Zonnebril ontspiegelen?

20-07-2018 18:37 8 berichten
Ik moet nu echt eens gaan kijken naar een extra zonnebril op sterkte want mijn huidige zonnebril is al ruim 5 jaar oud en begint bijna uit elkaar te vallen. Nu ben ik eens gaan informeren bij verschillende opticiens en ik vond het allemaal nogal duur, minmaal zo'n 120 euro.
Ik twijfel of ontspiegeling en kras werende laag echt wel nodig is voor een zonnebril. Bij een normale bril heb ik het altijd wel maar een zonnebril heb je een stuk minder vaak op enzo.

Mijn huidige zonnebrillen hadden het ook altijd maar die kocht ik tijdens acties 1+1 gratis acties aan het eind van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
Wil je hem ook gaan gebruiken in het verkeer? Dan zou ik er ook op letten dat je gepolariseerde glazen neemt.
Ik bestel mijn zonnebrillen op sterkte tegenwoordig via internet. Goede ervaringen met Charlietemple. Mijn laatste zonnebril was 50 euro, montuur + premium glazen.
Ik zou het wel doen. Ik heb in mijn zonnebril op sterkte geen ontspiegelde glazen en nu zie ik onderin het glas mijn eigen ogen weerspiegelen. Als ik dat had geweten had ik ontspiegelde glazen genomen.
Heb geen rijbewijs maar gebruik hem wel op de fiets uiteraard. En ik zie ook vaak de reclame van Charlietemple maar dat durf ik niet want ik ben best moeilijk qua brillen uitzoeken aangezien ik een smal gezicht heb en brillen al vaak veel te groot lijken.
TsumTsum schreef:
20-07-2018 18:49
Heb geen rijbewijs maar gebruik hem wel op de fiets uiteraard. En ik zie ook vaak de reclame van Charlietemple maar dat durf ik niet want ik ben best moeilijk qua brillen uitzoeken aangezien ik een smal gezicht heb en brillen al vaak veel te groot lijken.
Je kan passen via de webcam. Voor een zonnebril wil ik nooit teveel uitgeven en tot nu toe ben ik zeer tevreden ermee.
Of neem die van die irritante reclame... die zitten bijna overal en die zijn (zonder leesgedeelte) €49,-

Ik heb er twee en ben zeer tevreden. En gewone brillen ook. Ik vind het heel handig dat ze tig keer stellen als dat nodig is.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Die met Rene Froger? Blijf het een raar idee vinden om een bril op sterkte te kopen bij een drogist. Leesbrillen okee maar een bril die je de hele dag draagt.

Misschien ga ik het ooit nog proberen maar nu vind ik bij een opticien passen toch prettiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven