Verliefd na trio

09-03-2009 09:27 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben laatst door een getrouwd stel uitgenodigd voor een trio. Ik had een woeste aantrekkingskracht met de man van het stel en voelde een onwijze connectie. Ik kan sindsdien nergens anders meer aan denken. Wat moet ik doen? Ik krijg nl ook het idee dat de man mij echt heel leuk vind en niet blij is in het huwelijk. Hij stuurt me bijv. berichtjes dat ik snel weer moet komen. Ik zou het natuurlijk heel erg vinden voor die vrouw om dit huwelijk kapot te maken en er tussen te komen! Maar gaat mijn eigen geluk niet voor dat van iemand anders?? Zooo moeilijk...En ik begrijp dat veel vrouwen mij nu als hun grootste angst zien, maar ik ben ook maar een vrouw die verliefd is geworden...

Wat moet ik nu doen?

Totaal aantal stemmen: 96

- go for it! (7%)
- laat die mensen met rust! (93%)
Nee, jouw geluk gaat niet voor dat van een ander vind ik. Je kan die mensen maar beter met rust laten. Als ze uit elkaar gaan, en de man benaderd jou dan, dan moet het zo zijn, en kun je er wel voor gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Natuurlijk moet je die mensen met rust laten!! Dan moet hij eerst maar bij zijn vrouw weggaan op eigen initiatief en daarna kan hij contact zoeken bij jou.
Maar goed, ga je nu je beslissing nemen op basis van je poll?
Hoe kom jij op het idee dat hij niet blij is met zijn huwelijk? Hij stuurt jou toch berichtjes dat je weer snel moet komen voor een trio? Zou het alleen om jou en hem gaan zou hij misschien eerder proberen om stiekem met jou af te spreken. Ik denk dat het de wens is van jou dat hij jou heel leuk vind en zijn vrouw minder.
Eens met maleficent. Zolang hij niet heeft gezegd dat hij niet blij is met zijn huwelijk en dat hij er mee wil stoppen en er daadwerkelijk een punt achter zet, zit het toch in jouw hoofd en stelt het niks voor.
Hi het is geen wens van mij dat hij mij leuker vindt dan zijn vrouw, ik ben iig qua uiterlijk al veel leuker, zijn vrouw is een 6je, hij een 8 en ik ook een 8.
Mijn ex heeft mijn vriendin destijds uitgenodigd en ze wonen nu samen....

Heeft heel veel ellende met zich meegebracht. We waren getrouwd en hadden een kindje samen!

(achteraf ben ik er heel erg blij mee/om want ik heb nu een veeeel leukere partner!)

De 'lovende kritieken' die zijn nieuwe vriendin over zich heen kreeg waren echt niet van de lucht hoor, je bent en blijft toch altijd de persoon die iemand van een ander heeft afgepakt... maar zelluf wetuh hoor!
quote:Sarah21_1 schreef op 09 maart 2009 @ 09:35:

Hi het is geen wens van mij dat hij mij leuker vindt dan zijn vrouw, ik ben iig qua uiterlijk al veel leuker, zijn vrouw is een 6je, hij een 8 en ik ook een 8.Ja, want uiterlijk is het belangrijkste in een relatie
Maar toch, misschien zou je wel eens ter sprake kunnen brengen of hij idd ongelukkig is in zijn huwelijk? Ik snap dat het je bezig houdt en dat je zijn signalen zo leest. Misschien moet jet het daarom maar eens aan hem vragen. Is het zo, dan kun jij ook je grenzen aangeven. Is het niet zo, dan hoef je alleen te bedenken of je zin hebt in een trio.
Ik zou ervoor gaan maar niet voordat hij zijn relatie heeft beeindigd.
quote:Sarah21_1 schreef op 09 maart 2009 @ 09:27:

Hallo,

Ik ben laatst door een getrouwd stel uitgenodigd voor een trio. Ik had een woeste aantrekkingskracht met de man van het stel en voelde een onwijze connectie. Ik kan sindsdien nergens anders meer aan denken. Wat moet ik doen? Ik krijg nl ook het idee dat de man mij echt heel leuk vind en niet blij is in het huwelijk. Hij stuurt me bijv. berichtjes dat ik snel weer moet komen. Ik zou het natuurlijk heel erg vinden voor die vrouw om dit huwelijk kapot te maken en er tussen te komen! Maar gaat mijn eigen geluk niet voor dat van iemand anders?? Zooo moeilijk...En ik begrijp dat veel vrouwen mij nu als hun grootste angst zien, maar ik ben ook maar een vrouw die verliefd is geworden...

Ik denk dat je jezelf nu een beetje teveel credit geeft hoor.

Als die man je graag weer wil zien, kan het ook gewoon betekenen dat hij het lekker vond om met je te neuken. Niet meer en niet minder.
Geef jij zelf die cijfers aan dat stel en jezelf? Of doe je dat samen met die leuke man achter de rug van zijn vrouw om?
@ Sarah, waarom zouden vrouwen jou als hun grootste angst zien? Omdat die man jou een keer lekker geneukt heeft en er nog eens zin in heeft wil dat nog niet zeggen dat hij verliefd op je is en zijn vrouw voor jou gaat verlaten.Wake up!
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 09:36:

[...]

Ja, want uiterlijk is het belangrijkste in een relatie Echt wel!
Ken je hem al langer dan, of alleen via die trio.

Hi het is geen wens van mij dat hij mij leuker vindt dan zijn vrouw, ik ben iig qua uiterlijk al veel leuker, zijn vrouw is een 6je, hij een 8 en ik ook een 8.Ben je 8 jaar? Zo klink je wel namelijk.

Hi het is geen wens van mij dat hij mij leuker vindt dan zijn vrouw, ik ben iig qua uiterlijk al veel leuker, zijn vrouw is een 6je, hij een 8 en ik ook een 8.Hoe oud ben je?
quote:stewardess schreef op 09 maart 2009 @ 09:37:

@ Sarah, waarom zouden vrouwen jou als hun grootste angst zien? Omdat die man jou een keer lekker geneukt heeft en er nog eens zin in heeft wil dat nog niet zeggen dat hij verliefd op je is en zijn vrouw voor jou gaat verlaten.Wake up!

Inderdaad

Kijk vooral uit dat je hem niet vanalles gaat toe dichten (dat hij ongelukkig is) voordat hij het ook echt gezegd heeft. Tenzij je zin hebt ik drama natuurlijk, dan moet je vooral gaan lopen stoken en roeren.
Als ik lees hoe jij reageert over hoe mooi jij jezelf vind enzo, denk ik dat je weinig kans maakt. Je komt namelijk nogal leeghoofdig over. Mooi maar dom. Dus leuk om een paar keer te neuken. Meer niet.

Hi het is geen wens van mij dat hij mij leuker vindt dan zijn vrouw, ik ben iig qua uiterlijk al veel leuker, zijn vrouw is een 6je, hij een 8 en ik ook een 8.

Gatver dit stinkt!

Als je zo als je nick doet vermoeden 21 ben, zou ik heel snel volwassen gaan worden.

1. uiterlijk is niet alles

2. Wie weet vraagt vrouw, wel aan man of hij sms stuurt / stuurt zij ze onder naam man.

3. Vraag me af of deze topic wel serieus is
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 09:41:

Als ik lees hoe jij reageert over hoe mooi jij jezelf vind enzo, denk ik dat je weinig kans maakt. Je komt namelijk nogal leeghoofdig over. Mooi maar dom. Dus leuk om een paar keer te neuken. Meer niet.Mee eens. Gewoon een fuckable chick. Dat hij wil dat je snel weer komt is voor je mooie uiterlijk van een 8 niet omdat hij van je houdt, wakker worden dus en de dingen zien zoals ze zijn.
Ik ben 21 jaar en studeer aan de UVA, dus niet zozeer een leeghoofd lijkt me...En is er iets mis met jezelf mooi vinden? Lijkt mij niks mis mee in een wereld vol mensen die zo onzeker zijn over hun uiterlijk.
Die man beseft zich heus wel dat jij misschien nu wel knapper bent, maar als hij samen oud wordt met jou, jouw tieten ook last krijgen van zwaartekracht, die leuke billen vol zitten met rimpels en jij ook vanzelf wel je tenalady vol gaat schijten.

met andere woorden; uiterlijk is ook vergankelijk
Ja maar even advocaat van de duivel, hoezo moet TO die mensen met rust laten? Zij hebben haar toch uitgenodigd voor een trio? Niet andersom.

Even verder lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven