Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 2 augustus 2018 om 21:58
Ik vermoed dat Genie refereerde aan het wel of niet in staat zijn van het bedenken, niet het wel of niet in staat zijn om hier geshockeerd van te raken. Jij schreef:
.
.
Ik ben het eens met Genie dat je niet weet wat ik wel of niet kan bedenken.
(wat natuurlijk niets zegt over of ik het uit zou voeren of zelfs zou willen uitvoeren).
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 2 augustus 2018 om 22:00
Oké, eens. Iedereen kan het waarschijnlijk bedenken als het moet, los van het uitvoeren. Het wordt wel heel letterlijk gelezen allemaal.|Courage| schreef: ↑02-08-2018 21:58Ik vermoed dat Genie refereerde aan het wel of niet in staat zijn van het bedenken, niet het wel of niet in staat zijn om hier geshockeerd van te raken. Jij schreef:
.
.
(wat natuurlijk niets zegt over of ik het uit zou voeren of zelfs zou willen uitvoeren).
donderdag 2 augustus 2018 om 22:02
Ik denk idd dat veel mensen zich niet kunnen bedenken wat je een kind allemaal aan kan doen.|Courage| schreef: ↑02-08-2018 21:58Ik vermoed dat Genie refereerde aan het wel of niet in staat zijn van het bedenken, niet het wel of niet in staat zijn om hier geshockeerd van te raken. Jij schreef:
.
.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:05
Omdat een gezond individu zich daar niet mee bezighoud.(los van werk of iets dergelijks) Mijn moeder vertelde mij ooit dat een man zijn 2 mnd oude baby tegen de muur dood had gegooid. Voordat ze mij dat vertelde was zoiets inderdaad nooit in mij opgekomen.
Na legio voorbeelden in het nieuws word je vanzelf wijzer.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:19
Idd wat Courage zei (tnx voor de verduidelijking C)
Ik vind zeer weinig dingen shockerend (door o.a. beroep en wat minder gangbare interesses), neemt niet weg dat ik dingen heel triest en iets walgelijk kan vinden.
Ik vul niet graag in wat anderen mensen zouden kunnen bedoelen met hun post. En wat jij schreef kwam bij mij nogal stellig over, dan lees ik liever idd even letterlijk.
En ja, je hebt gelijk hoor, mensen kunnen hele bizarre, nare en wrede dingen doen. Aan de andere kant weet ik ook dat heel veel van dit soort dingen gebeuren niet omdat ze bedacht zijn, maar juist doordat er niet over nagedacht is.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:23
Zolang er niemand na jou post kun je wijzigen zonder dat iemand het door een wijzigingsvlak ziet. Zodra er een post na jou komt staat dat grijze wijzigingsvlak erbij.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:24
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, was nieuwsgierigheid van mijn kant.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑02-08-2018 22:22Sorry voor mijn puntje. Vond het toch wat te persoonlijk.
Geen idee waarom er niet gewijzigd bij staat eigenlijk.
Punt voor jou
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 02-08-2018 22:29
1.19% gewijzigd
donderdag 2 augustus 2018 om 22:36
Ik ga wel even verhalen halen bij de mods. Want pejeka zou eigenlijk gepermaband moeten zijn gezien wat hij allemaal post hier. Echt ongelooflijk.