naar HA gaan?
maandag 23 juli 2018 om 13:04
Dag allemaal,
Ik zit een beetje met het volgende;
Sinds +- een halfjaar merk ik dat ik soms wat last heb van pijn bij het plassen.
Dit is niet dagelijks. Eerder eens per twee weken ofzo.
Het houdt soms twee dagen aan en dan kan het ook zo weer weg zijn.
Daarnaast heb ik steeds vaker een opgeblazen gevoel en moet ik soms wel tot 3 tot 4 keer per dag poepen.
Mijn ontlasting is niet heel gek. Het heeft een normale kleur, maar verschilt wel van dikte.
In mijn urine zie ik af en toe wat slijm. Dit is gewoon doorzichtig.
Eerst was ik bang dat ik een SOA zou hebben, maar dat kan eigenlijk helemaal niet. Ik heb al jarenlang seks met dezelfde vrouw en zij heeft geen klachten.
Ik heb enkele jaren geleden wel een parasiet gehad. Hier ben ik heel ziek door geweest en daarvoor heb ik antibiotica gehad.
Sindsdien merk ik wel dat mijn darmen sneller van slag zijn en dat ik nog steeds moeite heb met sommige (vooral kruidige) voeding.
Nu twijfel ik of dit misschien verband met elkaar kan hebben.
De 'pijn' bij het plassen (ik kan het eigenlijk niet eens echt pijn noemen) komt niet structureel voor. Ik merk dat het wat erger is als ik wat minder gezond heb gegeten en gedronken. Bijvoorbeeld in het weekend wanneer ik wat meer alcohol heb gedronken.
Ik zit een beetje met het volgende;
Sinds +- een halfjaar merk ik dat ik soms wat last heb van pijn bij het plassen.
Dit is niet dagelijks. Eerder eens per twee weken ofzo.
Het houdt soms twee dagen aan en dan kan het ook zo weer weg zijn.
Daarnaast heb ik steeds vaker een opgeblazen gevoel en moet ik soms wel tot 3 tot 4 keer per dag poepen.
Mijn ontlasting is niet heel gek. Het heeft een normale kleur, maar verschilt wel van dikte.
In mijn urine zie ik af en toe wat slijm. Dit is gewoon doorzichtig.
Eerst was ik bang dat ik een SOA zou hebben, maar dat kan eigenlijk helemaal niet. Ik heb al jarenlang seks met dezelfde vrouw en zij heeft geen klachten.
Ik heb enkele jaren geleden wel een parasiet gehad. Hier ben ik heel ziek door geweest en daarvoor heb ik antibiotica gehad.
Sindsdien merk ik wel dat mijn darmen sneller van slag zijn en dat ik nog steeds moeite heb met sommige (vooral kruidige) voeding.
Nu twijfel ik of dit misschien verband met elkaar kan hebben.
De 'pijn' bij het plassen (ik kan het eigenlijk niet eens echt pijn noemen) komt niet structureel voor. Ik merk dat het wat erger is als ik wat minder gezond heb gegeten en gedronken. Bijvoorbeeld in het weekend wanneer ik wat meer alcohol heb gedronken.
anoniem_335441 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 13:07
2.59% gewijzigd
maandag 23 juli 2018 om 13:17
Het punt is dat ik mijn vriendin's eerste bedpartner ben.
Het zou dan van mij af moeten komen. En ik herken deze klachten pas sinds enige tijd en heb daadwerkelijk al zes jaar dezelfde bedpartner.
Daarom denk ik dat de kans klein is. Niet uitgesloten, maar wel klein.
maandag 23 juli 2018 om 13:58
Niet om lullig te doen, maar de eerste betekent niet automatisch ook de enige.Dolberg schreef: ↑23-07-2018 13:17Het punt is dat ik mijn vriendin's eerste bedpartner ben.
Het zou dan van mij af moeten komen. En ik herken deze klachten pas sinds enige tijd en heb daadwerkelijk al zes jaar dezelfde bedpartner.
Daarom denk ik dat de kans klein is. Niet uitgesloten, maar wel klein.