Date onzeker
zondag 15 juli 2018 om 08:49
Ik ben aan het daten met een man die meent anders te zijn dan mijn voorgangers, ik ben vaak voorgelogen en mijn exen zijn vreemd gegaan waardoor ik erg onzeker ben. Ik laat dit verder nooit echt merken aan een scharrel, want ik weet dat een man daar op kan afknappen, maar we hebben elkaar wel even kort verteld over ons verleden.
Hij moet nog van alles regelen met ex omtrent hun koophuis, dit vind ik best vervelend. Ik vroeg hem of het niet allemaal te snel gaat aangezien hij nog wel midden in het proces zit met alles afhandelen van het huis en ex, volgens hem valt dit wel mee. Hij doet alsof hij helemaal hotel de botel is op mij, belt me continu en wil me zien wanneer we beide tijd hebben en baalt als ik niet kan. Hij praat tegen me alsof het al een relatie lijkt, soms benauwd het me maar ondertussen vind ik hem ook erg leuk.
Maar nu... we hebben elkaar leren kennen via badoo (soort tinder). Gisteren appte een vriendin mij dat ze hem online zag op die app. Nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen, heb een erg raar gevoel in mijn buik. Hij wil dinsdag bij mij komen eten en het liefst de hele dag bij me zijn dan, maar nu twijfel ik. Stel ik me aan? Ik vind dit gewoon echt niet fijn! Ook heeftie nog contact met zijn ex schoonfamilie en gaat er deze week op bezoek, maar van ex zelf wil hij nog weinig weten. Ik snap wel dat hij een band met familie heeft opgebouwd maar toch..
Het idee dat hij zo serieus wil doen en ondertussen daar ook nog op zit kwelt me gewoon. Ik word er enorm onzeker van, en ik verheug me er niet eens meer op om hem te zien vd week.
Hij moet nog van alles regelen met ex omtrent hun koophuis, dit vind ik best vervelend. Ik vroeg hem of het niet allemaal te snel gaat aangezien hij nog wel midden in het proces zit met alles afhandelen van het huis en ex, volgens hem valt dit wel mee. Hij doet alsof hij helemaal hotel de botel is op mij, belt me continu en wil me zien wanneer we beide tijd hebben en baalt als ik niet kan. Hij praat tegen me alsof het al een relatie lijkt, soms benauwd het me maar ondertussen vind ik hem ook erg leuk.
Maar nu... we hebben elkaar leren kennen via badoo (soort tinder). Gisteren appte een vriendin mij dat ze hem online zag op die app. Nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen, heb een erg raar gevoel in mijn buik. Hij wil dinsdag bij mij komen eten en het liefst de hele dag bij me zijn dan, maar nu twijfel ik. Stel ik me aan? Ik vind dit gewoon echt niet fijn! Ook heeftie nog contact met zijn ex schoonfamilie en gaat er deze week op bezoek, maar van ex zelf wil hij nog weinig weten. Ik snap wel dat hij een band met familie heeft opgebouwd maar toch..
Het idee dat hij zo serieus wil doen en ondertussen daar ook nog op zit kwelt me gewoon. Ik word er enorm onzeker van, en ik verheug me er niet eens meer op om hem te zien vd week.
zondag 15 juli 2018 om 09:02
Ook heeftie nog contact met zijn ex schoonfamilie en gaat er deze week op bezoek, maar van ex zelf wil hij nog weinig weten. Ik snap wel dat hij een band met familie heeft opgebouwd maar toch.
Maar toch wat?
Ik zou er sowieso geen zin hebben, een relatie als iemand nog niet helemaal van ex af is maar wat verwacht je precies van hem op dit vlak. Dat hij voor jou geen contact meer heeft met mensen die hij al jaren kent en van houdt?
En je hoeft geen relatie he? Als je twijfels hebt, geen goede vibe, jaloers bent ect.. Je mag ook gewoon kiezen om niet te daten met hem.
Maar toch wat?
Ik zou er sowieso geen zin hebben, een relatie als iemand nog niet helemaal van ex af is maar wat verwacht je precies van hem op dit vlak. Dat hij voor jou geen contact meer heeft met mensen die hij al jaren kent en van houdt?
En je hoeft geen relatie he? Als je twijfels hebt, geen goede vibe, jaloers bent ect.. Je mag ook gewoon kiezen om niet te daten met hem.
zondag 15 juli 2018 om 09:05
Ik begrijp dat je onzeker bent door jouw verleden en dat je bang bent, maar jullie hebben niks. Jullie beginnen net met daten. Het is niet gek dat deze man op Badoo zit en ook met andere vrouwen kletst en date. Dat is een beetje hoe het werkt in de datingwereld.
Gewoon lekker jezelf blijven en zien waar het schip strandt. Ga gewoon lekker samen eten dinsdag en zie wat er gebeurt.
Gewoon lekker jezelf blijven en zien waar het schip strandt. Ga gewoon lekker samen eten dinsdag en zie wat er gebeurt.
zondag 15 juli 2018 om 09:06
Waarom date je een man die zijn laatste relatie nog niet heeft afgesloten en verwerkt?
Wat voor afspraken hebben jullie over exclusief daten of exclusiviteit?
viva-amber wijzigde dit bericht op 15-07-2018 12:50
0.32% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 15 juli 2018 om 09:12
Waarom zit je met jouw onzekerheid op Badoo? De kans dat je daar exemplaren als je exen gaat tegenkomen is zo’n 80%
Het is je nu al gelukt om een exemplaar uit te zoeken die nog niet eens zijn vorige relatie heeft afgesloten.
Je alarmbellen gaan af en dat is niet voor niets.
Je kunt best met hem afspreken, maar verwacht er maar niets van.
Als jij iets serieus zoekt, dan is deze man niet de persoon daarvoor.
Het is je nu al gelukt om een exemplaar uit te zoeken die nog niet eens zijn vorige relatie heeft afgesloten.
Je alarmbellen gaan af en dat is niet voor niets.
Je kunt best met hem afspreken, maar verwacht er maar niets van.
Als jij iets serieus zoekt, dan is deze man niet de persoon daarvoor.
zondag 15 juli 2018 om 09:13
Nouja, we hebben ontzettend veel gepraat en hij is helemaal klaar met zijn ex, wil alles afhandelen en verder. Zij wou niet meer met hem verder dus hij ziet geen reden om nog langer alleen te blijven aangezien het al sinds januari over is tussen hunLucifer2018 schreef: ↑15-07-2018 09:02Ook heeftie nog contact met zijn ex schoonfamilie en gaat er deze week op bezoek, maar van ex zelf wil hij nog weinig weten. Ik snap wel dat hij een band met familie heeft opgebouwd maar toch.
Maar toch wat?
Ik besef me gewoon dat dit niet echt gezond is, en dat hij eerst alles maar moet afhandelen. Verliefd zijn kan zo leuk voelen tot je even goed na gaat denken over de situatie. Maar nu ik weet dat hij gewoon nog op badoo zit, is er toch wel iets geknapt, want voor mijn gevoel hou ik al erg veel rekening met de situatie, maar dit werkt voor mij gewoon niet denk ik. Wel vraag ik me gewoon af of ik me aan stel? Of het een kans moet geven. Ik hoor zovaak dat men gewoon nog op die apps zitten terwijl ze daten, misschien ben ik anders.
anoniem_372922 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 09:16
2.07% gewijzigd
zondag 15 juli 2018 om 09:13
Hij gaf meteen aan dat als hij met iemand date daar voor gaat en niet met anderen afspreekt. Maar waarom zal je er dan op gaan zitten?viva-amber schreef: ↑15-07-2018 09:06Waarom dat je een man die zijn laatste relatie nog niet heeft afgesloten en verwerkt?
zondag 15 juli 2018 om 09:21
Zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. Mannen weten echt wel wat vrouwen willen horen vooral als ze weten wat de angsten en onzekerheden zijn uit het verleden van de vrouw in kwestie.
Het is heel simpel: kiezen of delen. Wil je het een kans geven of laat je het voor wat het is?
zondag 15 juli 2018 om 09:28
Voor veel mensen is het normaal om tijdens het daten verder te kijken en ook met anderen te chatten/af te spreken. Ikzelf kan dat niet. Als ik iemand date, dan richt ik me op hem en heb ik geen zin en tijd om ook nog energie in anderen te steken.
Als de date op niets uitloopt, dan pas kijk ik weer verder.
Als ik mijn date nog steeds actief zie op datingsites, knap ik af. Ook al is het hem goed recht, bij mij verandert er iets waardoor ik al weet dat het niks meer wordt.
Als ik mijn date nog steeds actief zie op datingsites, knap ik af. Ook al is het hem goed recht, bij mij verandert er iets waardoor ik al weet dat het niks meer wordt.
...
zondag 15 juli 2018 om 09:29
Bedankt!
Het is ontzettend lastig ook omdat zijn ex nog geen huis gevonden heeft. Ze negeren elkaar wel, en spreken elkaar alleen over wat nodig is. Vriendinnen van mij zeggen ook weet waar je aan begint! Hij zegt wel dat hij klaar met haar is en verder wil, maar hij heeft nog niet eens alles afgehandeld met ex.
Hij belt me ook dagelijks uit zichzelf, neemt speciaal voor mij vrij en soms wat te overdreven lief. Ik ben het niet gewend dat iemand zoveel moeite voor me doet en vind het ontzettend leuk. Maar tegelijkerijd voel ik me erg onzeker door de situatie nog met zijn ex en dat hij dus nog online is op badoo. En ik weet hoe mannen reageren dat ze er bijv niks op deden, niet gepraat hebben oid. Maar alleen al het openen van de app zegt mij al iets. Ik denk dat ik ons afspraakje af kap. Ik heb namelijk geen zin om me zo te voelen, ookal leek het een goeie vent.
zondag 15 juli 2018 om 09:30
Precies, dit gevoel heb ik ook. Ben er op afgeknapt en heb helemaal geen zin meer om hem te zien eigenlijk. Voel me er best lullig om, ook om dit te zeggen tegen hem. Geen idee hoe ik dit ga zeggen trouwens...Anárion schreef: ↑15-07-2018 09:28Voor veel mensen is het normaal om tijdens het daten verder te kijken en ook met anderen te chatten/af te spreken. Ikzelf kan dat niet. Als ik iemand date, dan richt ik me op hem en heb ik geen zin en tijd om ook nog energie in anderen te steken.
zondag 15 juli 2018 om 09:38
'Hij doet alsof...', 'hij praat alsof...'
Je hebt er voor geen meter vertrouwen in. Dat 'oozt' aan alle kanten uit je posts.
Erg onaantrekkelijk. Het komt op mij over als clinging en needy.
Dat je in het verleden e.e.a. hebt meegemaakt: wie niet.
Maar het is jouw keuze om dat je date aan te rekenen en het mee te nemen jouw toekomst in.
Hoeveel dates heb je überhaupt al gehad?
Je hebt er voor geen meter vertrouwen in. Dat 'oozt' aan alle kanten uit je posts.
Maar het is jouw keuze om dat je date aan te rekenen en het mee te nemen jouw toekomst in.
't Komt allemaal goed!
zondag 15 juli 2018 om 09:45
Ik vertrouw mensen niet snel, en soms ben ik bang dat ik iemand niet vertrouw terwijl diegene dus wel goed blijkt te zijn. Vandaar dat ik jullie wou vragen wat jullie er van vinden als je door hebt dat je date online is en zo simpel over ex praat terwijl dat nog niet goed is afgesloten. Het lijkt allemaal alsof het hem niks doet en verder wil met mij. Hij doet veel moeite... maar ik twijfel zo door deze 2 gebeurtenissen.tessy968 schreef: ↑15-07-2018 09:38'Hij doet alsof...', 'hij praat alsof...'
zondag 15 juli 2018 om 09:56
Je komt inderdaad behoeftig over, vertrouwt het voor geen meter. Wil dat hij eigenlijk oomk geen contact heeft met zijn exschoonfamilie.
Hij is nog niet van ex af en zit op datingssites.
Klinkt aan beiden kanten alsof het niet de beste match is.
Nogmaals je kan ook gewoon kiezen voor geen relatie. Het is vast niet de laatste man op aarde. Kan je mooi aan jezelf werken.
Nogmaals je kan ook gewoon kiezen voor geen relatie. Het is vast niet de laatste man op aarde. Kan je mooi aan jezelf werken.
zondag 15 juli 2018 om 09:59
Klopt maar heb het gevoel dat iedereeen verder kijkt tijdens daten, zo kan je nooit iets beginnen. Begrijp alleen niet waarom hij dan zoveel tijd in me steekt en moeite doet.Lucifer2018 schreef: ↑15-07-2018 09:56Je komt inderdaad behoeftig over, vertrouwt het voor geen meter. Wil dat hij eigenlijk oomk geen contact heeft met zijn exschoonfamilie.
zondag 15 juli 2018 om 10:07
Maakt dat wat uit? En we kunnen geen digitale gedachtes eb gevoelens lezen bij een vent van een TO.
Seks?
Aandacht?
Misschien vind hij je echt leuk maar is het een hork. Of leg je dingen verkeerd uit.
Je kan het aankaarten. Praat met hem. En als je een vaag of naar gevoel blijft houden. Beslis dan zelf of je een relatie wil. Laat dat niet afhangen van hem en wat hij wil/denkt ect.
Je komt echt heel behoeftig over met dit soort reacties.
zondag 15 juli 2018 om 10:13
Ja ik ga het ook gewoon zeggen dat dit me dwars zit. We hadden afgesproken om niet met anderen te daten dus vind dit nogal gek, hij heeft ook nooit eerder gedate. Zijn exen is hij gewoon tegen gekomen en hij komt dus uit een lange relatie. Hij gaf zelf aan het niet normaal te vinden als je met iemand date dat je dan nog verder date met anderen. Dus vind dit nogal gek.Lucifer2018 schreef: ↑15-07-2018 10:07Maakt dat wat uit? En we kunnen geen digitale gedachtes eb gevoelens lezen bij een vent van een TO.
Seks?
Aandacht?
Misschien vind hij je echt leuk maar is het een hork. Of leg je dingen verkeerd uit.
Je kan het aankaarten. Praat met hem. En als je een vaag of naar gevoel blijft houden. Beslis dan zelf of je een relatie wil. Laat dat niet afhangen van hem en wat hij wil/denkt ect.
Je komt echt heel behoeftig over met dit soort reacties.
Hij wil zelf dat ik een goede vriendschap afkap met een man waarmee ik heb gedate en seks heb gehad. Het klikte niet maar wij zijn goede vrienden gebleven. Als het iets word tussen ons wil hij dat ik het met hem verbreek. En ik heb dat echt wel voor iemand over maar het is alleen nog maar vriendschappelijk en voor mijn gevoel heb ik zelf ook genoeg te accepteren.
anoniem_372922 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 10:14
17.00% gewijzigd
zondag 15 juli 2018 om 10:13
1e gedachte die bij mij opkomt: is hij niet gewoon bang om alleen te zijn, en spreidt hij zijn kansen?
Jou nu ontzettend ‘claimen’ (huis nog niet verkocht, dinsdag al wel de hele dag bij jou willen zijn). En ondertussen actief zijn op een datingsite, terwijl ie doet voorkomen (mss is het ook daadwerkelijk zo hoor) dat hij jou geweldig leuk vindt.
Wat ik zou doen (als jij hem wel leuk genoeg vindt om te leren kennen): klein beetje de rem erop, dinsdag wel hapje eten, maar niet hem de hele dag bij jou thuis uitnodigen. En dan gewoon per date bekijken hoe je gevoel is: wil je wel of niet nog weer afspreken.
En ik zou dinsdag eerlijk aan hem vragen hoe hij in het hele daten staat. En dan ook gewoon benoemen dat ‘een kennis’ hem tegengekomen is op die datingsite. Mss heeft hij er gewoon een verklaring voor waar jij prima mee overweg kunt, zo niet: dan kun je dat bespreken of de hele boel afkappen.
Jou nu ontzettend ‘claimen’ (huis nog niet verkocht, dinsdag al wel de hele dag bij jou willen zijn). En ondertussen actief zijn op een datingsite, terwijl ie doet voorkomen (mss is het ook daadwerkelijk zo hoor) dat hij jou geweldig leuk vindt.
Wat ik zou doen (als jij hem wel leuk genoeg vindt om te leren kennen): klein beetje de rem erop, dinsdag wel hapje eten, maar niet hem de hele dag bij jou thuis uitnodigen. En dan gewoon per date bekijken hoe je gevoel is: wil je wel of niet nog weer afspreken.
En ik zou dinsdag eerlijk aan hem vragen hoe hij in het hele daten staat. En dan ook gewoon benoemen dat ‘een kennis’ hem tegengekomen is op die datingsite. Mss heeft hij er gewoon een verklaring voor waar jij prima mee overweg kunt, zo niet: dan kun je dat bespreken of de hele boel afkappen.
zondag 15 juli 2018 om 10:16
Hij wou zelfs wel blijven slapen maar dat gaat mij te snel en ik heb ook een leven naast hem want ben gewend om single te zijn. Ik vind het al erg lastig om zoveel tijd voor iemand vrij te maken en dat hij de hele dag wil langskomen. Maargoed, ik ga hier nog met hem over spreken.Pien252 schreef: ↑15-07-2018 10:131e gedachte die bij mij opkomt: is hij niet gewoon bang om alleen te zijn, en spreidt hij zijn kansen?
zondag 15 juli 2018 om 10:17
Als iemand dat van mij zou vragen dan zou het al klaar zijn. Niemand bepaalt voor mij met wie ik vrienden ben. Je accepteert het maar en vertrouwt me maar. Ik snap dat vertrouwen moet groeien maar dat gebeurt niet door te eisen dat iemand zijn/haar vriendschappen opgeeft.Liefbloem schreef: ↑15-07-2018 10:13Hij wil zelf dat ik een goede vriendschap afkap met een man waarmee ik heb gedate en seks heb gehad. Het klikte niet maar wij zijn goede vrienden gebleven. Als het iets word tussen ons wil hij dat ik het met hem verbreek. En ik heb dat echt wel voor iemand over maar het is alleen nog maar vriendschappelijk en voor mijn gevoel heb ik zelf ook genoeg te accepteren.
zondag 15 juli 2018 om 10:20
dat hij nog contact heeft met zijn ex is heel normaal, ze zitten nog midden in het scheiding proces, dus er moet vast nog van alles tussen hun beiden geregeld worden...dus dat is voor mij geen "red flag".
Dat hij nog wel op de dating app inlogt is wel iets wat me aan het twijfelen zou brengen mits jullie gesproken hebben over "exclusief" daten, maar als dit nog niet ter sprake is gekomen kan ik me hier ook wel iets bij voorstellen.
Dit hoeft niet meteen te betekenen dat hij niet helemaal voor jou wil gaan, misschien is hij bijv. zelf wel bang voor afwijzing door jou en houd daarom de opties open. Dus dan zou ik er gewoon naar vragen.
Is exclusiviteit wel al besproken dan zou het voor mij een no-go zijn.
Dus ik zou gewoon op date gaan en het er over hebben, niet op een beschuldigende manier, maar gewoon open en eerlijk.
Dat hij nog wel op de dating app inlogt is wel iets wat me aan het twijfelen zou brengen mits jullie gesproken hebben over "exclusief" daten, maar als dit nog niet ter sprake is gekomen kan ik me hier ook wel iets bij voorstellen.
Dit hoeft niet meteen te betekenen dat hij niet helemaal voor jou wil gaan, misschien is hij bijv. zelf wel bang voor afwijzing door jou en houd daarom de opties open. Dus dan zou ik er gewoon naar vragen.
Is exclusiviteit wel al besproken dan zou het voor mij een no-go zijn.
Dus ik zou gewoon op date gaan en het er over hebben, niet op een beschuldigende manier, maar gewoon open en eerlijk.