Wie zijn er nog meer vanaf nu (maart 09) bezig?

06-03-2009 12:37 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

M'n vriend en ik hebben besloten om er voor te gaan!

Heel leuk en spannend allemaal! Paar weken geleden is mijn spiraaltje verwijderd. Ik zou het weekend van 20 maart mijn menstruatie moeten krijgen.

Wie zijn er nog meer pas begonnen?

Lijk me leuk om te kletsen met elkaar!

Zal eerst nog wat over mijzelf vertellen.

Ik ben Lola 25 jaar en woon samen in Den Haag.

Ik werk als ziekenverzorgende in de psychiatrie, en doe een thuisstudie verpleegkunde.

Groetjessss!
x
@ Lola & Jolief: Lola kan mijn lijstje gewoon kopieren denk ik. Ik heb iig geen aparte codes ervoor, die zie je denk ik als je de tabel overneemt in je reactiescherm. Het is heel logisch allemaal, ookal ziet het eruit als een zootje

We moeten ff kijken welke leden er nou eigenlijk nog actief zijn hier voordat we stoppen met toevoegen.

Britman weet wel dat ik ermee bezig ben, maar niet dat ik er zo veel mee bezig ben Hij denkt volgens mij dat ik heel rustig aan het afwachten ben, like poised, relaxed, in control Brit, maar eigenlijk ben ik stiekem druk hier aan het posten, uitrekenen wanneer we het moeten doen, namen kijken etc.....

Je moet je niet schamen, niemand weet het, behalve wij en wij zijn net zo erg

En hoe kun je in heaven's name tot donderdag wachten??? Weet je wel hoe lang dat nog duurt??!! Zou ik iig niet kunnen...

Nee mijn naam lijkt in de verste verte niet op mijn echte naam, hahaha
haha mijn vriend heeft ook geen idee denk ik...
x
Gaan jullie al van te voren testen of wachten jullie netjes op jullie ongi?

Als ik geen rare kwalen erbij krijg dan wacht ik gewoon op mn ongi en vertrouw ik het niet dan test ik wel.

Ik weet bij mn 1e kindje dat je lichaam je aardig in de maling kan nemen hoor!

Mijn naam hier is ook niet mijn echte naam.

groetjes
x
jeetje wat is er al veel geschreven! :-)

ik kom net thuis van mijn werk, zware dag! dus ik ga er even lekker voor zitten om jullie reacties te lezen!

@ jolief, spannend!! het zou zo maar kunnen!

@ brittannia: wat goed dat die tabel gelukt is!! :-) Zo is het in ieder geval al een heel stuk overzichtelijker

@ iedereen: mijn vriend weet ook niet dat ik er zoveel mee bezig ben, dat zeg ik maar niet haha, al hoewel hij het prima vindt denk ik, maar hij vindt dit soort dingen meer vrouwendingen

Louise is ook niet mijn echt naam! er komt maar 1 letter overeen met m'n echte naam!

@ lolaatje: tnx voor de samenvatting over zwangerschapssymptomen! toevallig dacht ik er de vorige keer heel wat te hebben, maar bleek toch psychisch te zijn haha :P

we hebben in ieder geval vanaf 16 februari om de dag 'geklust' dus wie weet is het dit keer wel raak...zit alleen een beetje in over mijn lange cyclus na 1e keer ongi na stoppen pil..
[quote]jolief schreef op 09 maart 2009 @ 16:35:

hoe bedoel je cassidy? je lichaam je aardig in de maling kan nemen?

Dat je soms heel wat denkt te voelen en het dan toch weer weg gaat en je gewoon ongi wordt.

Is dit je eerste ronde?
he meiden

ik wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen!!

wij wachten nog even tot deze zomer en gaan dan ook voor de eerste!

Hoop dat het snel raak is bij jullie!

Liefs
Hoi Allemaal,

Jemig wat moet ik veel bij lezen! Leuk!!!

Ik heb last van verschijnsel 1, 4 & 6, Heb eergistern al een test gedaan, negatief...maar ja dat was wel erg voorbarig ik moet volgens mijn berekeningen pas 12 maart ongesteld worden.

Ik ga pas zaterdag de 14e testen als ik dan niet ong ben.

Ik heb veel rare kriebels, maar ik denk dat mijn lijf me voor de gek houdt!

Ik ben al vier jaar niet aan de pil dus ontpillen hoef ik niet...

Ben benieuwd.

Ben ook erg benieuwd wanneer de eerste zich meldt met goed nieuws!!!

Ik ga nu ff bijlezen en eten kom zo reageren

liefs mx2007
x
Jeetje Jolief en Max wat spannend allemaal al!

Maar inderdaad nog een paar daagjes wachten voor de test. Ik heb ook al heel wat verspild aan testen om niets

Vele van de zwangerschapverschijnselen heb ik ook duidelijk als ik ongesteld moet worden.

Ik merk wel heel erg dat ik met de pil ben gestopt. Heb erg last van pukkeltjes maar in me lijf voel ik me veel rustiger dan daarvoor.

Mijn vriend is er net zo mee bezig als ik. Heeft het vaak over kinderen en namen ed!
verkeerd!
Zonder pil kan de komst van de ongi echt erg verschillen. Ik weet in welke week in ongi moet worden maar ik ga niet uit van 1 bepaalde dag want dat is zonder pil zelden zo.
Good morning!!!

@Jolief: En en en..??? Iets gebeurd?? Ik hoop van niet hoor

@Max: Nog 2 dagen!! Gelukkig vind ik het voor jullie ook spannend, dan zit ik mn eigen dagen niet meer zo af te tellen

We moeten trouwens nog ff de tabel in orde maken; ik heb een paar verkeerde 'begin data' erin staan en we missen nog wat dingetjes!
x
Ik hoop dat het raak is Jolief, dat zou super mazzel zijn.

Hou ons op de hoogte.

Ik heb vlagen van misselijkheid sinds gisteren maar het kan denk ook wel ontpilling zijn. Borsten doen ook erg zeer maar ook dat kan ontpilling zijn denk ik.
x
Klopt, ontpillen kan voelen alsof je zwanger bent, omdat de pilhormonen uit je lichaam gaan, maar vooral omdat je eigen hormonen weer aan de gang gaan. Daarom word je 'voor de gek gehouden'. Maar de oplossing is makkelijk, want als je niet ongesteld wordt, doe je gewoon een test. Wel irritant, want stiekem ga je natuurlijk hopen...

(Heb op gyn dagbehandeling gewerkt, leer je heel veel dingen die je liever niet wil weten, maar ook veel handige tips )
Ik werk op de OK als secretaresse dus weet ook meer dan je eigenlijk wil weten maar ja het heeft ook zo'n positieve dingen om iets meer te weten dan een ander.

Ik had die ontpilling vorige keer niet zo erg als nu, wel meer ongi maar niet die klachten eromheen die ik nu heb.

Maar ik heb dan nu ook een darmziekte die ik toen niet had dus misschien speelt dat mee.

Tuurlijk hoop je dat het raak is maar ga daar niet vanuit.
x
Heb je een test in huis? Anders doe je die gewoon dan kan je of blij zijn of het los laten en dan hoef je ook niet meer zenuwachtig te zijn.
Hai, ik zou ook graag meeschrijven. Ik ben 27, onlangs getrouwd en zou graag zwanger worden. We willen het rustig aan doen en gewoon maar zien of het lukt maar ik vind het superspannend! Vind het erg moeilijk het van me af te zetten terwijl ik me er eigenlijk nog niet druk over wil maken. Vooral omdat we besloten hebben het er niet al teveel met onze omgeving over te hebben om voor onszelf de druk niet nog verder op te voeren. Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen: is het iets waar je over praat met anderen, behalve natuurlijk je partner?
Hoi, leuk dat je meeschrijft!

Mijn vriendinnen weten het wel dat ik met de pil gestopt ben maar verder niemand. Ik wil mijn familie er echt mee verrassen, aangezien die denken dat het bij 1 kindje blijft.
NaamSindsNODZwanger?BijzonderhedenLola, 25jr?20 maa 1eJacky, 24jr1 jan4 apr 1eSisa, 25jr1 maa1 apr 1eIls, 29jr11 maa17 maa 1eCassidy1 maa18 maa 2e (zoon, 5jr)Brit, 29jr1 maa1 apr 1eLouise, 24jrjan15 maa 1eDraatje, 31jr8 maa23 maa 2e (dochter 13 mnd)Jolief, 24jr1 maa9 maa ?? 1eMax, 30 jr14 feb12 maa 1eMohn, 27jr1 maa?23 maa 1e

Zo, ff omhoog en met nieuwe kanshebster op het zijn van lucky bitch

(Heb trouwens geprobeerd om de tabel te kopieren; dat gaat niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven