Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 10 maart 2009 om 21:26
Zucht....zie net dat ik half uur geleden een offline van V. heb op Msn; Hey, ben je er?? Hoe origineel?! Ben eigenlijk al zo klaar met die jongen, en toch zou ik graag tegen 'm willen zeggen, dat ie wel lef heeft, na mijn sms dat het me niet verstandig leek om op deze voet verder te gaan, 3 weken niks meer laten horen, en dan opeeens op Msn; Hey, ben je er??
Eingenlijk best zin om 'm eens goed de waarheid te zeggen, en toch wel benieuwd wat z'n excuus is...
Meiden, wat is wijsheid? Denk dat ik al weet dat Xenia zou zeggen: NEGEREN! Maar hoor het graag van jullie...
Eingenlijk best zin om 'm eens goed de waarheid te zeggen, en toch wel benieuwd wat z'n excuus is...
Meiden, wat is wijsheid? Denk dat ik al weet dat Xenia zou zeggen: NEGEREN! Maar hoor het graag van jullie...
dinsdag 10 maart 2009 om 21:26
Vleer,
Helemaal eensch met Q (dacht ik al eigenlijk daarom mijn strikvraag). Wou nie weer (als eerste) nega moeten zijn..
Maar in mijn ogen is het niet veel soeps.
Als Ik maar dan IK he zo een sms zou ontvangen zou ik terugsturen:
Ach ja, je hebt het er maar druk mee he en het is niet eens je eigen toko, tis wat moderne loonslavernij. Echt....
Maar jij vindt hem leuk en ik was er niet bij bij jullie chemie.
Trouwens, wat vond je leuk aan hem? Welke trekken van zijn persoon (naast uiterlijk).
Helemaal eensch met Q (dacht ik al eigenlijk daarom mijn strikvraag). Wou nie weer (als eerste) nega moeten zijn..
Maar in mijn ogen is het niet veel soeps.
Als Ik maar dan IK he zo een sms zou ontvangen zou ik terugsturen:
Ach ja, je hebt het er maar druk mee he en het is niet eens je eigen toko, tis wat moderne loonslavernij. Echt....
Maar jij vindt hem leuk en ik was er niet bij bij jullie chemie.
Trouwens, wat vond je leuk aan hem? Welke trekken van zijn persoon (naast uiterlijk).
dinsdag 10 maart 2009 om 21:34
Wuzzie, tuurlijk ken ik je nog !!
ehh jij bent toch zo goed in samenvattingen ?
1 van de afgelopen 2 weken?
Ohw en ik vind een blind date of 1e date in een sauna ook iets te intiem. Zou dat zelf niet doen, ook al ben ik een "ervaren" sauna-gangster. Voor een potentiele partner mag er lichamelijk op de 1e date nog wel wat te raden overblijven, spanning moet dan nog worden opgebouwd is mijn mening.
ehh jij bent toch zo goed in samenvattingen ?
1 van de afgelopen 2 weken?
Ohw en ik vind een blind date of 1e date in een sauna ook iets te intiem. Zou dat zelf niet doen, ook al ben ik een "ervaren" sauna-gangster. Voor een potentiele partner mag er lichamelijk op de 1e date nog wel wat te raden overblijven, spanning moet dan nog worden opgebouwd is mijn mening.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:34
quote:tefalpannetje schreef op 10 maart 2009 @ 21:26:
Zucht....zie net dat ik half uur geleden een offline van V. heb op Msn; Hey, ben je er?? Hoe origineel?! Ben eigenlijk al zo klaar met die jongen, en toch zou ik graag tegen 'm willen zeggen, dat ie wel lef heeft, na mijn sms dat het me niet verstandig leek om op deze voet verder te gaan, 3 weken niks meer laten horen, en dan opeeens op Msn; Hey, ben je er??
Meiden, wat is wijsheid? Denk dat ik al weet dat Xenia zou zeggen: NEGEREN! Maar hoor het graag van jullie...Negeren en blokkeren.
Meiden, wat is wijsheid? Denk dat ik al weet dat Xenia zou zeggen: NEGEREN! Maar hoor het graag van jullie...Negeren en blokkeren.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:37
Vleer,
Laat het ff rusten. Nix gaan vragen, lieverd als hij morgen vrij heeft én hij vindt je reteleuk én hij ziet dat jij hem ook leuk smst.
Welke reden bedenk je dan dat hij niet zelf vraagt om morgen wat te doen? Zeker na zijn sms dat hij het druk heeft kan hij als WO-er toch bedenken dat jij dan niet zo snel hem zal vragen..
Maar hij wil je graag zien en zal er dan zelf over beginnen....
Hoe ziet jij het Vleer?
Laat het ff rusten. Nix gaan vragen, lieverd als hij morgen vrij heeft én hij vindt je reteleuk én hij ziet dat jij hem ook leuk smst.
Welke reden bedenk je dan dat hij niet zelf vraagt om morgen wat te doen? Zeker na zijn sms dat hij het druk heeft kan hij als WO-er toch bedenken dat jij dan niet zo snel hem zal vragen..
Maar hij wil je graag zien en zal er dan zelf over beginnen....
Hoe ziet jij het Vleer?
dinsdag 10 maart 2009 om 21:43
quote:Miranda01 schreef op 10 maart 2009 @ 21:34:
Ik vind het er helemaal aan liggen met wie...zomaar out of the blue met iemand die je helemaal niet kent heb ik ooit een keer gedaan en daar heb ik een hele goede vriend aan overgehouden...ga daar nog steeds mee naar de sauna. Ik weet natuurlijk precies hoe ons contact is verlopen de afgelopen maanden en aan de hand daarvan en ons telefoongesprek van vorige week leek het ons juist leuk.
Het valt me op dat mensen daar moeite mee hebben, terwijl als ik vertel over McCock dan vind men het alleen juist spannend maar ja..dat was eigenlijk geen potentieeltje...
Ik vind het er helemaal aan liggen met wie...zomaar out of the blue met iemand die je helemaal niet kent heb ik ooit een keer gedaan en daar heb ik een hele goede vriend aan overgehouden...ga daar nog steeds mee naar de sauna. Ik weet natuurlijk precies hoe ons contact is verlopen de afgelopen maanden en aan de hand daarvan en ons telefoongesprek van vorige week leek het ons juist leuk.
Het valt me op dat mensen daar moeite mee hebben, terwijl als ik vertel over McCock dan vind men het alleen juist spannend maar ja..dat was eigenlijk geen potentieeltje...

dinsdag 10 maart 2009 om 21:47
Heb dus al 2 weken op het punt gestaan, om dat te doen, maar ik kon het niet! Hem kennende komt ie ineens out of the blue met zoiets, alsof er helemaal niks gebeurd is, dus ik had al zoiets verwacht, heb alleen; jij hebt lef!! teruggetikt, maar Xen, je hebt gelijk, het raakt me toch weer, en wat denkt ie eigenlijk wel niet?!....
dinsdag 10 maart 2009 om 21:48
Dat is het verschil Appel, jij vindt deze man leuk en hoopt/verwacht meer dan een 1nite stand, daarom vind ik dit niet spannend maar meer beetje not done in de 1e fase. Met nadruk op het feit dat IK dit not done vind he?
Onenitestands hebben wel meer mensen gehad hier, daarom is dat meer herkenbaar en idd spannend om te ervaren of te lezen.
Onenitestands hebben wel meer mensen gehad hier, daarom is dat meer herkenbaar en idd spannend om te ervaren of te lezen.
dinsdag 10 maart 2009 om 21:51
quote:appeltje72 schreef op 10 maart 2009 @ 21:43:
[...]maar ja..dat was eigenlijk geen potentieeltje...
ja daarin zit voor mij wel een verschil
en verder ken ik je verhaal niet zo goed Appel, over je date....want ik was er niet en ik kan geen tig pagina's teruglezen en ik heb geen samenvatting
Ik ga zo slapen, heb er 2 reisdagen op zitten en wat tijdsverschil.
[...]maar ja..dat was eigenlijk geen potentieeltje...
ja daarin zit voor mij wel een verschil
en verder ken ik je verhaal niet zo goed Appel, over je date....want ik was er niet en ik kan geen tig pagina's teruglezen en ik heb geen samenvatting
Ik ga zo slapen, heb er 2 reisdagen op zitten en wat tijdsverschil.