Het Red Flag topic
maandag 16 juli 2018 om 10:26
Niemand is perfect en iedereen heeft zo zijn mindere kanten. Maar wanneer worden die minpunten echte red flags? Op welke dingen moet je letten bij een nieuwe liefde?
Ik trap af:
-Vrienden. Wat voor types zijn het? Krijg je er een vervelend gevoel bij als je ze ontmoet? Doen ze dingen(drugs, louche zaken) die jou niet aanstaan en gaat je vriend er in mee?
- Familie. Was zijn vader een alcoholist en drinkt hij zelf veel? Hoe behandelt hij zijn moeder? Vaak gaan mannen tpch onbewust op hun ouders lijken.
-Hobbies. Op je 30e is af en toe een festivalletje prima. Maar heeft hij nog steeds de drang om het helemaal bont te maken? Dan kan hij nog te onvolwassen zijn.
Omgaan met geld. Heeft hij schulden naast zijn studieschuld? Hoe betaalt hij dit af? Koopt hij onnodig dure dingen terwijl de schuld blijft groeien?
En nu jullie!
Ik trap af:
-Vrienden. Wat voor types zijn het? Krijg je er een vervelend gevoel bij als je ze ontmoet? Doen ze dingen(drugs, louche zaken) die jou niet aanstaan en gaat je vriend er in mee?
- Familie. Was zijn vader een alcoholist en drinkt hij zelf veel? Hoe behandelt hij zijn moeder? Vaak gaan mannen tpch onbewust op hun ouders lijken.
-Hobbies. Op je 30e is af en toe een festivalletje prima. Maar heeft hij nog steeds de drang om het helemaal bont te maken? Dan kan hij nog te onvolwassen zijn.
Omgaan met geld. Heeft hij schulden naast zijn studieschuld? Hoe betaalt hij dit af? Koopt hij onnodig dure dingen terwijl de schuld blijft groeien?
En nu jullie!
zaterdag 28 juli 2018 om 10:24
Zoiets heb ik ook meegemaakt. Heb toen de relatie verbroken 3 dagen later, omdat ik volgens hem "problemen had die we wel zouden oplossen" (terwijl hij uit zijn slof was geschoten om niets en mij daarna helemaal de grond in boorde met kwetsende opmerkingen en beschuldigde mij, geheel onterecht, van vreemdgaan). Zulke mannen zijn bloedlink.