Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
24-07-2018 16:33
Ligt het aan mij of heerst er gewoon een bagger sfeer op het moment?
Nope, ligt niet aan jou. Vind er ook weinig aan met al dat gesneer overal.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
24-07-2018 16:37
Nope, ligt niet aan jou. Vind er ook weinig aan met al dat gesneer overal.

Echt hè? Bedacht me vanmorgen of het niet gewoon tijd wordt dat ik hier wegblijf. Er is geen topic meer waar niet 1 of meerdere mensen vals zitten te orakelen.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 16:49
0.16% gewijzigd
feow schreef:
24-07-2018 16:36
Jullie zien het helemaal fout, allemaal.

Als ik jou terwijl je al met rode oogjes op je kwetsbaarst bent vertel dat het allemaal veel erger is omdat de achternicht van de beste vriendin van de collega van de buurvrouw van mijn mans zakenpartner ook vreemdging met zijn postzegelverzamelingspartner dan bewijs ik je een dienst.
Want als dan blijkt dat ik ook mijn nek lul voel je je ineens veel beter.

P.s VJ: volle condooms moet je niet in je broekzak bewaren. Dat is echt heel onhygiënisch.
Ja, weet ik veel, ik doe aan geheelonthouding.
Verder eens.
Loullah schreef:
24-07-2018 14:23
Nou als Kia Ora een mod is dan vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats nu, vwb die vage waarschuwing en ban..
Ja want ze is vast de enige mod. Maar mbt zulke dingen/ opmerkingen snap ik dus niet dat je dat zelf openbaar gaat zitten maken. Ik moest er ook meteen aandenken gisteren.

Misschien te haastig maar ik zou dat hebben willen vermijden en dus niet zelf openbaargemaakt dat ik ( )ze mod was.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 16:48
0.64% gewijzigd
the_Wicked_Witch schreef:
24-07-2018 16:40
Echt hè? Bedacht me vanmorgen of het niet gewoon tijd wordt dat ik hier wegblijft. Er is geen topic meer waar niet 1 of meerdere mensen vals zitten te orakelen.
Zal de warmte van de laatste paar weken wel zijn, worden mensen er kennelijk ook hier flink chagrijnig van en wat is er makkelijker om je dan lekker vanachter je toetsenbordje lekker op een willekeurige vreemde af te reageren?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 24-07-2018 16:45
0.32% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
Ach, alsof jullie niet precies hetzelfde doen. En maar doorgaan en doorgaan. En doorgaan.
:-D
Grobbekuiken_ schreef:
24-07-2018 16:44
Zal de warmte van de laatste paar weken wel zijn, worden mensen er kennelijk ook hier flink chagrijnig van en wat is er makkelijker om je dan lekker vanachter je toetsenbordje lekker op een willekeurige vreemde af te reageren?

True.
Ik merk dat ik er wel klaar mee ben, ik forum voor mijn lol.
Lucifer2018 schreef:
24-07-2018 16:44
Ach, alsof jullie niet precies hetzelfde doen. En maar doorgaan en doorgaan. En doorgaan.
Eens hoor. Het is hier hier maar net hoe de wind waait.
Wind? Waar? Vertel!!!!
Dan ga ik dr direct naar toe.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
lise1985 schreef:
24-07-2018 16:26
Ik zag trouwens net dat Iris een ban heeft gekregen voor het stellen van diagnoses.
O, alweer ?
Hardleers, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
24-07-2018 17:13
O, alweer ?
Hardleers, zeg.
Is nog een oude.
simbalabimba schreef:
24-07-2018 17:12
Wind? Waar? Vertel!!!!
Dan ga ik dr direct naar toe.

Sorry...spreekwoordelijke wind..
De tiefus wat is het warm. :(
Ik vind temperatuur net zoals ouder worden: boven de 29 is het niet leuk meer.
KyloRen schreef:
24-07-2018 15:48
Want jij denkt dat er maar één mod is op dit hele forum? :D
Nee dat niet maar het verbaasd me wel dat het leden zijn die gewoon meeposten op het forum. Die kia ora heeft mij een paar keer aangevallen en vlak daarna kreeg ik (onterecht) een ban zonder vooraf een waarschuwing te krijgen. Volgens de mod waarschijnlijk door alle bugs is de waarschuwing niet aangekomen in mijn inbox. (Is toch niet mijn zaak?).
Vervolgens wilden ze er niet op in gaan en ook niet terugdraaien. Dit soort praktijken kunnen alleen gebeuren omdat 1 van de mods waarschijnlijk een persoonlijke vendetta heeft.
Loullah schreef:
24-07-2018 18:41
Nee dat niet maar het verbaasd me wel dat het leden zijn die gewoon meeposten op het forum. Die kia ora heeft mij een paar keer aangevallen en vlak daarna kreeg ik (onterecht) een ban zonder vooraf een waarschuwing te krijgen. Volgens de mod waarschijnlijk door alle bugs is de waarschuwing niet aangekomen in mijn inbox. (Is toch niet mijn zaak?).
Vervolgens wilden ze er niet op in gaan en ook niet terugdraaien. Dit soort praktijken kunnen alleen gebeuren omdat 1 van de mods waarschijnlijk een persoonlijke vendetta heeft.

Mooi pech zeg.
Loullah schreef:
Welnee, kan ook omdat je gewoon vervelend bent.
Ik heb ook een keer een onterechte ban gehad, of nou ja, op z'n minst discutabel, en daar mailde ik over op een nogal denigrerende manier.
Dat hielp niet suwwemaarsegge.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Loullah schreef:
Ik denk echt dat je spoken ziet. Een beleefde mail naar de mods doet vaak al wonderen :)
Heb het toen voor jou ook geprobeerd met die onzinnige ban vanwege reageren in het bantopic, maar dat negeerden ze :@@:
Ik denk dat Kia geen mod is maar wel iemand die zij goed kent. Ik geloof dat zij die toespelingen maakt omdat verscheidene mensen denken dat ze mod is, ze kan goed voeren zeg maar.
Buiten dat geloof ik ook dat persoonlijke vetes niet op die manier uitgevochten worden. Ik was mod en admin op andere fora, en daar werden geen bans uitgedeeld op basis van persoonlijke vetes. Als 1 van de mods iemand persoonlijk niet mocht, dan vroeg die mod aan de anderen om deze persoon te modereren. Is volgens mij op alle fora de gewoonte. Bans worden achter de schermen besproken en onterechte bans worden teruggedraaid, ook hier. Als die ene mod die jou niet mag jou bant zullen admins en andere mods ingrijpen.
Ik geloof iets heel anders. Dat loullah de koffie geroken heeft.
Nu het kennelijk toch bespreekbaar is.
impala wijzigde dit bericht op 24-07-2018 18:55
23.81% gewijzigd
.
Loullah schreef:
Ahja, je beweerde eerder ook al dat je gestalkt werd. (O) (O)
impala schreef:
24-07-2018 18:55
Ik geloof iets heel anders. Dat loullah de koffie geroken heeft.
Nu het kennelijk toch bespreekbaar is.
Die snap ik niet.
Ik snap ‘m ook even niet.
Marana-- schreef:
24-07-2018 18:53
Ik denk dat Kia geen mod is maar wel iemand die zij goed kent. Ik geloof dat zij die toespelingen maakt omdat verscheidene mensen denken dat ze mod is, ze kan goed voeren zeg maar.
Buiten dat geloof ik ook dat persoonlijke vetes niet op die manier uitgevochten worden. Ik was mod en admin op andere fora, en daar werden geen bans uitgedeeld op basis van persoonlijke vetes. Als 1 van de mods iemand persoonlijk niet mocht, dan vroeg die mod aan de anderen om deze persoon te modereren. Is volgens mij op alle fora de gewoonte. Bans worden achter de schermen besproken en onterechte bans worden teruggedraaid, ook hier. Als die ene mod die jou niet mag jou bant zullen admins en andere mods ingrijpen.
Hoe bedoel je dat het terecht was?
Ik werd geband vanwege offtopic, maar dat was het hele topic al dus hoezo ik? Plus op de man omdat ik zei dat de FV een meltdown kreeg. Zoiets had jij toch ook geopperd en nog tig anderen?
Als je doelt op de beledigingen over ras ed, daar heb ik me bewust van buiten gehouden.
Marana-- schreef:
24-07-2018 18:53
Ik wist van niks hoor, las het laatst ineens hier. Door haarzelf inderdaad niet zo cryptisch omschreven. Vind helemaal raar als ook nog eens niet waar is.
Loullah schreef:
Of je draaft een beetje door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven