Verlovingscadeautje?
donderdag 12 juli 2018 om 10:58
Even nieuwsgierig naar wat tips/ideetjes!
Mijn vriendin is verloofd en ik wil haar (en haar verloofde) daar graag een cadeautje voor geven. Via Google word je meteen dood gegooid met cheesy weddingplanners, gepersonaliseerde wijnglazen en spaarpotten. Ik betwijfel het of ze dit ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Gezien we nogal close zijn, wil ik haar graag een waardig cadeautje als gebaar geven.
Thanks!
Mijn vriendin is verloofd en ik wil haar (en haar verloofde) daar graag een cadeautje voor geven. Via Google word je meteen dood gegooid met cheesy weddingplanners, gepersonaliseerde wijnglazen en spaarpotten. Ik betwijfel het of ze dit ook daadwerkelijk gaat gebruiken. Gezien we nogal close zijn, wil ik haar graag een waardig cadeautje als gebaar geven.
Thanks!
donderdag 12 juli 2018 om 11:03
Ik vind een verloving eigenlijk iets tussen twee mensen, zou het heel gek vinden daar een cadeau voor te krijgen van iemand anders dan mijn aanstaande.
donderdag 12 juli 2018 om 11:06
donderdag 12 juli 2018 om 11:06
Super idee!aspirientje schreef: ↑12-07-2018 11:04Iets voor de something old, something new, something borrowed, something blue?
donderdag 12 juli 2018 om 11:16
Snap ik!groenebroek schreef: ↑12-07-2018 11:06Heb wat meer info nodig voor het geven van goede cadeau-suggesties:
Leeftijd van het stel? (20+ ander cadeau dan 50+)
Wonen ze al samen? (zo niet zijn er nog wel leuke uitzetdingen te bedenken)
Is er al een trouwdatum? (kun je misschien nu deel 1 geven en bij de bruiloft deel 2 ofzo)
Leeftijd: tussen 25-30
Samenwonend: ja
Trouwdatum: nog niet bekend
donderdag 12 juli 2018 om 11:19
donderdag 12 juli 2018 om 12:14
Bloemen, mooie kaart, fles drank om te proosten op de verloving of iets voor de bruiloft zelf (het gastenboek oid, wel naar hun wens dan natuurlijk).
Investeren voor een echt groot/mooi/duur cadeau zou ik voor de bruiloft zelf doen. Nu iets kleins om haar/hun te feliciteren.
Je kan een eigen etiket op een wijnfles maken bijvoorbeeld, lief, speciaal en niet te groot.
Investeren voor een echt groot/mooi/duur cadeau zou ik voor de bruiloft zelf doen. Nu iets kleins om haar/hun te feliciteren.
Je kan een eigen etiket op een wijnfles maken bijvoorbeeld, lief, speciaal en niet te groot.