Uitgerekend 5-15 maart 2019
zondag 1 juli 2018 om 23:12
Maartbaby2019
Hee meiden!
Ik heb een nieuw topic geopend waar we met een niet al te grote groep dames over alle ontwikkelingen rond de zwangerschap kunnen praten.
Uitgerekende datum tussen 5 en 15 maart 2019.
Hee meiden!
Ik heb een nieuw topic geopend waar we met een niet al te grote groep dames over alle ontwikkelingen rond de zwangerschap kunnen praten.
Uitgerekende datum tussen 5 en 15 maart 2019.
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Baby12345 | 27/28 | Eerste | 12 maart | Hartje 30-7 | Drager GBS |
| Deedee1989 | 28/32 | Tweede | 10 maart | 24 juli eerste echo | mk dec 2017 |
| Goudsie | Eerste | 8 maart | 17 aug. termijnecho | ||
| Kess84 | Eerste | 23 juli echo | 13 maart | ||
| Nijn5 | 34/34 | Eerste | 7 maart | Intake 6-8, termijnecho 16-8 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:30
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
69.89% gewijzigd
vrijdag 13 juli 2018 om 09:15
vrijdag 13 juli 2018 om 09:32
Same here Susieflower.. Ook nog 0,0 symptomen, niet misselijk, niet extreem moe en geen zere borsten.. Nu bijna 6 weken, maakt mij ook erg onzeker! Ik weet ook niet meer precies wanneer het bij mn dochter begon..
Vorige zwangerschap voelde ik me gelijk ellendig en veel buikpijn, die ontbreekt nu.. dus dat is positief..
Bij mn dochter voelde ik me ook goed, dus ik hou me maar voor dat het voor nu goed is...
Hoe zit het bij de rest?
Vorige zwangerschap voelde ik me gelijk ellendig en veel buikpijn, die ontbreekt nu.. dus dat is positief..
Bij mn dochter voelde ik me ook goed, dus ik hou me maar voor dat het voor nu goed is...
Hoe zit het bij de rest?
maandag 16 juli 2018 om 17:17
dinsdag 17 juli 2018 om 20:26
Wij vertellen het deze keer ook niet op een speciale manier.. Ouders weten het ook al overigens.. Vorige keer met de miskraam een fotolijstje met: Mag dit lijstje vanaf juli naast de foto van mijn grote zus staan misschien?
Maar toen ging het dus mis..
Bij onze dochter met Kerst verteld aan beide gezinnen middels een kaart (voor opa en oma) met een gedichtje, dat was een leuk moment (ook omdat het voor onze beide ouders her eerste kleinkind was).
Maar toen ging het dus mis..
Bij onze dochter met Kerst verteld aan beide gezinnen middels een kaart (voor opa en oma) met een gedichtje, dat was een leuk moment (ook omdat het voor onze beide ouders her eerste kleinkind was).
dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
Hier helaas al wel wat kwaaltjes. Ik ben extreem moe. Dat ik heb bij mijn andere zwangerschappen niet gehad. En ook ben ik helaas misselijk. Dat heb ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad. Tijdens mijn eerste zwangerschap lag ik bij 7 weken zwanger een week in het ziekenhuis omdat ik zo ziek was.
Toen ik zwanger was van ons zoontje kreeg ik zwaardere medicatie waardoor ik niet kon overgeven. Toen was ik wel heel erg misselijk maar hoefde ik niet naar het ziekenhuis.
Ik ben blij als de eerste 3 maanden voorbij zijn.
Wij hebben het ook al aan best veel mensen verteld. Sowieso aan de familie. Mijn vriend kan het niet zo lang voor zich houden. En ik vindt het ook best lastig. Toen we een miskraam hadden gehad hebben we het ook gedeeld dus daarvoor hoeven we het niet te laten.
We hebben nu ons dochtertje laten vertellen dat mama een baby in de buik heeft. Dat vindt ze geweldig en wil ze het liefst al aan iedereen vertellen. Maar ze weet dat het een geheimpje is en ze het nog niet aan iedereen mag vertellen. Dat doet ze verbazend goed.
Ik ben erg benieuwd naar de echo maandag. Mijn dochter zij vanmorgen uit het niks dat het ook zo kon zijn dat ze een broertje en zusje zou krijgen. pff een tweeling, dat lijkt me wel even heftig. Dan hebben we 4 kinderen.
Mocht je (nog) geen symptomen hebben, echt wordt er niet onzeker van. Heel veel mensen hebben helemaal geen last en hebben gewoon een hele fijne zwangerschap. Geen kwaaltjes wil niet zeggen dat het niet goed gaat. Dus probeer er van te genieten.
Toen ik zwanger was van ons zoontje kreeg ik zwaardere medicatie waardoor ik niet kon overgeven. Toen was ik wel heel erg misselijk maar hoefde ik niet naar het ziekenhuis.
Ik ben blij als de eerste 3 maanden voorbij zijn.
Wij hebben het ook al aan best veel mensen verteld. Sowieso aan de familie. Mijn vriend kan het niet zo lang voor zich houden. En ik vindt het ook best lastig. Toen we een miskraam hadden gehad hebben we het ook gedeeld dus daarvoor hoeven we het niet te laten.
We hebben nu ons dochtertje laten vertellen dat mama een baby in de buik heeft. Dat vindt ze geweldig en wil ze het liefst al aan iedereen vertellen. Maar ze weet dat het een geheimpje is en ze het nog niet aan iedereen mag vertellen. Dat doet ze verbazend goed.
Ik ben erg benieuwd naar de echo maandag. Mijn dochter zij vanmorgen uit het niks dat het ook zo kon zijn dat ze een broertje en zusje zou krijgen. pff een tweeling, dat lijkt me wel even heftig. Dan hebben we 4 kinderen.
Mocht je (nog) geen symptomen hebben, echt wordt er niet onzeker van. Heel veel mensen hebben helemaal geen last en hebben gewoon een hele fijne zwangerschap. Geen kwaaltjes wil niet zeggen dat het niet goed gaat. Dus probeer er van te genieten.
dinsdag 17 juli 2018 om 22:08
Mag ik ook nog meeschrijven? Ik zag al wat bekenden uit zwanger-worden-topics 
Ik ben 7 maart uitgerekend. 2 weken geleden getest en meteen een dikke vette streep. Maar omdat ik het nog steeds een beetje een onwerkelijk gevoel vind en de termijnecho over 3 week nog heel veer weg leek heb ik voor donderdag een vroege echo afgesproken bij de verloskundige.
Qua klachten ben ik niet heel misselijk ofzo maar heb wel last van mijn darmen. En ik switch steeds tussen mega honger en een heel vol gevoel. Heel irritant. Zo wil ik eigenlijk nu wel naar bed, maar mijn maag voelt alsof er een 7-gangen diner in zit.
Ik ben 7 maart uitgerekend. 2 weken geleden getest en meteen een dikke vette streep. Maar omdat ik het nog steeds een beetje een onwerkelijk gevoel vind en de termijnecho over 3 week nog heel veer weg leek heb ik voor donderdag een vroege echo afgesproken bij de verloskundige.
Qua klachten ben ik niet heel misselijk ofzo maar heb wel last van mijn darmen. En ik switch steeds tussen mega honger en een heel vol gevoel. Heel irritant. Zo wil ik eigenlijk nu wel naar bed, maar mijn maag voelt alsof er een 7-gangen diner in zit.
zondag 22 juli 2018 om 11:19
dinsdag 24 juli 2018 om 07:31
dinsdag 24 juli 2018 om 22:39
woensdag 25 juli 2018 om 10:51
Wat fijn Deedee, leuk dat je ouders het ook weten.
Wachten tot na 12 weken vinden wij best onzin, zeker gezien onze geschiedenis, toen ging het met 13 weken mis. We vertellen het dan wel alleen de mensen die we het ook zouden vertellen mocht het niet goed gaan.
Hoe gaat het met de anderen?
Wachten tot na 12 weken vinden wij best onzin, zeker gezien onze geschiedenis, toen ging het met 13 weken mis. We vertellen het dan wel alleen de mensen die we het ook zouden vertellen mocht het niet goed gaan.
Hoe gaat het met de anderen?
C'est la vie
woensdag 25 juli 2018 om 11:10
woensdag 25 juli 2018 om 18:38
Jammer is dat he!
Bij mijn dochter was het zo zorgeloos, echt een heerlijke zwangerschap zonder zorgen..
Al had ik dat gevoel de 2e keer vanaf het begin al niet.... Het beïnvloed toch deze 3e zwangerschap.. Ik bekijk het per echo, ben blij als er nog een hartje klopt.. en dan weer in afwachting van de volgende echo
Bij mijn dochter was het zo zorgeloos, echt een heerlijke zwangerschap zonder zorgen..
Al had ik dat gevoel de 2e keer vanaf het begin al niet.... Het beïnvloed toch deze 3e zwangerschap.. Ik bekijk het per echo, ben blij als er nog een hartje klopt.. en dan weer in afwachting van de volgende echo
vrijdag 27 juli 2018 om 10:21
wij twijfelen nog wanneer we het gaan vertellen. Maandag is de eerste echo, of we daarna het vertellen aan ouders en broers/ zussen of dat we het na onze vakantie doen maar dan ben ik al 11 weken zwanger en voelt weer als laat om te vertellen...
Gaan jullie de nipt test doen? en houden jullie het een beetje vol met deze warmte?
Gaan jullie de nipt test doen? en houden jullie het een beetje vol met deze warmte?
vrijdag 27 juli 2018 om 10:39
Ik kom me ook melden. We hadden 4 juli een positieve test en eergisteren een goede echo gehad. Uitgerekende datum is vooralsnog 7 maart!
Het wordt onze tweede, we hebben een dochtertje van bijna 8 maanden die straks ongeveer 15 maanden ouder zal zijn dan d'r broertje of zusje! Superspannend!
Nog niemand verteld, we wachten nog een weekje of 4 tot 12 weken!
Het wordt onze tweede, we hebben een dochtertje van bijna 8 maanden die straks ongeveer 15 maanden ouder zal zijn dan d'r broertje of zusje! Superspannend!
Nog niemand verteld, we wachten nog een weekje of 4 tot 12 weken!
vrijdag 27 juli 2018 om 11:26
Ja zeker jammer Deedee, maar zo gaat het nou eenmaal.
Deze week op controle geweest en mag elke week even komen spieken, blij mee.
Welkom Holadiejee, en gefeliciteerd natuurlijk.
@ Baby12345, vanwaar de twijfels?
De warmte vind ik echt verschrikkelijk, ik ben vannacht maar in de tuin gaan zitten en op de bank verder gaan slapen uiteindelijk. Heb het super heet, maar ja wie niet hè.
Deze week op controle geweest en mag elke week even komen spieken, blij mee.
Welkom Holadiejee, en gefeliciteerd natuurlijk.
@ Baby12345, vanwaar de twijfels?
De warmte vind ik echt verschrikkelijk, ik ben vannacht maar in de tuin gaan zitten en op de bank verder gaan slapen uiteindelijk. Heb het super heet, maar ja wie niet hè.
C'est la vie
zaterdag 28 juli 2018 om 18:41
zaterdag 28 juli 2018 om 19:41
Wij gaan overigens wel de nipt doen Baby12345..
Bij onze dochter niet gedaan, maar omdat een eventuele uitkomst ook een grote invloed heeft op haar leventje vind ik het toch fijn om te weten..Bij de 2e zwangerschap voelde het al vanaf het begin niet goed, en wilden we graag de nipt doen vanwege mijn gevoel.. Uiteindelijk hoefde dat niet vanwege de miskraam.. Nu heb ik niet per se een slecht gevoel over deze zwangerschap, maar kiezen we er wel voor.. Wil het gewoon weten.. net als het geslacht
dat wisten we bij onze dochter ook niet, en willen het nu wel graag weten..
Ook omdat mijn man een lichte voorkeur heeft voor een zoon, net als schoonfamilie (4e kleindochter is onderweg).. Dan kunnen ze er vast aan wennen als het een meisje is
Over 1,5 week de echo met 8,5 week, dan vertellen we het broers en zussen..
Begin eindelijk wat symptomen te krijgen! En ik ben er blij mee
En gefeliciteerd holadijee en welkom!
Bij onze dochter niet gedaan, maar omdat een eventuele uitkomst ook een grote invloed heeft op haar leventje vind ik het toch fijn om te weten..Bij de 2e zwangerschap voelde het al vanaf het begin niet goed, en wilden we graag de nipt doen vanwege mijn gevoel.. Uiteindelijk hoefde dat niet vanwege de miskraam.. Nu heb ik niet per se een slecht gevoel over deze zwangerschap, maar kiezen we er wel voor.. Wil het gewoon weten.. net als het geslacht
Ook omdat mijn man een lichte voorkeur heeft voor een zoon, net als schoonfamilie (4e kleindochter is onderweg).. Dan kunnen ze er vast aan wennen als het een meisje is
Over 1,5 week de echo met 8,5 week, dan vertellen we het broers en zussen..
Begin eindelijk wat symptomen te krijgen! En ik ben er blij mee
En gefeliciteerd holadijee en welkom!
zaterdag 28 juli 2018 om 21:05
Het allemaal,
Het is wat lang stil geweest van mijn kant. Ik ben erg ziek (geweest) en vandaag uit het ziekenhuis ontslagen. Het was even zwaar, pff
Maar er is ook goed nieuws
@SusieFlower we hebben een goede echo gehad. 2x zelfs (1Xextra ivm opname).
Er is een mooi kloppend hartje te zien en de voorlopige uitgerekende datum is 13-3 geworden.
Wij hebben het bijna iedereen al verteld, we vinden het lastig om geheim te houden en omdat ik zo ziek word is het ook bijna niet geheim te houden.
Dit wordt ons 3de kindje.
Fijn dat het hier goedgaat met iedereen en gefeliciteerd met de goede echo’s
Het is wat lang stil geweest van mijn kant. Ik ben erg ziek (geweest) en vandaag uit het ziekenhuis ontslagen. Het was even zwaar, pff
Maar er is ook goed nieuws
@SusieFlower we hebben een goede echo gehad. 2x zelfs (1Xextra ivm opname).
Er is een mooi kloppend hartje te zien en de voorlopige uitgerekende datum is 13-3 geworden.
Wij hebben het bijna iedereen al verteld, we vinden het lastig om geheim te houden en omdat ik zo ziek word is het ook bijna niet geheim te houden.
Dit wordt ons 3de kindje.
Fijn dat het hier goedgaat met iedereen en gefeliciteerd met de goede echo’s