Waar een naaimachine kopen

26-07-2018 18:16 21 berichten
Heb ik eindelijk besloten om toch een naaimachine te willen, kan ik er nergens een vinden :)

Wil het liefst gewoon in een winkel kopen. En een niet te dure, 100-150 euro, eerst maar eens kijken of ik het echt iets vindt.

Iemand een idee waar ik er één kan halen? MediaMarkt had ik al gekeken vanmiddag maar die had ze niet staan. Online wel, maar ik wil 'm dus het liefst meteen meenemen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon googlen op naaimachine winkel. Dan vind je genoeg winkels.

Verder verkoopt de Lidl is ook regelmatig.

Of tweedehands via marktplaats/facebook
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Lidl was ik ook geweest ja. Stond nu jammer genoeg niks.
Marktplaats ook weinig helaas! Veel 'antiek'

Naaimachinewinkel ga ik even naar googlen, geen idee eigenlijk of die in de stad zit
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:24
1.07% gewijzigd
Ik zou gewoon een ouderwetse kopen bij een kringloop. Dingen lopen altijd en kosten 20 euro of zo (dat is te overzien als je het niet weet of het wat is).
davo1979 schreef:
26-07-2018 18:23
Ik zou gewoon een ouderwetse kopen bij een kringloop. Dingen lopen altijd en kosten 20 euro of zo (dat is te overzien als je het niet weet of het wat is).
Oh ik kan wel jurkjes maken enzo, dus denk dat ik het uiteindelijk wel leuk vindt om het vaker te gaan doen. Dus dan heb ik er liever één waar ook bijv. een stretchsteek op zit.
Ik heb pas de singer simple gekocht in een kek kleurtje (blauw groen).
Het is wel net iets boven je budget, 199 euro. Maar een gouden machine, werkt echt fantastisch, ben er echt verslaafd aan. Deze heb ik gekocht bij de speciaalzaak op de van wou straat in amsterdam, maar op internet staat die ook voor 169
Die van mij komt bij Matson in Rotterdam vandaan, fijne winkel en veel op voorraad.
Maar ik weet niet waar je woont...vanuit Oude Pekela of Maastricht is dat best een eind voor een naaimachine.. 🤪
Ze hebben trouwens ook een webshop.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ik woon vlakbij Rotterdam dus Matson gaat op het lijstje!

Als ik een hoop met de machine kan wil ik er ook wel wat meer aan uitgeven. Maar kom op internet ook wel hele dure tegen, dat heb ik er (nu) dan weer niet voor over
https://www.naaimachineshop.nl/site/naa ... imple-3223

Deze heb ik gekocht
Met dat budget kun je beter een tweedehandsje kopen van een degelijk merk, dan een nieuwe net-iets-te-goedkope van bijvoorbeeld Singer.

Een naaimachinezaak is een goed startpunt, daar kun je dan ook terecht voor onderhoud. Die zitten overal wel, even googelen of rondvragen voor iets bij jou in de buurt.
Tante_Ans schreef:
26-07-2018 18:36
https://www.naaimachineshop.nl/site/naa ... imple-3223

Deze heb ik gekocht
Oeh die is heel mooi!
In Dordrecht en Sliedrecht zit een naaimachinezaak.
ik geef mn bek ook maar een douw
lilyjo schreef:
26-07-2018 18:40
Oeh die is heel mooi!
'Mooi' zou geen criterium moeten zijn bij de aanschaf van een naaimachine ;-D
Voor ietsjes meer ( 200-250) kan je een echt goede 2ehandsje kopen bij een fourniturenwinkel. Zou mijn voorkeur hebben.

Je kan ook een goedkopere nieuwe singer kopen en die meenemen naar zo'n winkel. Laten nakijken en stellen. Tegen vergoeding natuurlijk.
stippensokken schreef:
26-07-2018 18:45
'Mooi' zou geen criterium moeten zijn bij de aanschaf van een naaimachine ;-D
Nee klopt :mrgreen:

Best lastig nog om een goede te vinden voor mijn budget inderdaad. Op marktplaats staat ook weinig in de buurt helaas.
Liefst wil ik meteen aan de slag, heb leuke stoffen gezien ;-)
lilyjo schreef:
26-07-2018 18:49
Nee klopt :mrgreen:

Best lastig nog om een goede te vinden voor mijn budget inderdaad. Op marktplaats staat ook weinig in de buurt helaas.
Liefst wil ik meteen aan de slag, heb leuke stoffen gezien ;-)
Beter even bij een naaimachinezaak kijken, die hebben vast wel tweedehandsjes en ze zijn dan in elk geval gesmeerd en nagekeken.
Ga ik doen, stippensokken! Dankje voor de tip!
lilyjo schreef:
26-07-2018 18:35
Ik woon vlakbij Rotterdam dus Matson gaat op het lijstje!

Als ik een hoop met de machine kan wil ik er ook wel wat meer aan uitgeven. Maar kom op internet ook wel hele dure tegen, dat heb ik er (nu) dan weer niet voor over
Ze zitten op De Meent, hebben ook gebruikte met garantie:
https://www.matson.nl/tweedehands
Ik heb er evt ook nog een voor je trouwens, pb maar als je interesse hebt. Is een Singer Mercury 1507

Ik heb pas een nieuwe gekocht omdat ik meer ben gaan quilten en heb die andere nu over, is niet heel veel gebruikt
In Zoetermeer zit ook een goede winkel, Korteland in de dorpsstraat. ook voor 2e handse. Ze doen ook onderhoud
Don't cry, buy a bag and move on.
Bij een naaimachinewinkel ivm advies en eventuele problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven