg knap van haar dat ze de relatie niet direct beëindigd heeft toen jij zo op haar verhaal reageerde. Ik zou een relatie om minder verbreken. Je geeft iemand die zich kwetsbaar opstelt wel een enorme trap na, vind ik door zo'n opmerking te plaatsen.

2. Jij wil toch niet met haar gedrag dealen, want je was er nooit aan begonnen als je dit vooraf had geweten. Dan doet ze nu toch precies wat jij wenst? Lijkt er bijna op dat je op je p*k bent getrapt dat ze je niet wil. Overigens lijkt het mij alleen maar verstandig dat ze eerst aan zichzelf werkt als er sprake van complexe problematiek is, zoals jij zegt.

3. Waarom houdt die vraag je nog bezig?
ze wist van de complexe problematiek voor de relatie maar heeft het in de relatie pas kenbaar gemaakt. Dat vind ik jammer.
wat mij bezig houdt, is waarom wil ze me over een poosje nog spreken en zien? Ik heb het idee dat ze het later als ze 'beter' is, het nog een keer wil proberen.
Daar ga ik natuurlijk niet op wachten.
Ehm, wat geeft jou in godsnaam het idee dat ze het nog een keer wil proberen? Als ik jouw verhaal zo lees is het overduidelijk: ze wil geen relatie meer. Punt. Sorry TO, maar deze ben je echt liever kwijt dan rijk.
Jullie kennen elkaar nog maar zo kort, dat je nog niet kunt spreken van "houden van".

Bovendien kost een complexe problematiek verwerken jaren therapie en "genezen" van een persoonlijkheidsstoornis kun je sowieso (bijna) niet. Die kun je alleen goed beheersen.

De kans dat het binnenkort dus zorgeloos genieten tussen jullie wordt is nihil.

Laat haar dus los en richt je op een leuke evenwichtige vrouw.

Dit klinkt hard, maar ze is nog lang niet klaar voor een stabiele relatie en ze kan daarnaast ook beter haar energie volledig op zichzelf richten.
Waarom heb jij dit topic geopend?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zomer20181 schreef:
07-07-2018 18:35
ze wist van de complexe problematiek voor de relatie maar heeft het in de relatie pas kenbaar gemaakt. Dat vind ik jammer.
wat mij bezig houdt, is waarom wil ze me over een poosje nog spreken en zien? Ik heb het idee dat ze het later als ze 'beter' is, het nog een keer wil proberen.

Is dat geen stoere praat, terwijl je ondertussen wel degelijk anders zou willen ?
Het belangrijkste voor jou is natuurlijk te bepalen wat jij wil, voor jezelf, en daar een beetje realistisch in te zijn.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 07-07-2018 18:49
1.15% gewijzigd
nounou
Wat ze nu wil? Sowieso geen relatie 'met de nodige discussies en ruzies'.
Wie wil er nou zo'n relatie?
Jij toch ook niet?
Vele discussies en ruzies hebben is al een goede reden om een relatie te verbreken.

Daarnaast is het werken aan haar psychische problemen ook een goede reden. Zo'n aantrek en afstoot relatie als wat jullie hadden kan onderdeel zijn van haar problematiek. Lees je eens in op toxische relaties..

Wat ze later wil, als ze eenmaal "beter" is? Geen idee, dat ziet ze dan wel. Is geen vraag voor nu.

Accepteer dat de relatie nu uit is en als jullie elkaar ooit weer tegenkomen worden jullie misschien wel weer verliefd op elkaar. Of niet. Of jij of zij heeft tegen die tijd een nieuwe partner.
Of misschien wordt ze nooit meer beter. Of misschien wil ze nooit meer in haar leven een relatie. Mogelijkheden zijn legio.
Onmogelijk om je daar nu al mee bezig te houden.

Nu is nu en nu wil ze geen relatie met jou. Laat gaan dus.

En wat anderen ook schreven op "als je wist hoe ze was, was je er nooit aan begonnen" Beter dat de relatie gestopt is dan met deze houding in een relatie "vast" te zitten... Klinkt namelijk niet als liefde. Je accepteert haar niet zoals ze is en dat kan ook reden voor haar zijn geweest om het uit te maken.
zomer20181 schreef:
07-07-2018 18:35
Natuurlijk ga jij daar niet op wachten. Je hebt je eigen vraag bij deze zelf beantwoord.
Wat zij dan wil is irrelevant.
Nee is Nee. Gedragsregel nummer 1 bij vrouwen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat ze wil?
Jou in iedergeval niet meer
Laten lopen dus
retrostar schreef:
07-07-2018 19:44
Nee is Nee. Gedragsregel nummer 1 bij vrouwen.

Misschien is TO ook een vrouw ?
nounou
zazamaenade schreef:
07-07-2018 20:58
Misschien is TO ook een vrouw ?
Ook dan is het nee.
Nee is genderneutraal.
Julia10 schreef:
07-07-2018 21:03
Ook dan is het nee.
Nee is genderneutraal.

Ja, tuurlijk, zo bedoelde ik het niet :calimero:
Genderneutraal woordverklaren :D
nounou
zomer20181 schreef:
07-07-2018 17:00

wat wil ze nu? als ze beter is weer opnieuw proberen?

Je moet toch wel redelijk wanhopig zijn als je met zo'n vrouw een relatie wilt....

Don't stick your dick in crazy
Run Forrest Run!

Enzoverderenzovoorts ;-D
Honingbij_ schreef:
07-07-2018 18:41
Ehm, wat geeft jou in godsnaam het idee dat ze het nog een keer wil proberen? Als ik jouw verhaal zo lees is het overduidelijk: ze wil geen relatie meer. Punt. Sorry TO, maar deze ben je echt liever kwijt dan rijk.
Omdat ze eerder aangaf de relatie te willen uitmaken om aan zichzelf te werken en daarna het weer te willen proberen. Ook wil ze contact houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven