Uitgerekend Maart 2019

21-06-2018 19:01 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend :heart: / :duckie: Geslacht Bijzonderheden
snowgirl1 Vierde 25 februari :duckie: Jongen!
1-Aapje 27/29 Tweede 28 februari :duckie: Jongen! Stiefdochter van 6 jaar
83angel 35/39 Tweede 1 maart :duckie: Jongen! 3x MK
commuuk Eerste twee :heart: :heart:
Teckeltje88 30/34 Tweede 1 maart :duckie: Meisje! Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid;
na bevalling heel ziek geworden
Roffa38 39/40 Eerste 2 maart :duckie: Jongen! MK Feb '18
BoBo1991 26/25 Eerste 2 maart :duckie:
Computersaysno 28/28 Eerste 3 maart :duckie: Meisje!
WalkingLightly 29/36 Eerste 5 maart :duckie: Meisje!
Nijn5 33/34 Eerste 6 maart :duckie: Meisje!
Estzet 30/31 Eerste 8 maart :duckie: Jongen!
Alskar Eerste 8 maart :heart:
Deedee1989 28/32 Tweede 11 maart :duckie: Jongen! MK Dec '17
Baby12345 27/29 Eerste 11 maart :duckie: Meisje! GBS bacterie
Appeltje-- 23 Eerste 16 maart :duckie: HG-zwangerschap
Gebruikersnaam Maart2019

Bluewater81 :hug: , zot-83 :hug:, Vissen86 :hug:, Vlindertjes29 :hug: Susieflower :hug: :hug: :hug:

Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.

Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
Ik voel me met vlagen zeer belabberd en misselijk. Een beetje zoals een flinke kater. Maar als ik dan weer wat eet gaat t weer. Verder ook moeeeeeeee inderdaad maar vervolgens moeilijk inslapen, overal wakker van en ook klokslag 6u ‘uitgeslapen’ hmpf
Teckeltje: ik val ook moeilijk in slaap inderdaad en zo extreem vroeg wakker. Ik ga nu 's middags maar even liggen als die mogelijkheid er is (vakantie gelukkig). Hopelijk blijft de misselijkheid zo bij je en wordt het niet erger.
Mijn buik is heel bol, verder weinig kwaaltjes. Onze zoon slaapt nog zeer slecht dus de nachten zijn hier sowieso een ramp.

Ik merk wel dat man nog niet durft te genieten. Misschien ook wel omdat schoonzussen aan beide kanten miskraam kregen rond de geboorte van onze zoon. Hopelijk is dat donderdag na de echo beter.
Het is wel herkenbaar hier aapje, alleen ben ik dan diegene. Geniet er ook wel van, maar hou toch beetje mijn reserves. Hopelijk maandag een goede echo en dan hopen dat het met een goede termijn geboren wordt.

Verder kun je het ook al wel beetje zien, maarja logisch denk ik met een 3e zwanger. Hier moet ik ook echt eten om niet misselijk te zijn.

Welkom trouwens appel!
Hoi allemaal, mag ik ook meeschrijven.?Ik stond afgelopen weekend ineens met een positieve test. Terwijl we in een pauze zitten van een lang vruchtbaarheidstraject met ovulatie inductie en iui's, we zouden met IVF beginnen. We zijn zo verrast en ook best nerveus dat het misgaat. Hiervoor heb ik een misgelopen zwangerschap gehad met 13 weken dus de angst zit er goed in.
Ik heb mijn eerste echo 26 juli, dan zou ik 7 weken zijn. Ik schat dat 14 maart mijn uitgerekende datum zou zijn.

Heb eigenlijk ook geen symptomen, waar ik me natuurlijk weer druk over maak. Eerder deze week was ik alleen erg moe, dat lijkt nu weer wat minder.
C'est la vie
Bijzonder susieflower! Gefeliciteerd.

Een aantal kwaaltjes zie ik voorbij komen. Hier valt het mee (afkloppen!).

Net tijdens een etentje toch aan een vriendin verteld. De ober had me verraden en ik kon er niet meer omheen. Zo dom eigenlijk. Was er al een beetje bang voor, had van tevoren al het idee dat ze me niet helemaal begrepen. Maar opzich wel fijn om er over te kunnen praten!

Verder heb ik nu best wel het gevoel van waar ben ik aan begonnen??? Beetje paniek hier. Is dat herkenbaar?
Spannend susieflower.

@alskar ja enorm. Bij m’n eerste had ik dat alleen toen ik met een enorme toeter al de hond aan het uitlaten was. Paniek: ik heb een keuze voor altijd gemaakt. Maar was ook wel snel weer over. Nu soms wel stress van och help hoe moet dat straks met twee onder twee. Zoon was eerste half jaar een erg pittig kind (en dat vind ik nog zacht uitgedrukt) en ik zie dus ook nog helemaal Niet voor me hoe ik een new Born en een bijna peuter moet combineren... probeer het los te laten. Als ik iets heb geleerd afgelopen 11 maanden moederschap is dat alles/het meeste zich vanzelf wel wijst en linksom of rechtsom wel goedkomt.
Ja dat is herkenbaar Alskar. Had het eerste keer ook. Nu niet zo al ben ik wel benieuwd naar de echo. Is het goed, is het er één etc.
Dank jullie wel.

Hè wat balen dat de ober je verraden heeft. Maar misschien ook wel fijn met iemand te kunnen delen? Haha j vriendin bedoel ik dan, niet de ober 😂

Heb niet de angst van waar ben ik aan begonnen, we willen dit al zo lang. Maar meer de angst komt er deze keer wel echt een baby.
C'est la vie
Mijn man geniet ook nog niet, eerst maandag een goede echo en dan komt het wel. Nog niks gekocht we gaan verhuizen dus tot die tijd denk ik niets te kopen.
SusieFlower schreef:
14-07-2018 08:30
Dank jullie wel.

Hè wat balen dat de ober je verraden heeft. Maar misschien ook wel fijn met iemand te kunnen delen? Haha j vriendin bedoel ik dan, niet de ober 😂

Heb niet de angst van waar ben ik aan begonnen, we willen dit al zo lang. Maar meer de angst komt er deze keer wel echt een baby.
Dit is hier zeker herkenbaar. Weet niet of je alles gelezen hebt, maar hoop ook echt op dat ik straks een kindje in mijn armen mag hebben
SusieFlower welkom!

Spannend snowgirl hopelijk maandag een mooie echo

Alskar, lekker van die ober maar die paniek herken ik wel. Af en toe vliegt het me aan maar dan denk ik alles komt altijd goed.

Ik heb alleen nog een setje sokjes gekocht maar vind het heel erg moeilijk. Ben sowieso wel van het organiseren en niet van het wachten dus als het aan mij ligt is de hele kinderkamer volgende week klaar maar ja dat is toch iets te snel B)
De baby zal bij ons op de kamer gaan en daarna met zijn broer een kamer delen als we nog geen nieuw huis gevonden hebben dus hier gebeurd niks aan de babykamer. Ik heb alleen mintgroen boxpakje gekocht, maar had ik al voor de test haha. Net als bij vorige zwangerschap mag oudste eerste setje uitzoeken denk ik.
Ik heb nog niks gekocht, voelt nog niet zo definitief (het zwanger zijn) dat ik daar al mee bezig ben. Dus ook nog niet met de babykamer, hoewel wel duidelijk is welke kamer dat zou worden. Als we volgende week een goede echo hebben zal het definitiever / echter gaan voelen :)

Hier ruikt en smaakt inmiddels letterlijk alles supersmerig, ik drink/eet nu met m'n neus dicht... Alles heeft dezelfde ranzige smaak. Maarja, met m'n neus dicht eten kan op m'n werk bv. natuurlijk niet... Hoop dat dit met vlagen gaat en het ook weer minder wordt! Heeft iemand dit ook?
Walkinglightly, ik heb dat met fruit. Ik liet gisteren ook m’n vriend stukjes watermeloen proeven. Hij vond ze wel lekker.

Verder al 2 dagen bonje met vriend. Ik ben echt een soort heks geworden. Ik kan er echt niet tegen als ik m’n zin niet krijg, en dan vooral niet met als reden vanuit hem: “ik wil graag een biertje drinken”.
Hier de laatste 2 dagen continu honger gevoel, kan blijven eten. Doe ik dat niet dan ben ik accuut misselijk.
Morgen echo best weer spannend
Oh wat spannend snowgirl. Heel veel succes!
Spannend Snowgirl1. Wij moeten nog 4 dagen wachten.

Zoon heeft uren liggen spoken vannacht dus ik ben gesloopt. Nu maar op de bank met Netflix op kinderfilm
@Alskar: Herkenbaar, mijn vriend wordt er inmiddels gek van dat ik 'zeur' over m'n reuk / smaak. Zo zonde van die lekkere watermeloen! Haha. Vervelend dat je last hebt van je humeur (of denk je dat dat het niet is?).

Succes bij de echo @ Snowgirl1, spannend! Wij zijn volgende week maandag aan de beurt...
@susieflower: gefeliciteerd!

@alskar: herkenbaar die paniek. Ik krijg hem soms ook. Vooral als ik heel moe ben, dan word ik soms wat angstig.

@estzet: hier zou ik ook het liefst volgende week alles klaar hebben. We krijgen de kinderwagen en m’n moeder zei dat we hem in december zouden bestellen. Ik had hem in november al in huis willen hebben, hahaha.

Hier kan ik de supermarkt niet meer in zonder te spugen en moet ik overdag echt slapen. Ik merk dat ik enorme stemmingswisselingen heb door m’n humeur. Hopelijk zien we dinsdag een kloppend hartje.

Succes iedereen die een echo heeft deze week :)
Net een prachtige echo gehad. Het was 1 kindje met een goed kloppend hartje! Echt heel erg blij!
Fijn snowgirl! Gefeliciteerd met dit goede nieuws :)
Gefeliciteerd snowgirl.
Pluk de dag...
Al een tijdje niet meer op het forum geweest dus even een update.
Vrijdag mijn 3e echo gehad. Heb veel bloedverlies gehad en pijn dus ze waren bang voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Dat is gelukkig niet zo. En vrijdag was het eindelijk zover dat we een hartje konden zien. Dus super blij!

Wel wat teruggezet, uitgerekende datum lijkt nu 6mrt. Maar het is allemaal nog zo klein. Misschien veranderd het nog.

2aug weer heen. Dan termijn echo.

Zal hier bijlezen :-)
Pluis: wat super fijn dat het goed zit. Dat moet een geruststelling zijn.

Voor de mensen die al een kindje hebben: wanneer begonnen jullie met een positiebroek en een zwangerschapsbh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven