Het Red Flag topic
maandag 16 juli 2018 om 10:26
Niemand is perfect en iedereen heeft zo zijn mindere kanten. Maar wanneer worden die minpunten echte red flags? Op welke dingen moet je letten bij een nieuwe liefde?
Ik trap af:
-Vrienden. Wat voor types zijn het? Krijg je er een vervelend gevoel bij als je ze ontmoet? Doen ze dingen(drugs, louche zaken) die jou niet aanstaan en gaat je vriend er in mee?
- Familie. Was zijn vader een alcoholist en drinkt hij zelf veel? Hoe behandelt hij zijn moeder? Vaak gaan mannen tpch onbewust op hun ouders lijken.
-Hobbies. Op je 30e is af en toe een festivalletje prima. Maar heeft hij nog steeds de drang om het helemaal bont te maken? Dan kan hij nog te onvolwassen zijn.
Omgaan met geld. Heeft hij schulden naast zijn studieschuld? Hoe betaalt hij dit af? Koopt hij onnodig dure dingen terwijl de schuld blijft groeien?
En nu jullie!
Ik trap af:
-Vrienden. Wat voor types zijn het? Krijg je er een vervelend gevoel bij als je ze ontmoet? Doen ze dingen(drugs, louche zaken) die jou niet aanstaan en gaat je vriend er in mee?
- Familie. Was zijn vader een alcoholist en drinkt hij zelf veel? Hoe behandelt hij zijn moeder? Vaak gaan mannen tpch onbewust op hun ouders lijken.
-Hobbies. Op je 30e is af en toe een festivalletje prima. Maar heeft hij nog steeds de drang om het helemaal bont te maken? Dan kan hij nog te onvolwassen zijn.
Omgaan met geld. Heeft hij schulden naast zijn studieschuld? Hoe betaalt hij dit af? Koopt hij onnodig dure dingen terwijl de schuld blijft groeien?
En nu jullie!
maandag 16 juli 2018 om 18:31
Dat noemde ik ook al in een eerder berichtje. Lovebombing en future faking.
maandag 16 juli 2018 om 19:11
Niet alles gelezen maar iemand die zoveel praat over zijn/haar ex is sowieso geen goed plan: die is nog niet over de breuk heen durf ik te beweren.
Of het negatief is of positief; ex zou imo geen onderwerp van gesprek moeten zijn.
Tenzij je er zelf naar vraagt.. (wat ik nooit zou doen!).
maandag 16 juli 2018 om 21:44
Red flags voor mij zijn..
*Op latere leeftijd (denk echt halverwege 20 tot ouder) nooit een relatie hebben gehad.
*Aangeven nooit verliefd te zijn geweest
*Geen beslissingen kunnen nemen, nergens over
*Geen werk, volgens eigen zeggen geen lening, geen geld van ouders of andere inkomsten, maar wel studeren (particulier), op zichzelf wonen, verzekeringen, eten enz kunnen betalen. (Hoe dan?! )
*De meest fantastische/bizarre verhalen vertellen, die ook nog eens steeds nét iets afwijken (pathologische leugenaar..)
*Zeer negatief over exen en ze constant afkraken (zelfs wanneer er totaal niet over gesproken werd)
*Op latere leeftijd (denk echt halverwege 20 tot ouder) nooit een relatie hebben gehad.
*Geen werk, volgens eigen zeggen geen lening, geen geld van ouders of andere inkomsten, maar wel studeren (particulier), op zichzelf wonen, verzekeringen, eten enz kunnen betalen. (Hoe dan?! )
*De meest fantastische/bizarre verhalen vertellen, die ook nog eens steeds nét iets afwijken (pathologische leugenaar..)
*Zeer negatief over exen en ze constant afkraken (zelfs wanneer er totaal niet over gesproken werd)
dinsdag 24 juli 2018 om 06:20
Ik vraag me echt af waar de single mannen zijn die geen drugs gebruiken en een relatie willen. Ze lijken allemaall allang getrouwd te zijn. Bij uitgaan kom ik alleen dat soort types tegen en daarbuiten niemand die ik fysiek aantrekkelijk vind.
Op datingapps genoeg engerds die zichzelf gentleman noemen maar dan weet je ook hoe laat het is.
Ik ben hoogopgeleid, heb ambitie, een fijne vriendengroep, hechte familieband en verzorg mezelf goed. Ik verwacht dat ook gewoon van een man.
Op datingapps genoeg engerds die zichzelf gentleman noemen maar dan weet je ook hoe laat het is.
Ik ben hoogopgeleid, heb ambitie, een fijne vriendengroep, hechte familieband en verzorg mezelf goed. Ik verwacht dat ook gewoon van een man.
dinsdag 24 juli 2018 om 07:15
Niks nieuws onder de zon dus, gewoon natuur.
Hm, na het lezen van dit topic blijk ik opeens één grote rode vlag te zijn...
What have we done....
dinsdag 24 juli 2018 om 07:25
Voor mij is een rode vlag: een negatieve levenshouding met dito zelfbeeld. Heb ooit zo een kennis gehad. Letterlijk alles in haar leven wist ze wel op een negatieve manier te bekijken.
Al zou ze tien miljoen hebben gewonnen in de loterij, dan zou ze als eerste zijn begonnen over de belastingdienst die natuurlijk weer de helft zou inpikken.
Als kennis was het te doen. Als partner zou ik daar héél snel mee klaar zijn.
Al zou ze tien miljoen hebben gewonnen in de loterij, dan zou ze als eerste zijn begonnen over de belastingdienst die natuurlijk weer de helft zou inpikken.
Als kennis was het te doen. Als partner zou ik daar héél snel mee klaar zijn.
dinsdag 24 juli 2018 om 07:48
dinsdag 24 juli 2018 om 07:58
Ik denk dat alle betrouwbare lieve zorgzame succesvolle intelligente mannen allang in een lange relatie zitten. Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is wat ik om mij heen zie.Koffiekopjes schreef: ↑16-07-2018 17:41Pff, het is dat ik mezelf nu een datingstop heb gegeven , want ik krijg al hoofdpijn van al jullie verhalen. Hoe komen mensen toch aan een goede, leuke man? Ik heb zat mannelijke vrienden waar ik echter nooit een relatie mee aan zou gaan, daar zijn ze te egocentrisch/puberaal voor.
Rond de 25, uiterlijk 26 moet je echt wel iemand ontmoet hebben, anders wordt het heel lastig.
dinsdag 24 juli 2018 om 08:03
Misschien leg je de lat met eisen te hoog.Koffiekopjes schreef: ↑24-07-2018 06:20Ik vraag me echt af waar de single mannen zijn die geen drugs gebruiken en een relatie willen. Ze lijken allemaall allang getrouwd te zijn. Bij uitgaan kom ik alleen dat soort types tegen en daarbuiten niemand die ik fysiek aantrekkelijk vind.
dinsdag 24 juli 2018 om 08:33
Ik haak even in, leg mij eens uit wat er zo 'red flag' aan is als je halverwege de 20 bent en nog nooit een relatie hebt gehad?Maris_90 schreef: ↑16-07-2018 21:44Red flags voor mij zijn..
Ik ben een man, ook in de 20, heb nog nooit een relatie gehad en ben ook nog nooit verliefd geweest. Is er iets mis met mij? Volgens mijn vrienden, ouders, familie, collega's niet. Daar dacht ik voorheen zelf anders over maar zo zie ik het nu niet meer. Ik studeer, heb een leuke bijbaan, doe vrijwilligerswerk, ik sport en heb verder leuke hobby's.
En wat ik wil zeggen is dat ik absoluut niet de enige jongen ben. Zo zullen er naast mij nog wel honderden anderen zijn die nog nooit een relatie hebben gehad in hun 20e. Ik vind het dus nog al raar dat dit een afknapper voor jou is.. Bang dat je iets te kort komt met een man die dit allemaal nog niet kent?
dinsdag 24 juli 2018 om 09:58
Nou dan is de halve wereldbevolking verloren want zie zoveel relaties na de 30 stranden.
Met troep bedoel ik drugs. En wat is er mis met mijn eisen? Een intelligente man, die er leuk uitziet ( hoef geen halfgod), werkt, serieus is in zijn intenties en met wie het klikt. En die dus niet overmatig drank en drugs gebruikt.
Met troep bedoel ik drugs. En wat is er mis met mijn eisen? Een intelligente man, die er leuk uitziet ( hoef geen halfgod), werkt, serieus is in zijn intenties en met wie het klikt. En die dus niet overmatig drank en drugs gebruikt.
dinsdag 24 juli 2018 om 10:00
Mijn manlilalinda schreef: ↑16-07-2018 10:30al die dingen interesseren me weinig. het gaat om hoe je verkering je je laat voelen. haalt hij je beste eigenschappen naar boven? Zorgt hij dat je het meeste uit jezelf haalt
Geeft hij je alle ruimte
Houdt hij van je
Dan maken zijn hobbies niet veel uit hoor en dan is het vanzelf ook een leuke vent, met leuke vrienden en prima ouders
dinsdag 24 juli 2018 om 10:17
Wat voor mij red flags zijn kan voor een ander juist weer in zijn voordeel werken. Ik val bv niet op mannen die altijd heel serieus zijn, mannen die elke dag in de sportschool zitten en altijd bezig zijn met hun lichaam en voeding en nooit alcohol drinken en vegetarisch zijn. Niks mis met zulke mannen hoor maar die passen gewoon niet bij mij. Liever ook een man zonder tattoo. Verder moet hij in mijn ogen wel aantrekkelijk zijn en goed verzorgd. Baarden zijn bij mij ook een hele grote red flag.
dinsdag 24 juli 2018 om 10:24
Dat zijn bijna alleen maar uiterlijkheden. Wat is de red flag daarvan voor jou?Blondie456 schreef: ↑24-07-2018 10:17Wat voor mij red flags zijn kan voor een ander juist weer in zijn voordeel werken. Ik val bv niet op mannen die altijd heel serieus zijn, mannen die elke dag in de sportschool zitten en altijd bezig zijn met hun lichaam en voeding en nooit alcohol drinken en vegetarisch zijn. Niks mis met zulke mannen hoor maar die passen gewoon niet bij mij. Liever ook een man zonder tattoo. Verder moet hij in mijn ogen wel aantrekkelijk zijn en goed verzorgd. Baarden zijn bij mij ook een hele grote red flag.
dinsdag 24 juli 2018 om 10:26
Verstandig en je mag imo gewoon terugvragen wat je duidelijk ook zelf te bieden hebt.Koffiekopjes schreef: ↑24-07-2018 06:20Ik vraag me echt af waar de single mannen zijn die geen drugs gebruiken en een relatie willen. Ze lijken allemaall allang getrouwd te zijn. Bij uitgaan kom ik alleen dat soort types tegen en daarbuiten niemand die ik fysiek aantrekkelijk vind.
Waarom zou je in hemelsnaam met minder genoegen nemen of te kritisch zijn als je een man van je eigen niveau wilt?
dinsdag 24 juli 2018 om 10:42
Ik beschreef gewoon het type man waar ik niet op val en die totaal niet bij mij zou passen. Zowel uiterlijk als innerlijk niet. Ik vind dat je toch wel een beetje hetzelfde in het leven moet staan en wat dezelfde hobby´s en interesses hebt of juist ergens geen interesse in hebben.
dinsdag 24 juli 2018 om 10:47
Aha duidelijk. Ja het is inderdaad een type waar je van moet houden.Blondie456 schreef: ↑24-07-2018 10:42Ik beschreef gewoon het type man waar ik niet op val en die totaal niet bij mij zou passen. Zowel uiterlijk als innerlijk niet. Ik vind dat je toch wel een beetje hetzelfde in het leven moet staan en wat dezelfde hobby´s en interesses hebt of juist ergens geen interesse in hebben.
Ik dacht al: wat is de Red Flag bij een baard behalve dat er soep in blijft hangen?
dinsdag 24 juli 2018 om 10:50
De red flag bij een baard is dat ik een man met een baard nooit aantrekkelijk kan vinden en het oog wilt ook wat. Ik droog spontaan op van een baard.
dinsdag 24 juli 2018 om 10:53
Dat ja! Ik word doodongelukkig van een man die mij fysiek en intellectueel niet opwindt. Dan ben ik liever alleen.
Overigens vind ik lange baarden ook lelijk.
dinsdag 24 juli 2018 om 11:09
Ik zag mijn man pas voor het eerst toen ik al dertig was geweest.
Genoeg vriendinnen en vrienden hebben nog geen relatie, zijn eind dertig, begin veertig.
Wat een vriendin hielp: eerst veel nmlk, flirten, fwb. Toen alles gestopt, rustig geleefd en paar verkeringen gekregen, met de laatste is ze nu al lange tijd gelukkig.
Ik had een aantal avonden flitsdate gedaan. Laatste avond zat er niemand tussen. Maar was wel heerlijk te merken dat er zoveel vrije mannen nog waren (en helemaal geen paniek omdat ze allemaal niet leuk waren voor mij).
Toen net terug van vakantie man op feest gespot.
Jouw lijstje klinkt als die van school: donker met blauwe ogen.
Ik word blij als ik hem zie, na tien jaar nog steeds.
Genoeg vriendinnen en vrienden hebben nog geen relatie, zijn eind dertig, begin veertig.
Wat een vriendin hielp: eerst veel nmlk, flirten, fwb. Toen alles gestopt, rustig geleefd en paar verkeringen gekregen, met de laatste is ze nu al lange tijd gelukkig.
Ik had een aantal avonden flitsdate gedaan. Laatste avond zat er niemand tussen. Maar was wel heerlijk te merken dat er zoveel vrije mannen nog waren (en helemaal geen paniek omdat ze allemaal niet leuk waren voor mij).
Toen net terug van vakantie man op feest gespot.
Jouw lijstje klinkt als die van school: donker met blauwe ogen.
Ik word blij als ik hem zie, na tien jaar nog steeds.