Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 juli 2018 om 12:43
Heeft ze weer een nieuw slachtoffer object gevonden?
woensdag 18 juli 2018 om 13:17
Dankje!prada schreef: ↑18-07-2018 10:44Als je in een topic stopt met lezen dan klik je op het "vlaggetje" rechts bovenin bij het bericht. Dat kleurt dan roze. Als je verder wilt lezen dan klik je op bookmarks en klik je het topic aan waar je verder wil gaan lezen. Je komt dan bij je laatst gelezen bericht/laatst gelezen pagina. In het topic zelf druk je dan op het vlaggetje wat roze gekleurd is (je laatst gelezen bericht) dit wordt dan weer grijs. Stop je weer met lezen dan druk je weer op het vlaggetje van je laatst gelezen bericht wat dan weer roze wordt en weer in je lijst met bookmarks komt. En so on.
Vaak zie je ook roze vlaggetjes bij andere berichten staan. Die werken niet. Alleen je eigen vlaggetje wat je hebt aangeklikt verwijderen is genoeg.
Het werkt over het algemeen goed al verdwijnt er wel eens een topic in je lijst met bookmarks.
Mispoes!
woensdag 18 juli 2018 om 13:24
Pipistrello schreef: ↑18-07-2018 13:20Ik vind het constante gezeur over de blauwe bloem bijna net zo irritant als de blauwe bloem zelf.
Haha idd!
Mispoes!
woensdag 18 juli 2018 om 13:35
Ik vind de blauwe bloem niet eens irritant.Pipistrello schreef: ↑18-07-2018 13:20Ik vind het constante gezeur over de blauwe bloem bijna net zo irritant als de blauwe bloem zelf.
Het gezeur erover echter wel.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 18 juli 2018 om 14:32
Ik had dit eraan toegevoegd maar weet niet of je het gelezen hebt.
Edit: Als bij het laatste bericht het vlaggetje al roze is moet je het wel even grijs maken en opnieuw aanklikken om het roze te maken. Want zoals ik al eerder zei, als het roze is zonder dat je dat zelf gedaan hebt werkt het niet.
woensdag 18 juli 2018 om 14:40
Handige tip Prada, bedankt!
Enneh... ik lees nu al een paar keer dat als je bij iemand onder de negeer staat, je dit kan zien omdat je die persoon dan niet kan loepen.
Is dat echt zo?
Is er iemand die dat tijdelijk
- please haha - wil uitproberen voor mij?
Enneh... ik lees nu al een paar keer dat als je bij iemand onder de negeer staat, je dit kan zien omdat je die persoon dan niet kan loepen.
Is dat echt zo?
Is er iemand die dat tijdelijk
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 18 juli 2018 om 14:45
Ik heb het van de week uitgeprobeerd met iemand en het klopt idd.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
woensdag 18 juli 2018 om 14:46
Je staat bij deze onder mijn negeer, dus check maar
woensdag 18 juli 2018 om 14:48
.
Dank je!
Ik zie het, inderdaad. Het icoontje om te loepen (vergrootglas) is er nog wel, dus dat je genegeerd wordt is niet direct zichtbaar.
Maar als je er vervolgens op klikt wordt je doorgestuurd naar een algemenere pagina of het topic waar je in zat geloof ik.
Grappig.
* je mag me weer ont-negeren hoor * hoop ik toch *
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 18 juli 2018 om 14:50
|Courage| schreef: ↑18-07-2018 14:48.
Dank je!
Ik zie het, inderdaad. Het icoontje om te loepen (vergrootglas) is er nog wel, dus dat je genegeerd wordt is niet direct zichtbaar.
Maar als je er vervolgens op klikt wordt je doorgestuurd naar een algemenere pagina of het topic waar je in zat geloof ik.
Grappig.
* je mag me weer ont-negeren hoor * hoop ik toch *
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 18 juli 2018 om 14:50
|Courage| schreef: ↑18-07-2018 14:48.
Dank je!
Grappig.
* je mag me weer ont-negeren hoor * hoop ik toch *![]()
Ja hoor, ontgenegeerd weer
woensdag 18 juli 2018 om 15:34
Owwww, heb er nog nooit van gehoord. Van Chamonix, wel van Mount Everest.
woensdag 18 juli 2018 om 15:42
.vrouwjagersma schreef: ↑18-07-2018 15:35Wow, dat is interessant. Nu weet ik ineens dat iemand me onder de negeer heeft.
Ja grappig hè. Maar het zal wel meevallen in mijn geval. En ik ga echt niet iedereen loepen om te kijken of...
Maar die tip van Prada vind ik echt heel fijn. Scheelt mij enorm veel ergernis. Moet er nog wel even een routine van maken om te bookmarken en weer ont-bookmarken, maar dat eeuwige op de verkeerde pagina landen... Mijn MO was dus altijd op pagina 1 klikken (bij mij staan nieuwste berichten bovenaan) waarna je natuurlijk eerst op 2 terecht komt