Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:38
Want jij brengt hier de gezelligheid aan?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 2 augustus 2018 om 22:41
Vind het naar voor je dat je zo'n start hadMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑02-08-2018 22:40Vond het echt zo erg. Nog steeds wel eigenlijk, dat ik dat zou kunnen denken over mijn eigen kind.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:43
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑02-08-2018 22:40Vond het echt zo erg. Nog steeds wel eigenlijk, dat ik dat zou kunnen denken over mijn eigen kind.
Het is heel rot om zo te denken, maar wel begrijpelijk. Is er iemand die je er ooit om veroordeeld heeft?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:44
donderdag 2 augustus 2018 om 22:48
Iemand de mond snoeren omdat je je niet kunt vinden in iemands mening is wat vervolging en oorlogen start, wist je dat?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
donderdag 2 augustus 2018 om 22:50
Och vrouw toch. Echt, ik zou zo graag zien dat dit soort dingen bespreekbaar(der) worden. Voor vrouwen die het is overkomen en voor toekomstige moeders. Want die roze wolk is er niet voor iedereen (gelijk) en veel nieuwe moeders zouden zoveel minder onzeker zijn en zich minder rot voelen als ze weten dat er meer vrouwen zijn. Denk dat er ook veel minder nare incidenten zouden zijn als het taboe op om hulp vragen weg is... Weg met die schaamte.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑02-08-2018 22:45Verder heb ik het nooit iemand verteld, behalve mijn man en moeder. Zo groot die schaamte.
Fijn trouwens dat jouw moeder gelijk kwam!
kia・ora wijzigde dit bericht op 02-08-2018 22:51
0.37% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:50
Gevaarlijk nog wel.......
Iemand met achterhaalde ideeën, maar gevaarlijk??????
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:52
Doe niet zo raar, mensen de mond snoeren dat is pas gevaarlijk.
Je kan PJK ook op negeer zetten als je je zo aan hem ergert.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:55
Bagataliseer de dingen die hij zegt niet. Vooral over moslims. Dat noem ik geen achterhaalde ideeën. Hij verzint soms ook ter plekken allerlei rare dingen.
Ja, ik vind hem dus gevaarlijk
donderdag 2 augustus 2018 om 22:56
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑02-08-2018 22:45Verder heb ik het nooit iemand verteld, behalve mijn man en moeder. Zo groot die schaamte.
Ik kan me zo voorstellen dat je op een gegeven moment van ellende gewoon niet meer weet wat je moet doen.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:57
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑02-08-2018 22:45Verder heb ik het nooit iemand verteld, behalve mijn man en moeder. Zo groot die schaamte.
Je hebt het gedacht, niet gedaan.
Op het moment dat het je echt allemaal teveel werd heb je aan de bel getrokken, je beschermde je kind. Dat maakt jou juist een goede moeder.
Mispoes!
donderdag 2 augustus 2018 om 22:58
Ik vind jou gevaarlijk zal ik dan ook maar vragen of jij een perma mag krijgen?
donderdag 2 augustus 2018 om 22:59
Echt waar ik doe me best om hem te negeren. In dat topic over hoofdoeken ben ik acuut gestopt met reageren toen ik hem daar zag opdraven. Maar dat neemt niet weg dat hij dingen roept die in mijn ogen ook echt niet kunnen.Vlinder1963 schreef: ↑02-08-2018 22:52Doe niet zo raar, mensen de mond snoeren dat is pas gevaarlijk.
Je kan PJK ook op negeer zetten als je je zo aan hem ergert.
En hij gaat steeds een tandje verder. Daarom begrijp ik de 24-uur ban niet.
Het gaat ook niet om zijn drammerigheid want dat kan ik ook
Het gaat mij om de inhoud van zijn post die ik echt walgelijk vind. En gevaarlijk ook....
Was ook heel lief dat ze gelijk kwam, daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor.Kia•Ora schreef: ↑02-08-2018 22:50Och vrouw toch. Echt, ik zou zo graag zien dat dit soort dingen bespreekbaar(der) worden. Voor vrouwen die het is overkomen en voor toekomstige moeders. Want die roze wolk is er niet voor iedereen (gelijk) en veel nieuwe moeders zouden zoveel minder onzeker zijn en zich minder rot voelen als ze weten dat er meer vrouwen zijn. Denk dat er ook veel minder nare incidenten zouden zijn als het taboe op om hulp vragen weg is... Weg met die schaamte.
Fijn trouwens dat jouw moeder gelijk kwam!
Ik was ook echt bang dat ze zoon zouden afpakken als ik het zou zeggen. Nu weet ik wel dat ze dat niet zomaar doen, maar als je al zo lang op die bank zit haal je je van alles in je hoofd.
Ja doe eens.Vlinder1963 schreef: ↑02-08-2018 22:58Ik vind jou gevaarlijk zal ik dan ook maar vragen of jij een perma mag krijgen?
Mispoes!
donderdag 2 augustus 2018 om 23:00
Nou in dit geval een stuk socialer, een stuk minder racistisch, minder bekrompen, minder verzuurd, minder kortzichtig en een stuk constructiever.
donderdag 2 augustus 2018 om 23:01
Ik heb niet gevraagd om hem te permabannen. Maar hij hoort nu wel minstens een week ban te krijgen. Gezien het feit dat hij met zoveel wegkomt had hij misschien zelfs een maandban of permaban moeten krijgen. Dat verdient hij ook wel hoor.Vlinder1963 schreef: ↑02-08-2018 22:58Ik vind jou gevaarlijk zal ik dan ook maar vragen of jij een perma mag krijgen?