Bestelling via amazon de
dinsdag 6 maart 2018 om 09:00
Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld via de Duitse Amazon. In eerste instantie werd gezegd dat het 1 of 2 maart zou worden bezorgd, maar helaas is dat verzet naar vandaag. Ik zit momenteel met smart te wachten
Maar nu vroeg ik me af hoe jullie ervaringen zijn qua bezorging? Ik kan nergens tracken hoe laat ze langskomen en of het uberhaupt doorgaat vandaag.... Zijn ze meestal wel gewoon netjes op tijd?
Maar nu vroeg ik me af hoe jullie ervaringen zijn qua bezorging? Ik kan nergens tracken hoe laat ze langskomen en of het uberhaupt doorgaat vandaag.... Zijn ze meestal wel gewoon netjes op tijd?
zaterdag 12 mei 2018 om 15:09
stripverhaal schreef: ↑06-03-2018 11:42En tussen de bezorgers van PostNL zitten nooit rotte appels....![]()
Ik heb hier betere ervaringen met DHL (al jarenlang dezelfde bezorger, zet zware pakketten zelfs binnen neer ipv afgeven bij de deur) dan met PostNL (altijd andere bezorgers, als je niet thuis ben worden de paketjes in de achtertuin gegooid, een pakketje van ruim 200 euro een keer een paar straten verderop bezorgt, wel op het goede huisnummer, maar verkeerde postcode en straatnaam, gelukkig woonde daar eerlijke mensen die het pakket hier af hebben gegeven.)
Nee, als ik de keuze heb, doe mij maar DHL.
Blijkt dan inderdaad flink af te hangen van de buurt in combinatie met. Ik heb hier alleen maar slechte ervaringen met DHL en SelectVracht.
vrijdag 10 augustus 2018 om 07:45
Hier idem. Nu ook: ik wacht alweer ruim een maand op n bestelling via een partner. Dan mail je erover en zeggen ze nu al voor de 3e keer 'wacht nog even volgende week af'.
Nee ik wil gewoon mijn geld terug, lamlul.
Amazon zelf gaat altijd goed ja. Maar met derdern heb ik dus ook niet al te beste ervaringen.
En klopt die site van amazon.de is in het NL beschikbaar en kan je nu ook via ideal betalen.
vrijdag 10 augustus 2018 om 13:36
Amazon mengt zich in andere branches omdat de spelers in die markten (net als eerst in de boekenmarkt) geen idee hebben hoe het werkt. Je kunt het Amazon niet kwalijk nemen dat de rest niet snapt wat innovatie is en wat klanten willen. De traditionele bedrijven zitten steeds meer in een spagaat omdat ze niet durven te veranderen omdat ze bang zijn hun bestaande business te kannibaliseren. Ahold wil wel webwinkels maar hebben eigenlijk liever dat je gewoon naar de stenen winkel komt. Vooralsnog werkt dat, totdat er straks iemand komt die het wel snapt. Iedere marketeer en business manager zou verplicht over het Kodak effect moeten lezen om te voorkomen dat het ze zelf overkomt. Maar keer op keer worden dezelfde fouten gemaakt.willem1959 schreef: ↑06-03-2018 09:52Amazon begon als boekverkoper en verkoopt nu alles. Verdient op het aanbod van anderen en dat veroorzaakt alleen maar lagere prijzen. Daar wordt op den duur niemand beter van.
Amazon mengt zich inmiddels ook in de levensmiddelenbranche. Het duurt nog even maar dan is alles Amazon. Spullen kopen, bankieren, gezondheidszorg, alles. En bovendien weten ze dan inmiddels alles van je. Bij Amazon kopen is gevaarlijker dan het introduceren van de sleepwet.
donderdag 9 mei 2019 om 19:08
Jij hebt overduidelijk nog nooit iets gekocht op Amazon! Wat een fantastisch bedrijf! Ik heb ontzettend goede service gekregen na problemen. Het is een lang verhaal en ik wil het best uitleggen. Ik heb ruim €1700,- toegekregen op waar ik eigenlijk geen recht op had.willem1959 schreef: ↑06-03-2018 09:13Amazon is een Amerikaanse speler die wereldheerschappij nastreeft. Daar moet je niet kopen.