te lief

02-08-2018 04:13 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames. ik weet niet of dit hier mag en of kan.
maar ik probeer het toch.
ik ben een man en heb al een paar pogingen gedaan om een leuke relatie op te bouwen.
maar aan het eind van het verhaal hou ik er een goede vriendin aan over.
reden: je bent zo lief heb je liever als vriend dan als ex.
ja ik kan uren me je praten.
ja ik huil als ik bambie kijk.
ja ik kijk pretty woman met je
maar nee ik kijk niet naar het euro song festival.

maar nu komt het geval.

ik ben een hele leuke dame tegen gekomen en dat gaat al een tijdje leuk.
nu wil ik niet meer in de vriendschap zone komen.
nu vraag ik tips aan die gene die er verstand van hebben :-?
Waarom niet gewoon kijken waar je op uitkomt? Wie weet is ze wel de ware, en anders wellicht een andere meid.
Je bent zoals je bent dus daar valt ze op of niet.
Belangrijke les: nooit luisteren naar vrouwen.
If I can't dance, it's not my revolution!
Je bent zoals je bent. Verander jezelf niet. Je bent gewoon de juiste vrouw nog niet tegengekomen.
"Te lief", dat is volgens mij gewoon vrouws voor "Ik vind je erg aardig maar ik voel geen vlinders".

Als het goed gaat met de huidige dame, gewoon lekker jezelf blijven en je ziet wel waar het strandt, toch?
Er is er vast wel een die dat heerlijk vindt een lieve man. Als je in bed maar niet lief bent . Das niet sexy.
Je bent een leuke dame tegen gekomen en het gaat leuk

Ik voorzie geen problemen hoor, tenzij jij nu bang gaat worden en daardoor raar gaat doen

Laat je haar ook een beetje haar best doen?
Lorem Ipsum
Ze vinden je gewoon niet leuk genoeg. 'Te lief' zeggen ze alleen om je niet enorm te kwetsen als ze je afwijzen.
Those who don’t believe in magic will never find it
beetjegek schreef:
02-08-2018 07:49
Er is er vast wel een die dat heerlijk vindt een lieve man. Als je in bed maar niet lief bent . Das niet sexy.

Kwestie van smaak, toch? ;-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vooral niet te forceert gaan doen, hoor! Daar prikt ze zo doorheen en dat wil je ook niet. Ze moet jou zien zoals je bent, daar valt ze op, of niet!

Mijn ex was ook zo'n schatje die altijd maar in de friendzone kwam. Hij had een hele berg vriendinnen, maar geen een die verder met hem wilde. Toen kwam ik! Dus hou hoop, er is echt wel iemand die jou waardeert voor wie je bent en misschien is deze dame dat wel!
dropfruitje schreef:
02-08-2018 08:34
Ze vinden je gewoon niet leuk genoeg. 'Te lief' zeggen ze alleen om je niet enorm te kwetsen als ze je afwijzen.
hee, das niet lief :hihi:
Lorem Ipsum
Ik heb ook gedate met mannen die ik 'te lief' vond. Met mij werd het niks, maar er zijn zat vrouwen die wél op lieve mannen vallen. Deze mannen hebben nu allemaal een hele lieve leuke vrouw/vriendin, en relaties zonder allemaal gezeur en 'hard to get' etc. Vooral niet veranderen dus, maar de juiste vrouw vinden bij jouw zachtmoedige karakter.
blondie-90 schreef:
02-08-2018 08:48
Vooral niet te forceert gaan doen, hoor! Daar prikt ze zo doorheen en dat wil je ook niet. Ze moet jou zien zoals je bent, daar valt ze op, of niet!

Mijn ex was ook zo'n schatje die altijd maar in de friendzone kwam. Hij had een hele berg vriendinnen, maar geen een die verder met hem wilde. Toen kwam ik! Dus hou hoop, er is echt wel iemand die jou waardeert voor wie je bent en misschien is deze dame dat wel!
muhahahahaha, hoe lang hebben jullie gedate? en wie heeft het uitgemaakt?
Lorem Ipsum
Je bent lief en leuk, maar kun je ook flirten?
dianaf schreef:
02-08-2018 08:42
Kwestie van smaak, toch? ;-)
Nee. Dat constante softe knuffelerige in bed krijg je toch de kriebels van?

(Maar volgens mij komt hij niet eens zover)
koekies zijn lekker
turquasi schreef:
02-08-2018 08:57

Gedate? Als het alleen daten was, noemde ik het niet mijn ex. We hebben 4 jaar een relatie gehad en hij heeft het uitgemaakt. Wat is de toegevoegde waarde nu precies?
turquasi schreef:
02-08-2018 08:57

Je was mij voor. :hihi:
Maar To, er zijn genoeg vrouwen die graag een lieve man willen, gewoon omdat zo iemand gewoon het beste bij ze past.
Mijn man is geen haantje of stoere jongen, deed/doet niet aan hard to get en is geen popijopie. In al die jaren heb ik hem maar één keer echt heel boos gezien. (was trouwens indrukwekkend, die ander was er ook van onder de indruk o_o). Al met al is hij een man een lief karakter en dat in combinatie met dat ik hem woest aantrekkelijk vind, maakt hem voor mij perfect. :flirting:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Blijf inderdaad lekker jezelf juist! Komt vanzelf een leuke lieve dame die jouw eigenschappen en karakter juist kan waarderen. Als je nu jezelf anders voordoet of je gedrag aanpast, dan moet je dat blijven doen. Dat is niet wie je bent :)
fotoroid schreef:
02-08-2018 09:15
Blijf inderdaad lekker jezelf juist! Komt vanzelf een leuke lieve dame die jouw eigenschappen en karakter juist kan waarderen. Als je nu jezelf anders voordoet of je gedrag aanpast, dan moet je dat blijven doen. Dat is niet wie je bent :)

En echt heel vermoeien, want je moet er continue alert op zijn. Mocht je op een gegeven moment besluiten weer jezelf te willen zijn, weet je zeker dat je gedonder krijgt.
Blijf dus gewoon jezelf!
Als man horen dat je “te lief” bent is een dooddoener. De vriendschap erna is nep omdat het initiele contact niet op die manier tot stand is gekomen. Ik hoop dat het voor je werkt.
Niet overal ja en amen op zeggen, geef ook eens wat tegengas en geef je eigen mening.
ik geef mn bek ook maar een douw
blondie-90 schreef:
02-08-2018 09:05
Gedate? Als het alleen daten was, noemde ik het niet mijn ex. We hebben 4 jaar een relatie gehad en hij heeft het uitgemaakt. Wat is de toegevoegde waarde nu precies?
het kwam een beetje over alsof jij er ook al snel klaar mee was eigenlijk

maar ik zat ernaast, sorry!
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven