Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2018 21:17
FV kan zelf ook behoorlijk zuigen hoor, en draaikonten.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat het niet nodig is dat men er meteen bij haar eerste post weer bovenop springt. Dat doen sommigen bij Ygg ook, en dat vind ik net zo irritant.
Klopt, is ook irritant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Marana-- schreef:
20-07-2018 21:13

Tenzij sommige figuren 1-2tjes in een topic gaan doen, liefst midden in de nacht en zo. Of niet BGB.
Waar slaat dit nou weer op? :confused:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
blijfgewoonbianca schreef:
20-07-2018 21:19
Zeg gewoon wat je zeggen wil.

Je snapt me heel goed. Wat LV zegt over FV. En over mensen die er direct bovenop duiken, net zoals ze bij Ygg doen, dat klopt. Die post van Reginadinges op pagina 1 was heel zuigend, en zij heeft er uiteindelijk haar excuses voor aangeboden. Buiten die ene post is het topic van FV echt heel gewoon begonnen, meerdere pagina's lang was er geen sprake van gezuig. Alleen van weerwoord tegen de defnities en visies van FV, waarop zij ging draaien en toen werd de discussie vervelend.

En die laatste zin, daar had ik even een smiley achter moeten zetten. Ik schreef dat je als TO er zelf een hand in hebt hoe je topic verloopt. Maar daar zijn uitzonderingen op, bijv als mensen ineens met z'n 2en gaan pingpongen in zo'n topic, dan kun je er als TO weinig meer aan doen. Pingpongen zoals ik jou dus heel vaak heb zien doen in het verleden. Maar van pingpongen was in dit topic geen sprake, FV had de discussie zelf prima in de hand kunnen houden.
Marana-- schreef:
20-07-2018 21:32
Je snapt me heel goed. Wat LV zegt over FV. En over mensen die er direct bovenop duiken, net zoals ze bij Ygg doen, dat klopt. Die post van Reginadinges op pagina 1 was heel zuigend, en zij heeft er uiteindelijk haar excuses voor aangeboden. Buiten die ene post is het topic van FV echt heel gewoon begonnen, meerdere pagina's lang was er geen sprake van gezuig. Alleen van weerwoord tegen de defnities en visies van FV, waarop zij ging draaien en toen werd de discussie vervelend.

En die laatste zin, daar had ik even een smiley achter moeten zetten. Ik schreef dat je als TO er zelf een hand in hebt hoe je topic verloopt. Maar daar zijn uitzonderingen op, bijv als mensen ineens met z'n 2en gaan pingpongen in zo'n topic, dan kun je er als TO weinig meer aan doen. Pingpongen zoals ik jou dus heel vaak heb zien doen in het verleden. Maar van pingpongen was in dit topic geen sprake, FV had de discussie zelf prima in de hand kunnen houden.
Ik denk dat FV er doodmoe van wordt om iedere keer de verstandigste te zijn en het topic proberen in de hand te houden. Het is de laatste tijd in elk topic raak en meestal blijft ze beleefd en vriendelijk maar het is een keer klaar natuurlijk. Maar goed, zo zie ik het.
Ik snap dat het vervelend is voor haar dat posts zoals die ene op de eerste pagina regelmatig verschijnen. Maar echt, als je het topic gevolgd had vanaf het begin dan had je gelezen dat het lang bij die ene post bleef.

Ik snap ook dat je iemand die je graag mag het liefst wilt verdedigen, maar dat is een beetje raar als je het topic niet gevolgd hebt, en het dus met halve en/of eenzijdige info moet doen.

Laat gewoon gaan. Iedere verdediging daar is olie op het vuur van degenen die je graag wilt bestrijden.
Marana-- schreef:
20-07-2018 21:32

“ je snapt me heel goed “ : zo’n rottige manier van een discussie voeren vind ik dat. Dan ben ik eigenlijk al meteen klaar met je hele verhaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ook goed :)
Ik heb het hele topic gelezen trouwens. Wel nadat er al een aantal posts gewist waren. Op een gegeven moment ga ik daar weg omdat ik het een verschrikking vind hoe er daar gereageerd wordt.
Met het verdedigen van iemand die ik graag mag heeft het niets te maken. Het is hetzelfde clubje mensen wat trolt/achterlijk reageert in veel meer topics + een aantal hyena's die het op FV hebben voorzien.
Nouschi schreef:
20-07-2018 22:23

Met het verdedigen van iemand die ik graag mag heeft het niets te maken. Het is hetzelfde clubje mensen wat trolt/achterlijk reageert in veel meer topics + een aantal hyena's die het op FV hebben voorzien.
Exact.
blijfgewoonbianca schreef:
20-07-2018 22:17
“ je snapt me heel goed “ : zo’n rottige manier van een discussie voeren vind ik dat. Dan ben ik eigenlijk al meteen klaar met je hele verhaal.

Het is ook geen manier van discussievoeren, het is een aanname doen. Maar snap je het punt dan inderdaad niet niet (het was blijkbaar een verkeerde aanname) of snap je het wel maar wil je niet zelf het punt invullen wat iemand anders maakt?
Leuk dat je er weer bent trouwens BGB
shifty schreef:
20-07-2018 22:52
Het is ook geen manier van discussievoeren, het is een aanname doen. Maar snap je het punt dan inderdaad niet niet (het was blijkbaar een verkeerde aanname) of snap je het wel maar wil je niet zelf het punt invullen wat iemand anders maakt?
Ik ga gewoon op die manier de discussie niet aan.
Ik ga niet eerst ontkennen of bevestigen als iemand van alles voor mij zit in te vullen .
Nouschi schreef:
20-07-2018 22:23
Ik heb het hele topic gelezen trouwens. Wel nadat er al een aantal posts gewist waren. Op een gegeven moment ga ik daar weg omdat ik het een verschrikking vind hoe er daar gereageerd wordt.
Dat.

En even van me afpraten. Er is vanavond een mattie van me overleden. Ben te opgefokt om te gaan slapen en heb een dikke bel wijn ingeschonken.

Pffff.
yasmijn schreef:
21-07-2018 00:30
Dat.

En even van me afpraten. Er is vanavond een mattie van me overleden. Ben te opgefokt om te gaan slapen en heb een dikke bel wijn ingeschonken.

Pffff.
:hug:
:hug:
Oei Yas.

Even knuffelen dan maar :hug:
Marana-- schreef:
20-07-2018 21:13
Er was op pagina 1 precies 1 post die zuigend was. Die was prima te negeren, genoeg anderen die wel op de OP van FV ingingen. Op pagina 2 was niemand aan het zuigen.
Je hebt het als TO echt zelf in de hand hoor, jij kunt sturen.

Tenzij sommige figuren 1-2tjes in een topic gaan doen, liefst midden in de nacht en zo. Of niet BGB.
doen mensen dit?
het is een grof schandaal
Yas, wat naar! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Thanks vrouwen.
S-Meds schreef:
21-07-2018 00:40
doen mensen dit?
het is een grof schandaal
Zou ik nooit doen. Jij en BGB ook niet.
yasmijn schreef:
21-07-2018 00:43
Zou ik nooit doen. Jij en BGB ook niet.
nee ik vind het onbeschoft
sterkte trouwens
S-Meds schreef:
21-07-2018 00:46
nee ik vind het onbeschoft
sterkte trouwens
Nou, zeg dat. Hele topics om zeep helpen met humoristische een-tweetjes waardoor je in een stuip ligt van het lachen.

Maar lachen mag hier allang niet meer.
Yassemien :hug:
Ik hou er ook niet van, van lachen. Al die mensen die met een heleboel geluid reageren op grappig bedoelde opmerkingen van anderen, ik krijg er alleen maar hoofdpijn van.
yasmijn schreef:
21-07-2018 00:30
Dat.

Pffff.
Gecondoleerd en sterkte, Yas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven