Knipoog

08-03-2009 17:39 18 berichten
Zo af en toe vraag ik het mij af. Wat betekent een knipoog. Als het een soort onderonsje is snap ik het wel. Maar soms zijn er mannen die mij aankijken en mij vervolgens een knipoog geven terwijl soms vrouw of vriendin ernaast zitten. Dan vraag ik mij af "willen ze mij versieren of zo". Weeet soms niet wat ik daarvan moet denken. Overkomt jullie dit soms ook wel eens? De lente komt er weer aan dus het zal wel weer erger worden
Alle reacties Link kopieren
Dan is het hoogst waarschijnlijk gewoon flirten. Lijkt me dat je daar niet op in gaat zo lang zijn vriendin naast hem zit.
Nou versieren is waarschijnlijk niet meteen de bedoeling. Denk dat het gewoon een beetje flirten is, stiekem.
Ja, dat overkomt mij ook weleens. Ik ga er niet vanuit dat dit echt als versierpoging is maar meer een ondeugend onderonsje. Ik vind het grappig.
er is idd een verschil tussen wat flirten en proberen je tussen de lakens te krijgen.

al vind ik het niet heel netjes als een man dat doet waneer zijn vrouw zo in de buurt is. of ze moet al mee doen
Ik reageer er verder ook niet op. Ben geen vrijgezel dus.....Het zal wel zoiets zijn als een fluitconcert als je langs een bouwplaats loopt
Ik associeer een knipoog ook wel eens met het iemand op zijn gemak laten voelen, want krijg ook wel eens een knip oog van mijn beste vriend als ik het even moeilijk heb enz..., mar vaak is het ondeugend of een flirtje.
Haaaaaaaaaaaaaaai
Ik heb een collega met een zenuwtic bij het oog. Pff, veroorzaakt behoorlijk wat verwarring als je hem niet kent...
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 18:19:

HaaaaaaaaaaaaaaaiIs dit dezelfde to, Star??

Haaaaaaaaaaaaaaai OMG
Ontopic, antwoord op de vraag:

Ja, tuurlijk willen ze je dan versieren! Duh...
quote:Zamirah schreef op 08 maart 2009 @ 18:29:

[...]

Is dit dezelfde to, Star?? Volgens mij niet, maar zelfde categorie
Ik geef ook wel eens een knipoog maar dat kan dan vanalles betekenen. Ik doe het soms ook bij vrouwen terwijl ik toch niet lesbisch ben. Ik vind het een soort van groet of geruststelling of een bedankje...
Ik geef ook wel eens een knipoog maar dat kan dan vanalles betekenen. Ik doe het soms ook bij vrouwen terwijl ik toch niet lesbisch ben. Ik vind het een soort van groet of geruststelling of een bedankje...
Tja....., ik kan het natuurlijk niet laten om niet op dit onderwerp te reageren

Zelf zie ik een knipoog als niet alles serieus nemen, geef en neem het leven met een knipoog....

Als iemand naar mij knipoogt dan kan dat een teken zijn van verstandhouding, een binnenpretje wat je samen deelt, iemand even wat aandacht aan je geeft.

In ieder geval zie ik een knipoog als iets positiefs.
Een knipoog vind ik heerlijk sexy, mijn hart maakt dan altijd een klein sprongetje. Helaas kan mijn vriend niet knipogen, dus ik moet het altijd van andere kerels hebben...

Haaaaaaaaaaaaaaai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven