First date
vrijdag 27 juli 2018 om 22:04
Nu met dit weer? Beetje afhankelijk van hoe goed je elkaar al kent maar ideeen.
Ergens op een strand/aan het water:
-Overdag: ga suppen, actief genoeg om ongemakkelijke stiltes te omzeilen, maar rustig genoeg om nog een gesprek te voeren.
Savonds: fles wijn mee, hapjes, picknick kleed erbij en klaar.
-Bootje huren en stukje varen (mits omgeving zich er voor leent)
-Gewoon ergens wat drinken.
-Wandeling door natuurgebied maken.
Ijsje halen bij een goede ijssalon (dan is t kort en kun je m ook zo weer smeren als t niet gezellig is)
Ergens op een strand/aan het water:
-Overdag: ga suppen, actief genoeg om ongemakkelijke stiltes te omzeilen, maar rustig genoeg om nog een gesprek te voeren.
Savonds: fles wijn mee, hapjes, picknick kleed erbij en klaar.
-Bootje huren en stukje varen (mits omgeving zich er voor leent)
-Gewoon ergens wat drinken.
-Wandeling door natuurgebied maken.
Ijsje halen bij een goede ijssalon (dan is t kort en kun je m ook zo weer smeren als t niet gezellig is)
zaterdag 28 juli 2018 om 09:26
Met dit weer? Op zich zou het kunnen als het wat frisser is. Ik heb ook wel eens in de sauna gedate.
Maar TO heeft via chat of zo toch wel gevraagd naar zijn interesses neem ik aan. Laat het daar een beetje van afhangen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zaterdag 28 juli 2018 om 09:38
Goed idee eigenlijk
Maarre TO,,probeer je niet als iemand anders voor te doen. Je zegt dat je niet creatief bent. Verberg dat niet voor je date om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zaterdag 28 juli 2018 om 09:39
Dat heeft een vriendin van mij eens gedaan op de eerste date.
Bij de baan waarbij de bal omhoog moet worden geslagen in een net haalde ze eens flink uit met die club en dat had hij niet verwacht. Hij stond vlak achter haar en dat had zij niet door.
Hij werd vol op zijn hoofd geraakt en had een flinke hersenschudding.
Tussen hem en mijn vriendin is het nooit meer wat geworden.
zaterdag 28 juli 2018 om 09:43
Sorry ik moet hier toch wel om lachen...sugarmiss schreef: ↑28-07-2018 09:39Dat heeft een vriendin van mij eens gedaan op de eerste date.
Bij de baan waarbij de bal omhoog moet worden geslagen in een net haalde ze eens flink uit met die club en dat had hij niet verwacht. Hij stond vlak achter haar en dat had zij niet door.
zaterdag 28 juli 2018 om 09:47
zaterdag 28 juli 2018 om 09:50
sugarmiss schreef: ↑28-07-2018 09:39Dat heeft een vriendin van mij eens gedaan op de eerste date.
Whahahahahahaha dat zou ook echt zoiets voor mij zijn