wat wil ze

07-07-2018 17:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendin heeft de relatie uitgemaakt. We kenden elkaar 8 maanden, waarvan de laatste 2 maanden in een relatie.
In het begin van de datefase verliep het vanaf haar kant al heel moeizaam, aantrekken-afstoten. Geleidelijk aan verliep het beter. Ze vertelde 'bindingsproblemen' te hebben.

Ze deed echt haar best, was lief en we gingen van elkaar houden. Wel bleven deze 'bindingsproblemen' spelen. Daarvoor liep ze al een jaar bij een psycholoog. Het was niet ernstig aldus haar.
Eenmaal in de relatie gaf ze aan diverse persoonlijkheidsproblemen en andere psychische problemen te hebben. Hiervan schrok ik en ik gaf waarom ze dat niet eerder, voor de relatie aangaf, dan was ik er nooit aan begonnen. Ze wist het niet zei ze. Volgens haar behandelaar, welke ik sprak is het vrij complexe problematiek. Ze moet hiervoor langdurig in therapie.

Vaak was ze erg onzeker, lag het bijna altijd aan mij, etc.. Hier hebben wij de nodige discussies en ruzies over gehad. Ze gaf aan de relatie te willen verbreken zodat ze eerst aan haar zelf kon gaan werken en daarna kijken we wel of we verder kunnen aldus haar. Beide ingestemd dat we ervoor zullen gaan. Na 1 week maakte ze het via een berichtje uit na een discussie. Haar gedrag veroorzaakte bij mij de nodige irritaties wat de relatie ook niet ten goede kwam. Het heeft 2 kanten.

ze geeft aan nu geen relatie te willen meer en eerst aan haar zelf te willen werken. Ze gaf bij mijn vrienden aan de komende tijd geen contact met mij te willen en over een tijdje met mij te willen afspreken.

wat wil ze nu? als ze beter is weer opnieuw proberen?
zomer20181 schreef:
08-07-2018 13:59
Omdat ze eerder aangaf de relatie te willen uitmaken om aan zichzelf te werken en daarna het weer te willen proberen. Ook wil ze contact houden.
Beter worden duurt jaren en contact houden is niet goed voor jou. Stop hier dus nu mee, want dit is veel te zwaar voor jou.

Ik snap dat het lastig is, want ze is vast ook heel lief en lekker.
Alle reacties Link kopieren
Op mij komt het over dat ze nu niet met je wil, maar wel wil dat jij op haar gaat wachten, en dat ze wil dat jij voor haar blijft klaarstaan, terwijl zij dat niet voor jou doet op dit moment. Ik vind het erg egoistisch overkomen. Ergens op zich niet erg om wat meer aan jezelf te denken, helemaal niet als je zoveel problemen hebt, maar dat de ander dan maar moet wachten vind ik niet chique. Ze leeft zich niet zo goed in jou in.

Probeer te bedenken wat je zelf wil en niet wat zij wil. En probeer je ook niet te veel te schikken aan haar grillen.
retrostar schreef:
07-07-2018 19:44
Nee is Nee. Gedragsregel nummer 1 bij vrouwen.
En bij mannen en bij kinderen.
winkje87 schreef:
08-07-2018 14:21
Op mij komt het over dat ze nu niet met je wil, maar wel wil dat jij op haar gaat wachten, en dat ze wil dat jij voor haar blijft klaarstaan, terwijl zij dat niet voor jou doet op dit moment. Ik vind het erg egoistisch overkomen. Ergens op zich niet erg om wat meer aan jezelf te denken, helemaal niet als je zoveel problemen hebt, maar dat de ander dan maar moet wachten vind ik niet chique. Ze leeft zich niet zo goed in jou in.

Probeer te bedenken wat je zelf wil en niet wat zij wil. En probeer je ook niet te veel te schikken aan haar grillen.
Als ze TO iets heeft beloofd voor in de toekomst houdt ze hem aan het lijntje.
Bijvoorbeeld : "Ik wil nu geen relatie met jou maar als ik er wel weer aan toe ben dan wel, met jou."
En dan maar afwachten of dat er ooit van gaat komen.....

Maar volgens mij heeft de ex van TO hem dit niet beloofd. Het is gewoon uit. Zij richt zich op haar eigen ontwikkeling.

Ze heeft ook niet aangegeven contact te willen houden (zodat hij voor haar klaar kan blijven staan).

Misschien dat ze open staat om elkaar nog weer eens te zien om er nog eens over te praten, maar meer dan dat haal ik niet uit de OP.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven