***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
OOh Lievelust: ben er helemaal stil van en zit hier met tranen in mijn ogen. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt en dat er met een goede behandeling iets aan te doen is.... Veel sterkte in deze spannende tijden en een dikke
Lievelust,

Ik schrok ook van je berichtje, ben wel blij iets van je te horen want ik had al zo'n voorgevoel omdat je nog niks had kunnen posten. Goed dat jullie gelijk naar het Sophia zijn gegaan, jullie lieve meisje is daar zeker in goede handen. Ik hoop dat de onderzoeken voor haar meevallen en dat jullie snel duidelijkheid krijgen wat er aan de hand is. Heel veel sterkte de komende week! Dikke knuffel van ons allemaal, man vond het ook zo erg voor jullie.
Swissie, wat een verhaal van dat lymfe vocht, wel een hele opluchting! fijn dat je hebt nog kunnen skieën en in ieder geval een leuk weekend hebben gehad. Grappig is dat hè, dat het praten nu ineens zo goed gaat. Hier ook steeds meer zinnetjes met 2 of 3 woorden, zoo schattig en grappig soms ook. Vanavond vroeg mijn man iets aan haar en toen zei Zahra: 'Neeeheeee papa!'.

Morgen krijgt Yasemin de eerste onderzoeken in het ziekenhuis hier, echo van haar hartje en niertjes. Ben benieuwd! Morgen aan het eind van de dag gaan we naar Centerparcs dus ik ehb voor die tijd vast nog wel ff tijd om te melden of er iets te zien was.
Lievelust wat een vreselijk nieuws! ik duim voor jullie, heel veel sterkte gewenst!

Layla; veel plezier in center parcs en succes morgen met Yasemin!

Lara bedankt voor je kaartje, wat lief zeg. Vind het bijzonder; we kennen elkaar niet (allemaal) en toch voelt het hier zo warm en is iedereen zo betrokken met elkaar, mooi!

Hier is het even spannend; Luna heeft de waterpokken. Het arme meisje zit er helemaal onder en heeft flink last van de jeuk. ze heeft er ook koorts bij.

het vervelende is dat ik als kind geen waterpokken heb gehad. Het blijkt dat dit gevaarlijk kan zijn als je zwanger bent. heb gisteren contact opgenomen met de verloskundige. zij zegt dat 80% van de volwassenen die geen waterpokken hebben gehad, hier toch immuun voor zijn geworden. Als ik bij die andere 20% hoor en dus toch waterpokken krijg dan is het zeer waarschijnlijk dat dit ernstige gevolgen heeft voor het kindje. helemaal omdat ik zo vroeg in de zwangerschap zit. Ik heb gisteren opgezocht wat die gevolgen dan kunnen zijn en werd daar niet echt vrolijk van.....
anoniem_73123 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 23:46
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
Lieve lievelust: Nog weer een keer heel veel sterkte. Jullie zijn de hele tijd in mijn gedachten.

Chance: Ook heel veel sterkte voor jou. Het is nu wel even heel spannend. Hopelijk loopt het met een sisser af. En je kunt er ook niets meer aan doen toch, want het besmettingsgevaar is toch al geweest.
LL wat een naar bericht. Ik wens jullie veel sterkte en kracht !!
Chance: Ik hoop echt dat je toch antistoffen hebt. Ik had een tijdje terug hetzelfde (alleen was ik al verder in de zwangerschap) Gelukkig heb ik de waterpokken niet gekregen. De verloskundige vertelde mij idd ook dat de kans dat je als volwassene nog geen antistoffen hebt zeer klein is.
Och Nee Lievelust, wat vreselijk zeg! Goed dat jullie naar Rotterdam zijn gegaan. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

Chance, oef dat is schrikken. De incubatietijd is 4-6 weken toch? Kunnen ze niet aan de hand van je bloed testen of je imuun bent?

Swiss: wat jammer van jullie bod! Wanneer gaan jullie een nieuw bod doen?

Layla succes morgen!

Eten zaterdag was heel erg leuk. Daarna nog "even" de kroeg ingedoken en uiteindelijk pas om 4:30 u. in bed. Leuk om weer eens met z'n tweetjes uit te gaan. Puk had het super gehad bij oma, dus iedereen blij.
Hey Chance , wat rottig voor je zeg. Ik vraag me ook af of ze je bloed niet kunnen testen. Hoop dat alles goed komt !
Chance, ik duim dat jij niet ziek gaat worden. Heel veel beterschap voor Luna.

Lara, fijn dat het zo gezellig was. Heerlijk is het om af en toe weer eens met z'n tweetjes te zijn. Wij hadden zaterdag op de ski-piste ook weer enorm veel lol, heerlijk zo'n dag samen zijn.

Layla, heel veel succes vandaag en veel plezier bij centerparcs. Geniet maar lekker.

Lara, we hebben gisteren heel simpel een mailtje gestuurd wat hij minimaal wil hebben. Ben benieuwd of en hoe ze antwoorden!
Over bloed testen heb ik zowel de ha als de vk niet gehoord. ik kan niet meer dan afwachten en hopen dat ik het niet krijg.

Wat mij enigzins gerust steld is dat mijn beide broertjes het hebben gehad toen ik er al was. Daarbij heeft 1van mijn au pair kindjes het gehad toen ik met hen op vakantie was. bij deze vakantie waren de ouders niet dus zorgde ik 24 uur per dag voor hen.....

Lievelust ik denk aan jullie! knuf.

Lara wat heerlijk zo,n avond/nacht met z,n tween! IS af en toe ook nodig vind ik.

drop hoe voel je je?
Chance: dat is wel een prettig idee, dat je al een paar keer flink bloot bent gesteld aan het virus. Dan komthet vast wel goed!!

Met mij gaat het prima. Ik voel me goed. De kleine mag komen, ik ben er klaar voor, maar hij mag ook best nog een paar weekjes blijven zitten.
Lief Lief Lustje van me, ik ben heel erg geschrokken van je bericht! Gelukkig is Meisje in goede handen in het Sophia! Meis, ik ben zo trots op je dat je zo naar je gevoel hebt geluisterd! Wanneer weet je meer? Lieverd, ik denk aan je.

Chance, ik, de leek, denk dat het wel mee zal vallen met de waterpokken. Steijn en A. hebben ze ook (nog) nooit gehad, terwijl ze er wel rechtstreeks mee in aanraking kwamen toen Huug ze had.

Laar, klinkt als een goede avond!
Chance, Kaj had ook de waterpokken toen ik zwanger was van Ole en mijn moeder dacht (ze wist het niet meer) dat ik ze ook nooit gehad had. Wat ik toen begreep dat een groot deel van de volwassen mensen idd een soort van immunitet hebben voor de waterpokken en aangezien jij al veel met de waterpokken in aanraking bent gekomen en het zelf nooit gekregen hebt, ben jij daar vast 1 van! Weet wel dat het gevaar aan het begin van de zs het grootst was (bij mij was het tegen het eind, ik had nog het risico dat Kaj niet bij de baby mocht komen als hij toen geboren zou zijn). Valt vast allemaal wel mee, maar ik bergijp je zorgen!

Heerlijk Lara, een avondje met zijn tweeen! Dat moet gewoon af en toe! (hoor mij, komt er hier nooit van!)

Layla, succes vandaag met Yasemin en veelplezier in Center parcs!

Witchke, hoe is het met jou? Je behandeling start morgen toch?
FF snel, vanmorgen hartfilmpje+hartecho + echo van de niertjes laten maken en volgens beide artsen zag het er goed uit, dus dat is een hele geruststelling.

Chance, balen dat Luna de waterpokken heeft, ik hoop dat jij het niet krijgt maar zo te lezen zal die kans wel klein zijn. Beterschap voor Luna!

Drop, lekker dat je helemaal klaar bent voor de baby.

Voor de poule zet ik in op 20 maart!

Lara, dat klinkt als een leuk avondje uit!

Ik ga verder met inpakken en dan op naar Centerparcs!
Fijne vakantie Layla!!!
Veel plezier layla, en fijn dat alles goed was met Yasemin!!

Sterkte met Luna Chance en hopelijk geen gevaar voor jou.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Fijne vakantie Layla !!

fachat : behandeling start overmorgen ...
Layla: Fijn dat het ok was! Hele fijne vakantie! Geniet lekker van elkaar.
Rustig hier vanmiddag.

Heb een heerlijk relaxdagje gehad. Ofwel ff nix gedaan. Koen naar de creche en Gijs een dagje rust reinheid regelmaat.

Zo alles naar bed brengen en dan ff sporten vanavond.
Vandaag zijn de neuroloog en de kinderarts langsgeweest bij meisje. Ze hebben haar geobserveerd adv de camerabeelden van de afgelopen 2 dagen en hebben haar zelf ook nog onderzocht.

Er is een hele waslijst aan testen en behandelingen 'besteld' ;

- vanmiddag is er een EEG (hersenfilmpje) gemaakt

- Er wordt een MRIscan gemaakt, om zo haar hersenen helemaal tot in detail te kunnen bekijken.

- Er komt een oogarts langs, omdat haar pupillen ongelijk reageren en haar ene oog meer naar beneden hangt.

- Er komt een klinisch geneticus langs...en dit vind ik eigenlijk heel eng. Hij moet gaan bekijken of ze erfelijk belast is, of ze een chromosoom afwijking heeft of dat de symptomen die ze heeft bij een bepaald syndroom passen.

Het is aan de ene kant fijn dat er zulke uitgebreide onderzoeken gedaan worden. Aan de andere kant bevestigd het ook mijn ergste angsten; het is niet zomaar iets dat er met haar aan de hand is.

De neurologe zei ook dat ze vond dat Meisje een nogal typisch uiterlijk heeft en dat bevestigd een gevoel dat ik zelf al heel lang heb, maar wat ik niet hardop durfde te zeggen. Ik zie al vanaf haar geboorte 'iets' aan haar, maar er was niemand die mij bevestiging gaf en nu dan toch ook een arts dit zegt, is dat aan de ene kant een opluchting maar het maakt me ook ontzettend bang. Meestal wijst zoiets niet op veel goeds.

Er kan qua diagnose nog op ontzettend veel vlakken iets aan de hand zijn en het kan ook nog alle gradaties in ernst hebben. Van epilepsie tot hersenafwijkingen en van chromosoomafwijkingen tot stofwisselingsziekten. Het is allemaal zo onzeker en door het lange wachten ga ik zitten malen.

Ze moet nog een week hier blijven, tot alle tests en onderzoeken gedaan zijn en dan gaan ze kijken of ze moet blijven of dat we poliklinsch onder controle gaan.
LL, Wat ontzettend naar dat je je grootste angsten bevestigd ziet worden! Ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal mee zal vallen met Meisje!

Een vraagje: op welke manier is haar uiterlijk anders? Zijn het haar oogjes die anders staan? Is het haar neusje? Is het iets anders?
Haar ogen staan vrij ver uit elkaar en ze heeft een brede neusrug met een soort van plooi die gedeeltelijk over haar binnenste ooghoek valt. Dat geeft soms een vreemde aanblik.

Ze kan je soms ook aankijken met een hele lege blik, dan lijkt het net of ze er gewoon niet is. Ze reageert dan ook niet als je bijvoorbeeld naar haar zwaait of een speeltje voor haar houdt.
Och arme Lieve Lustje, wat een vreselijke situatie. Ik duim heel hard mee dat de artsen in ieder geval (snel) kunnen uitvinden wat er is. Wat moet jij je een zorgen gemaakt hebben. Heb je het wel altijd met je man kunnen bespreken?

Hoe gaat het nu met jou zelf? Trek je het allemaal een beetje? Zijn jullie nu continue bij Meisje? Hoe gaat het met Daan, voor hem zal het ook wel moeilijk zijn om zijn zusje in het ziekenhuis te zien liggen. Is ze trouwens aangesloten aan allemaal draden enzo?

Ik heb echt vreselijk met jullie te doen. Een hele dikke knuffel van mij.
OOh Lievelust.... dikke van mij. We denken hier ook aan jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven