Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 juli 2018 om 17:43
Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 17:31Het is ook een rare bedoening natuurlijk. Waarom zou ik iemand die mij onder de negeer heeft niet mogen loepen? Ik heb diegene toch niet onder de negeer?
Het is dan ook geen negeer maar een blokkeer. En dan klopt het weer wel.
woensdag 18 juli 2018 om 17:47
Have funLady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 17:43Pofferdorie, ik kan dat vieze beest inderdaad niet meer loepen![]()
Ik ga meteen iedereen loepen om te zien of ze me onder de negeer hebben. Echt, iedereen.
woensdag 18 juli 2018 om 19:38
woensdag 18 juli 2018 om 20:25
Zo lang al!? Pfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 18 juli 2018 om 20:32
Spannend hoe oud is zoon?Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 20:29Maar ik ben er even niet hoor. Zoon is voor het eerst van zijn leven alleen op pad, met de trein. En zometeen moet ie dus terug. Met overstap. Heenweg is prima verlopen, hij kwam precies in het dorp aan waar ie moest wezen. Maar het blijft spannend natuurlijk![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 18 juli 2018 om 20:34
Dertien. En een joekel van een ADHD. Plan was dus om dit moment even uit te stellen tot ie een jaar of 27 was, maar dat bleek niet reëel
woensdag 18 juli 2018 om 20:52
Ja zeg, wie is er nou de baas thuis?Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 20:34Dertien. En een joekel van een ADHD. Plan was dus om dit moment even uit te stellen tot ie een jaar of 27 was, maar dat bleek niet reëel![]()
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 18 juli 2018 om 20:56
Ja had het gelezen hoor, goed bezig!prada schreef: ↑18-07-2018 14:32Ik had dit eraan toegevoegd maar weet niet of je het gelezen hebt.
Edit: Als bij het laatste bericht het vlaggetje al roze is moet je het wel even grijs maken en opnieuw aanklikken om het roze te maken. Want zoals ik al eerder zei, als het roze is zonder dat je dat zelf gedaan hebt werkt het niet.
Mispoes!
woensdag 18 juli 2018 om 21:14
Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 20:34Dertien. En een joekel van een ADHD. Plan was dus om dit moment even uit te stellen tot ie een jaar of 27 was, maar dat bleek niet reëel![]()
Die van mij laatst ook met de trein (zonder joekel) en bij een station was er, het was al donker, een clown ingestapt
"Ja, mam, want jij zei toch altijd, als je ooit kwijt raakt dan zoek je een moeder met kind op, die helpen je wel ".
Fijn als je af en toe merkt dat er nog iets van opvoeding is blijven hangen
woensdag 18 juli 2018 om 21:36
Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 20:34Dertien. En een joekel van een ADHD. Plan was dus om dit moment even uit te stellen tot ie een jaar of 27 was, maar dat bleek niet reëel![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 18 juli 2018 om 22:19
Ik ga bet zo ook eens uitproberen, erger me er ook al tijden aan. Zat net nog eens te denken over die vlaggetjes die er al staan, die zullen toch niet openbaar zijn?
woensdag 18 juli 2018 om 22:37
Sorry.Lady*Voldemort schreef: ↑18-07-2018 22:24Hij heeft trouwens wel veel klachten over het gehalte van de gesprekken in de trein. Over tieten en depressie en zo.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 18 juli 2018 om 22:44
Soms hang ik te lang in een topic en krijg ik sterke negeerneigingen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.