Verjaardag vieren!
woensdag 8 augustus 2018 om 16:01
Over 3 weken ben ik jarig. Elk jaar weer bedenken hoe ik mijn verjaardag ga vieren en wanneer. Aangezien ik altijd midden in de vakantieperiode jarig ben zijn er altijd veel op vakantie. Ik weet dat dit dit jaar ook weer zo is. In iedergeval 3 vriendinnn en hun gezin en allicht mijn vader en zijn partner. Vorig jaar mijn verjaardag eerder gevierd voor familie met een BBQ. Ik ben op een vrijdag jarig en zit te twijfelen om mijn ‘s middags voor oa neefjes en nichtjes en wie ‘s avonds niet kan te vieren en ‘s avonds voor de rest. Maar ja dan ben ik wel bijna de gehele dag in de weer en of ik daar nou zin in heb? Hoe vieren jullie je verjaardag? Daar was ik wel benieuwd naar. Iemand leuke ideetjes?
woensdag 8 augustus 2018 om 16:09
Spreek voor jezelfYggdrasil- schreef: ↑08-08-2018 16:07Helpt het als ik zeg dat het merendeel van de mensen het sowieso al kut vindt om naar verjaardagen te moeten?
Ik zou zeggen: bespaar je de moeite![]()
woensdag 8 augustus 2018 om 16:11
Ja daar heb je helemaal gelijk in hahaha. Maar ik vindt het ook wel weer leuk om mijn verjaardag weer een keer te houden, we zien elkaar al niet zoveel. Familie wel maar vriendinnen en aanhang niet.Yggdrasil- schreef: ↑08-08-2018 16:07Helpt het als ik zeg dat het merendeel van de mensen het sowieso al kut vindt om naar verjaardagen te moeten?
woensdag 8 augustus 2018 om 16:16
Nee, op je verjaardag doe je iets wat jij zelf leuk vindt. Het is dan aan de anderen om te bepalen of ze willen komen. Ik zou niet eerst iets voor neefjes en nichtjes doen. Gewoon alleen ‘s avonds.
Ik vier zelf mijn verjaardag alleen maar in café’s of een borrel thuis. Wie dat niet leuk vindt, komt niet. Zelf ga ik dan weer niet naar een kringverjaardag op zondagmiddag.
Ik heb overigens een hekel aan mijn verjaardag, maar soms moet je wel. Je kunt niet altijd alleen maar bij anderen eten en drinken.
Ik vier zelf mijn verjaardag alleen maar in café’s of een borrel thuis. Wie dat niet leuk vindt, komt niet. Zelf ga ik dan weer niet naar een kringverjaardag op zondagmiddag.
Ik heb overigens een hekel aan mijn verjaardag, maar soms moet je wel. Je kunt niet altijd alleen maar bij anderen eten en drinken.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:17
Het is heel populair om te zeggen dat je verjaardagen/feestjes/uitjes heel stom vindt.Yggdrasil- schreef: ↑08-08-2018 16:07Helpt het als ik zeg dat het merendeel van de mensen het sowieso al kut vindt om naar verjaardagen te moeten?
woensdag 8 augustus 2018 om 16:18
Ik vier het niet.
Alleen om de 5 jaar ga ik met mijn vrienden de kroeg in of doen we wat leuks met z'n allen.
Maar omdat mijn oudste de dag na mij jarig is komen er sowieso ouders/grootouders en tante en ooms en 1 vriendin met hun kinderen op haar verjaardagfeestje, dus dan doen we samen voor hen.
Ik haal eten, zij komen het op eten, meestal op een weekenddag in de namiddag en begin van de avond. En daarna gaat iedereen weer naar huis. Heel gezellig en geen kring gedoe.
Alleen om de 5 jaar ga ik met mijn vrienden de kroeg in of doen we wat leuks met z'n allen.
Maar omdat mijn oudste de dag na mij jarig is komen er sowieso ouders/grootouders en tante en ooms en 1 vriendin met hun kinderen op haar verjaardagfeestje, dus dan doen we samen voor hen.
Ik haal eten, zij komen het op eten, meestal op een weekenddag in de namiddag en begin van de avond. En daarna gaat iedereen weer naar huis. Heel gezellig en geen kring gedoe.
De verjaardag van man vieren we altijd na 20.30 uur dus borreltijd, en als ik mijn verjaardag eens vier( 1x in de 10 jaar ofzo) doe ik dat ook zo.
Vriend van ons viert het altijd met kind samen en dan zijn er kinderen en volwassenen en begint het in de middag eten is Bbq en duurt meestal tot 21.00 .
Vriend van ons viert het altijd met kind samen en dan zijn er kinderen en volwassenen en begint het in de middag eten is Bbq en duurt meestal tot 21.00 .
Veel mensen vinden dat ook oprecht. Misschien kwamen mensen daar vroeger minder voor uit.nessemeisje schreef: ↑08-08-2018 16:17Het is heel populair om te zeggen dat je verjaardagen/feestjes/uitjes heel stom vindt.
Ja, je mag dat niet zeggen van mensen zoals jij..nessemeisje schreef: ↑08-08-2018 16:17Het is heel populair om te zeggen dat je verjaardagen/feestjes/uitjes heel stom vindt.
Dan doe je het omdat je hip wil zijn ofzo.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:21
Nou vooruit, regio noord een weekje later dan
woensdag 8 augustus 2018 om 16:21
Nou poeh... Die laatste, das vast de week dat íeeeedereen nog weg is.Cinderella76 schreef: ↑08-08-2018 16:20Ik woon in het oosten en hoeven ze pas op 3 sept weer naar school!
woensdag 8 augustus 2018 om 16:23
ik ben ook altijd in de vakantie jarig en vier het eigenlijk niet echt, soms een borrel voor degene die zin heeft om aan te waaien maar dat is meestal ook niet meer dan een man of 10. Voor familie etc doe ik sowieso niets, dit is enkel voor vrienden. Dit jaar heb ik eerst even geborreld met mijn vader en daarna uit eten met mijn man. Ook prima.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:25
Van mij mag je het prima zeggen hoor. Maar stellen dat het merendeel er zo over denkt is behoorlijk suf.Lucifer2018 schreef: ↑08-08-2018 16:18Ja, je mag dat niet zeggen van mensen zoals jij..
Dan doe je het omdat je hip wil zijn ofzo.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:28
Ik ga ook naar andere verjaardagen dus vindt het niet heel gepast om dan altijd mijn verjaardag over te slaan.nessemeisje schreef: ↑08-08-2018 16:25Van mij mag je het prima zeggen hoor. Maar stellen dat het merendeel er zo over denkt is behoorlijk suf.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:33
Want? Misschien is het gewoon vaak suf.nessemeisje schreef: ↑08-08-2018 16:25Van mij mag je het prima zeggen hoor. Maar stellen dat het merendeel er zo over denkt is behoorlijk suf.
Vind maar een rare redenatie.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:39
Ik zou dit doen TO. Ik neem namelijk aan dat je geen kinderfeestje geeft. En dan lekker een bbg of een borrel!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 8 augustus 2018 om 16:40
Cinderella76 schreef: ↑08-08-2018 16:28Ik ga ook naar andere verjaardagen dus vindt het niet heel gepast om dan altijd mijn verjaardag over te slaan.
Je viert je verjaardag toch omdat je dat leuk vindt? Net zoals je naar een anders zijn verjaardag gaat omdat je dat leuk vindt (oké en soms een beetje verplichting). Andersom wordt vaak kwalijker gevonden, dus dat je wel je eigen verjaardag viert (en cadeau's incasseert), maar nooit naar een ander zijn verjaardag gaat. Wordt zowel gierig als niet geïnteresseerd gevonden.
Gewoon doen wat je zelf leuk lijkt!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.