Waarom dit nu weer?
zondag 8 maart 2009 om 21:42
Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. Een maand of twee heb ik een keer gezoend met iemand die ik niet kende. Hij regelde (via via) mijn nummer en vorige week zijn we op date geweest. Heel erg gezellig, hand in hand door de stad gelopen, er was echt vuur tussen ons. Maar hij moest ook weer weg dus alleen gezoend en klef gedaan in de stad. Tot dusver prima. De hele week heeft hij MIJ ge-sms't. Heel erg leuk. Hij opperde om zaterdag MISSCHIEN wat te doen. Vrijdag avond wist hij nog niet wat hij ging doen. Zaterdag de hele dag gewacht op iets van contact vanuit zijn kant. Ik heb hem ene berichtje gestuurd of hij wilde laten weten wat zijn plannen waren en dat ik zowiezo de stad inging. Geen reactie. 's Avonds heb ik hem ge-sms't:'is je telefoon kapot ofzo'? Meteen reactie; batterij was leeg. Ik was er wel al klaar mee en heb niks van me laten horen. Vannacht om 5uur ging mijn tel. Daar was ie weer. Even geouwehoerd en hij wilde misschien vandaag dan afspreken. Ik nog (slaap en) dronken geantwoord dat hij morgen maar even moest terug bellen. Tada. Vandaag dus. Geen reactie. Ik heb hem gebeld. Nam niet op. Ge-sms't, geen reactie. Batterij is nu niet op want de telefoon ging over. WAT BETEKENT DIT DAN? Prima, vindt hij me niet leuk? Goed zeg dat dan. Of iets anders. Maar waarom nu weer 0,0 reactie?? Ik ben er een beetje frusti over. Herkenbaar??