Werk & Studie alle pijlers

part-time werk

09-03-2009 17:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

Even een vraag, ben nieuw op het vivaforum weet dus niet of deze vraag eerder is gesteld. Ik werk nu 4 dagen in de week en zou graag 5 dagen willen werken. Op mijn werk zijn geen mogelijkheden en de voor mij bekende plekken, post bezorgen, thuiszorg, supermarkt zijn er in mijn buurt geen mogelijkheden. Heeft iemand anders een goede tip? Ik zie wel vacatures maar dat is meestal voor 2 dagen of meer
In de kroeg. Gezellig en toch geld verdienen.
Waar je wel mee op moet passen is dat je van een tweede baan minder netto overhoudt om belastingtechnische redenen. Tenminste, dat was vroeger zo, weet niet of dat nog steeds zo is.
Heeft je werkgever een zwaarwegende reden waarom je niet nog 1 dag extra zou kunnen werken voor hem/haar?

Voor 1 dag lijkt het me lastig iets te vinden, aangezien jij sowieso al een boel geld zult kosten voor een werkgever en des te minder je werkt, des te meer dat (dacht ik) gemiddeld per dag zou zijn.
Misschien kun je eens bij het uitzendbureau informeren?
quote:Toet schreef op 09 maart 2009 @ 17:50:

Tenminste, dat was vroeger zo, Hmm, hiermee heb ik mezelf net bejaard verklaard. Ik verhuis naar het forum van ZIN
Volgens mij is dat inderdaad veranderd Toet
huishoudelijke hulp?
[quote]kiks76 schreef op 09 maart 2009 @ 17:56:

Heeft je werkgever een zwaarwegende reden waarom je niet nog 1 dag extra zou kunnen werken voor hem/haar?

quote]

In deze tijden van economische crisis zullen heel veel werkgevers eerder willen dat mensen minder gaan werken dan meer. Scheelt hen in de salarissen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven