te lief
donderdag 2 augustus 2018 om 04:13
hoi dames. ik weet niet of dit hier mag en of kan.
maar ik probeer het toch.
ik ben een man en heb al een paar pogingen gedaan om een leuke relatie op te bouwen.
maar aan het eind van het verhaal hou ik er een goede vriendin aan over.
reden: je bent zo lief heb je liever als vriend dan als ex.
ja ik kan uren me je praten.
ja ik huil als ik bambie kijk.
ja ik kijk pretty woman met je
maar nee ik kijk niet naar het euro song festival.
maar nu komt het geval.
ik ben een hele leuke dame tegen gekomen en dat gaat al een tijdje leuk.
nu wil ik niet meer in de vriendschap zone komen.
nu vraag ik tips aan die gene die er verstand van hebben
maar ik probeer het toch.
ik ben een man en heb al een paar pogingen gedaan om een leuke relatie op te bouwen.
maar aan het eind van het verhaal hou ik er een goede vriendin aan over.
reden: je bent zo lief heb je liever als vriend dan als ex.
ja ik kan uren me je praten.
ja ik huil als ik bambie kijk.
ja ik kijk pretty woman met je
maar nee ik kijk niet naar het euro song festival.
maar nu komt het geval.
ik ben een hele leuke dame tegen gekomen en dat gaat al een tijdje leuk.
nu wil ik niet meer in de vriendschap zone komen.
nu vraag ik tips aan die gene die er verstand van hebben
donderdag 2 augustus 2018 om 08:42
donderdag 2 augustus 2018 om 08:48
Vooral niet te forceert gaan doen, hoor! Daar prikt ze zo doorheen en dat wil je ook niet. Ze moet jou zien zoals je bent, daar valt ze op, of niet!
Mijn ex was ook zo'n schatje die altijd maar in de friendzone kwam. Hij had een hele berg vriendinnen, maar geen een die verder met hem wilde. Toen kwam ik! Dus hou hoop, er is echt wel iemand die jou waardeert voor wie je bent en misschien is deze dame dat wel!
Mijn ex was ook zo'n schatje die altijd maar in de friendzone kwam. Hij had een hele berg vriendinnen, maar geen een die verder met hem wilde. Toen kwam ik! Dus hou hoop, er is echt wel iemand die jou waardeert voor wie je bent en misschien is deze dame dat wel!
donderdag 2 augustus 2018 om 08:56
hee, das niet liefdropfruitje schreef: ↑02-08-2018 08:34Ze vinden je gewoon niet leuk genoeg. 'Te lief' zeggen ze alleen om je niet enorm te kwetsen als ze je afwijzen.
Lorem Ipsum
donderdag 2 augustus 2018 om 08:56
Ik heb ook gedate met mannen die ik 'te lief' vond. Met mij werd het niks, maar er zijn zat vrouwen die wél op lieve mannen vallen. Deze mannen hebben nu allemaal een hele lieve leuke vrouw/vriendin, en relaties zonder allemaal gezeur en 'hard to get' etc. Vooral niet veranderen dus, maar de juiste vrouw vinden bij jouw zachtmoedige karakter.
donderdag 2 augustus 2018 om 08:57
muhahahahaha, hoe lang hebben jullie gedate? en wie heeft het uitgemaakt?blondie-90 schreef: ↑02-08-2018 08:48Vooral niet te forceert gaan doen, hoor! Daar prikt ze zo doorheen en dat wil je ook niet. Ze moet jou zien zoals je bent, daar valt ze op, of niet!
Lorem Ipsum
donderdag 2 augustus 2018 om 09:05
donderdag 2 augustus 2018 om 09:06
Je was mij voor.
Maar To, er zijn genoeg vrouwen die graag een lieve man willen, gewoon omdat zo iemand gewoon het beste bij ze past.
Mijn man is geen haantje of stoere jongen, deed/doet niet aan hard to get en is geen popijopie. In al die jaren heb ik hem maar één keer echt heel boos gezien. (was trouwens indrukwekkend, die ander was er ook van onder de indruk
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 2 augustus 2018 om 09:25
En echt heel vermoeien, want je moet er continue alert op zijn. Mocht je op een gegeven moment besluiten weer jezelf te willen zijn, weet je zeker dat je gedonder krijgt.
Blijf dus gewoon jezelf!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 2 augustus 2018 om 10:25
het kwam een beetje over alsof jij er ook al snel klaar mee was eigenlijkblondie-90 schreef: ↑02-08-2018 09:05Gedate? Als het alleen daten was, noemde ik het niet mijn ex. We hebben 4 jaar een relatie gehad en hij heeft het uitgemaakt. Wat is de toegevoegde waarde nu precies?
maar ik zat ernaast, sorry!
Lorem Ipsum