Helaas, weer niet ..
dinsdag 10 maart 2009 om 16:50
Lieve allemaal,
Ik wil gewoon even van me afschrijven ... even kwijt waar ik telkens weer enorm van baal. Ik weet het, ik moet me niet onnodig blij maken, want eigenlijk weet ik ook wel dat ik niet op de 'ambachtelijke' manier zwanger kan raken.. maar telkens wanneer een menstruatie wegblijft denk ik stiekem...zou het dan toch? En koop ik weer een test... en krijg ik weer de uitslag ' niet zwanger....' Ik moet mezelf oo niet gekmaken....maar toch.....
Meiden met ervaring?
Liefs Emoticon
Ik wil gewoon even van me afschrijven ... even kwijt waar ik telkens weer enorm van baal. Ik weet het, ik moet me niet onnodig blij maken, want eigenlijk weet ik ook wel dat ik niet op de 'ambachtelijke' manier zwanger kan raken.. maar telkens wanneer een menstruatie wegblijft denk ik stiekem...zou het dan toch? En koop ik weer een test... en krijg ik weer de uitslag ' niet zwanger....' Ik moet mezelf oo niet gekmaken....maar toch.....
Meiden met ervaring?
Liefs Emoticon
dinsdag 10 maart 2009 om 16:59
dinsdag 10 maart 2009 om 17:15
Bah, vreselijk. En dan houdt je lichaam je ook nog voor de gek door te laat ongesteld te worden. Hoop hoop, testen, even wegleggen. Hmm, nee geen streepje. Of toch? Zie ik daar niet iets? Nee.
Nog even wachten dan. Dan misschien wel.
Nee, echt niet.
Kut.
Ik weet het ook niet, maar ik herken het wel hoor.
Even mopperen hier mag hoor! Sterkte. En ik hoop dat er voor jou een weg is om toch zwanger te wordne.
Nog even wachten dan. Dan misschien wel.
Nee, echt niet.
Kut.
Ik weet het ook niet, maar ik herken het wel hoor.
Even mopperen hier mag hoor! Sterkte. En ik hoop dat er voor jou een weg is om toch zwanger te wordne.
dinsdag 10 maart 2009 om 17:26
dinsdag 10 maart 2009 om 17:35
Heel veel ervaring helaas. Vijf jaar, iedere maand feest. En dan ook nog heel geregeld een positieve zwangerschapstest maar dan toch na 1 of 2 weken overtijd weer gaan menstrueren. Uiteindelijk 3 jaar in de medische mallemolen en 11 behandelingen eindelijk zwanger (en inmiddels 4 maanden mama van een dochter). Sterkte en succes meid.

dinsdag 10 maart 2009 om 17:39
dinsdag 10 maart 2009 om 17:40
@ Anne, ja we krijgen binnenkort hulp, we zitten momenteel (nog steeds) in het voortraject voor eventuele IVF. Dus we willen dat zeker wel proberen.
@ Patti, Gefeliciteerd met je kleine meid! Want een zegen zal die kleine voor jullie zijn!! Wat een traject met veel verdriet en twijfel hebben jullie moeten ondergaan! Maar het geeft mij wel hoop dat het zeker nog wel kan! Jullie dochter heeft het vast en zeker getroffen met jullie!
Liefs,
@ Patti, Gefeliciteerd met je kleine meid! Want een zegen zal die kleine voor jullie zijn!! Wat een traject met veel verdriet en twijfel hebben jullie moeten ondergaan! Maar het geeft mij wel hoop dat het zeker nog wel kan! Jullie dochter heeft het vast en zeker getroffen met jullie!
Liefs,
dinsdag 10 maart 2009 om 17:47
quote:Emoticon schreef op 10 maart 2009 @ 17:40:
@ Anne, ja we krijgen binnenkort hulp, we zitten momenteel (nog steeds) in het voortraject voor eventuele IVF. Dus we willen dat zeker wel proberen.
Liefs,
Zie het als een positieve stap: Nu gaat er eindelijk iets gebeuren, er zit schot in de zaak. Alleen gaat het niet lukken, maar met een helpend handje, wie weet...
Wij zijn na jaren proberen, 4 IUI's en 1 IVF eindelijk zwanger geraakt, dus ik begrijp je teleurstelling. Iedere maand hoop je weer op een wonder. Ook ik was regelmatig overtijd, voor de behandelingen zo goed als nooit. Zo verdrietig.
Ik leef en hoop met je mee.
Liefs,
Zie het als een positieve stap: Nu gaat er eindelijk iets gebeuren, er zit schot in de zaak. Alleen gaat het niet lukken, maar met een helpend handje, wie weet...
Wij zijn na jaren proberen, 4 IUI's en 1 IVF eindelijk zwanger geraakt, dus ik begrijp je teleurstelling. Iedere maand hoop je weer op een wonder. Ook ik was regelmatig overtijd, voor de behandelingen zo goed als nooit. Zo verdrietig.
Ik leef en hoop met je mee.
dinsdag 10 maart 2009 om 17:55
Ik ken het gevoel. Zelf zijn wij gestopt met behandelen. Er zijn nog wel mogelijkheden maar wij vinden het genoeg. Dat betekent niet dat er geen gemis is overigens. Het is gewoon een ontzettend nare situatie. Ik kan je maar 1 advies geven en dat is blijf met elkaar communiceren en luister naar je gevoel.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
dinsdag 10 maart 2009 om 18:11
dinsdag 10 maart 2009 om 18:29
Emoticon, hier ook een en al herkenning. Wij zijn zelf ook bijna 3 jaar bezig geweest met proberen zwanger te worden. Uiteindelijk is het gelukt met ICSI. Dus er is zeker nog hoop voor je hoor!
Ook ik schrijf trouwens op het topic dat Yamuna beschrijft. Daar schrijven we heel veel meiden, die het helaas niet redden zonder (een beetje) hulp van het ziekenhuis (sommigen uiteindelijk stiekem toch wel), en daar zul je waarschijnlijk ook veel herkenning vinden. Je bent van harte welkom!
Ook ik schrijf trouwens op het topic dat Yamuna beschrijft. Daar schrijven we heel veel meiden, die het helaas niet redden zonder (een beetje) hulp van het ziekenhuis (sommigen uiteindelijk stiekem toch wel), en daar zul je waarschijnlijk ook veel herkenning vinden. Je bent van harte welkom!

dinsdag 10 maart 2009 om 18:42
Van mij ook een . Het is hartstikke moeilijk, je wordt heen en weer getrokken tussen hoop en wanhoop. Ik ken het gevoel van de teleurstelling heel goed. Wij zijn nu (bijna) drie jaar verder, tot nu toe zonder resultaat. Wij hebben op zich wel elke maand kans en zeker nu met IUI heb ik ook vrijwel elke poging weer heel veel hoop. Heel soms ben ik bang dat het nooit gaat lukken maar dat gevoel schuif ik snel weg. Ik probeer wel te denken aan de leuke dingen van het niet hebben/krijgen van kinderen maar hoe het echt zal zijn om met ons tweetjes verder te gaan, daar durf ik niet goed aan te denken. Maar als je dan net ongesteld bent geworden spoken al deze dingen toch door je hoofd en is het heel moeilijk om vooruit te kijken. Maar je gaat beginnen met IVF dus het kan nog gebeuren!
Ook ik wil je uitnodigen om mee te lezen/schrijven op het topic Na een jaar niet zwanger... en dan?
We lijken wel heel opdringerig zo met zijn allen maar dat valt mee hoor! Het is een gemengd gezelschap dus er is veel ervaringsdeskundigheid en altijd een luisterend oor (of lezend oog eigenlijk). Ook als je gewoon eens wat wilt weten maar niet echt mee wilt schrijven, no problem.
Ook ik wil je uitnodigen om mee te lezen/schrijven op het topic Na een jaar niet zwanger... en dan?
We lijken wel heel opdringerig zo met zijn allen maar dat valt mee hoor! Het is een gemengd gezelschap dus er is veel ervaringsdeskundigheid en altijd een luisterend oor (of lezend oog eigenlijk). Ook als je gewoon eens wat wilt weten maar niet echt mee wilt schrijven, no problem.
dinsdag 10 maart 2009 om 22:01
Lieve allemaal,
Wat een hartverwarmenden reacties . Bedankt voor de tip van het topic...er waren zoveel topics dat ik niet goed wist waar ik moest beginnen. Ik ben ooit wel begonnen op een van de topics, maar ik raakte al snel de draad kwijt daar.. voelde me een beetje verloren
. Maar na jullie uitnodiging durf ik het wel weer aan!
Thanks allemaal!!
Wat een hartverwarmenden reacties . Bedankt voor de tip van het topic...er waren zoveel topics dat ik niet goed wist waar ik moest beginnen. Ik ben ooit wel begonnen op een van de topics, maar ik raakte al snel de draad kwijt daar.. voelde me een beetje verloren

Thanks allemaal!!