Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat het even duidelijk is, ik ben niet de Gea Jagersma die je op Google vindt. Ik ben een heel andere. Maar ik ben het wel. En ik heb geen andere nicks.
Sterkte Aeon!
Mispoes!
vrouwjagersma schreef:
24-07-2018 14:41
En ik heb geen andere nicks.
Ja ga mijn bestaan een beetje zitten ontkennen :proud:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
24-07-2018 15:02
Ja ga mijn bestaan een beetje zitten ontkennen :proud:
Sst. Ik had ze net zover.
Ik herhaal: ik heb maar één nick. Geen idee wie Jack is en zijn mevrouw ken ik al helemaal niet. Dhr Trienko Jagersma ken ik wel. Dat is mijn lieftallige echtgenoot.
Wat is de lol van het zeggen dat je zeker weet dat iemands man vreemd ging/ nog erger vreemd ging , waarom zou je zeggen dat je zeker weet dat iemands partner koekoek is, zus of zo is of doet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrouwjagersma schreef:
24-07-2018 15:16
Sst. Ik had ze net zover.
Ik herhaal: ik heb maar één nick. Geen idee wie Jack is en zijn mevrouw ken ik al helemaal niet. Dhr Trienko Jagersma ken ik wel. Dat is mijn lieftallige echtgenoot.
Crap ik zag mijn bekendheid hier net tot grote hoogten stijgen ;-D
Tjezus, wat vals
blijfgewoonbianca schreef:
24-07-2018 15:24
Wat is de lol van het zeggen dat je zeker weet dat iemands man vreemd ging/ nog erger vreemd ging , waarom zou je zeggen dat je zeker weet dat iemands partner koekoek is, zus of zo is of doet ?
Zonder dat je desbetreffende man kent?
vrouwjagersma schreef:
24-07-2018 15:32
Zonder dat je desbetreffende man kent?
Yep.
24-07-2018 15:32
Yep.
Alle mannen gaan vreemd toch?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
24-07-2018 15:36
Wel een berg.
Vrouwen hebben ook een flinke inhaalslag gemaakt, volgens mij.
Het ligt er een beetje aan. Als iemand iets post als "mijn man krijgt de hele tijd rare berichtjes en er zat lippenstift op zijn kraag en ik vind steeds volle condooms in zijn broekzak, ik denk dat er iets is, maar ik weet niet wat" dan vind ik het wel te verantwoorden dat je iemand inlicht. Maar als TO een duidelijke casus heeft, vind ik het ook gek als mensen gaan zeggen dat het allemaal nog veel erger is dan TO denkt, zonder dat zij dat echt kunnen weten. Een soort combinatie van verlekkerd genieten van andermans leed en schoppen naar iemand die al op de grond ligt. Denk ik.
vrouwjagersma schreef:
24-07-2018 15:39
Het ligt er een beetje aan. Als iemand iets post als "mijn man krijgt de hele tijd rare berichtjes en er zat lippenstift op zijn kraag en ik vind steeds volle condooms in zijn broekzak, ik denk dat er iets is, maar ik weet niet wat" dan vind ik het wel te verantwoorden dat je iemand inlicht. Maar als TO een duidelijke casus heeft, vind ik het ook gek als mensen gaan zeggen dat het allemaal nog veel erger is dan TO denkt, zonder dat zij dat echt kunnen weten. Een soort combinatie van verlekkerd genieten van andermans leed en schoppen naar iemand die al op de grond ligt. Denk ik.
Dat denk ik dus ook. Plus : ik een kutleven, dan jij ook.
24-07-2018 15:24
Snap het ook niet.
Die absolute zekerheid ook waarmee dat gebeurt.
Griezelig.
There is always something happening, and it's usually right now
vrouwjagersma schreef:
24-07-2018 15:39
Denk ik ook.
Naar vind ik het.
Solomio schreef:
24-07-2018 15:36
Volgens de relatiepijler 99% die ene procent is een twijfelgeval.
Loullah schreef:
24-07-2018 14:23
Nou als Kia Ora een mod is dan vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats nu, vwb die vage waarschuwing en ban..
Want jij denkt dat er maar één mod is op dit hele forum? :D
Grobbekuiken_ schreef:
24-07-2018 15:45
Snap het ook niet.
Griezelig.
Bepaalde mensen schijnen sowieso precies te weten wat iemand mankeert en wat de passende oplossing is.
Best knap
Grobbekuiken_ schreef:
24-07-2018 15:45
Snap het ook niet.
Griezelig.
Dood-en doodzielig ook voor zo’n TO.
lise1985 schreef:
24-07-2018 15:48
Bepaalde mensen schijnen sowieso precies te weten wat iemand mankeert en wat de passende oplossing is.
Best knap
Nou ja,...je kunt maar een berg you tube filmpjes hebben gekeken : dan ben je toch echt een soort van afgestudeerde spiegoloog, hoor.
24-07-2018 15:49
Dood-en doodzielig ook voor zo’n TO.
Ook ja.
Ik zag trouwens net dat Iris een ban heeft gekregen voor het stellen van diagnoses.
lise1985 schreef:
24-07-2018 16:26
Ik zag trouwens net dat Iris een ban heeft gekregen voor het stellen van diagnoses.
Paar dagen geleden toch al?
Grobbekuiken_ schreef:
24-07-2018 16:29
Paar dagen geleden toch al?
Ja, oud nieuws. Maar blijkbaar is er toch iemand wakker geworden.
Ligt het aan mij of heerst er gewoon een bagger sfeer op het moment?
Jullie zien het helemaal fout, allemaal.

Als ik jou terwijl je al met rode oogjes op je kwetsbaarst bent vertel dat het allemaal veel erger is omdat de achternicht van de beste vriendin van de collega van de buurvrouw van mijn mans zakenpartner ook vreemdging met zijn postzegelverzamelingspartner dan bewijs ik je een dienst.
Want als dan blijkt dat ik ook mijn nek lul voel je je ineens veel beter.

P.s VJ: volle condooms moet je niet in je broekzak bewaren. Dat is echt heel onhygiënisch.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven