Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Gatekeeper* schreef:
07-08-2018 22:09
Wat is mezdi’s inbreng dan? Hij staat alleen een beetje te dansen en matsoe matsoe zie je een enkele keer in beeld.
Geen idee haha. Ik dacht dat hij ook een paar keer 'zingt.
AnAppleADay schreef:
08-08-2018 07:54
Alex is heel erg manipulatief, kijk maar eens naar EOTBDD.
Hij is inderdaad heel erg manipulatief!
Gevaarlijk eng mannetje is het :|
Oh, oh, oh, die arme, naïeve Gellina. Geeft Stefano eindelijk toe dat hij is vreemd gegaan.

Eerst enorm ontkennen en er omheen draaien.
Tot er audiobeelden worden afgespeeld.

En wat zegt Gelina:
"ik vind het heel hard om te zeggen, sorry, ik kan het je niet vergeven"

Hallo, goedemorgen, wie zit er nu fout?!

Hoezo "sorry"?!

Stefan heeft Zwanetta geneukt en jij vind het van jezelf hard om te zeggen dat je het hem niet kan vergeven??

Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat mijn dochter meer eigenwaarde heeft dan Gellina in haar kleine teen.
marjan77 schreef:
09-08-2018 07:42
Oh, oh, oh, die arme, naïeve Gellina. Geeft Stefano eindelijk toe dat hij is vreemd gegaan.

Eerst enorm ontkennen en er omheen draaien.
Tot er audiobeelden worden afgespeeld.

En wat zegt Gelina:
"ik vind het heel hard om te zeggen, sorry, ik kan het je niet vergeven"

Hallo, goedemorgen, wie zit er nu fout?!

Hoezo "sorry"?!

Stefan heeft Zwanetta geneukt en jij vind het van jezelf hard om te zeggen dat je het hem niet kan vergeven??

Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat mijn dochter meer eigenwaarde heeft dan Gellina in haar kleine teen.
Joh ze was gewoon mega flabbergasted hou toch op.
Ik vond heel tof van Gelina dat ze zo respectvol was naar Danique toe. Geen respectloos gelul zoals Rosanna over Fabiola
Had ze best wel mogen doen want Danique wist dat Stefano een relatie had met haar toen ze de hele tijd met m vreemdging.

Maa goed wat een volk doet hier toch ook aan mee
Funky29011 schreef:
09-08-2018 10:18
Had ze best wel mogen doen want Danique wist dat Stefano een relatie had met haar toen ze de hele tijd met m vreemdging.

Maa goed wat een volk doet hier toch ook aan mee
Ze zegt letterlijk 3x ofzo dat ze van niks wist
Alle reacties Link kopieren
Goed van Gelina dat ze het heeft uitgemaakt. Hopelijk blijft ze voet bij stuk houden, wat ik betwijfel.
Niels blijf ik een eikel vinden. “Om Fabiola een goed gevoel te geven zei ik maar dat we een relatie hebben”. Hij draait er heel erg omheen. Zeg dan gewoon eerlijk hoe het allemaal is gegaan. Hij nam totaal geen verantwoordelijkheid. Rosanna zei tenminste nog dat ze spijt had van haar uitspraken.
Ook zegt ie dat ie Fabiola nam om een leegte in hem op te vullen. Denken die mensen dan niet dat ze eerst zelf goed in hun vel moeten zitten? Dat hij het steeds heeft over “dat meisje” als hij het over Fabiola of Rosanna heeft vind ik ook raar.
Ik vond Donny gewoon stom reageren, het is best een eikel. Steeds ook zeggen dat Amjee het maar allemaal moet accepteren en dat hij “niks aan zijn gevoel kan doen”. Ze verdient echt beter. Ik vind hem weinig respectvol en wat egocentrisch. Wel goed dat hij zei dat het hem speet hoe het was gegaan, maar ik zag weinig liefde van hem naar Amjee toe.
Ik ben echt flabbergasted over de manier waarop Stefano er omheen bleef draaien, terwijl Yolanthe en Kaj hem duidelijk maakten dat hij de waarheid moest zeggen. Als zijn avontuurtje met Zwanette niet opgenomen was geweest, had hij dat echt nooit aan Geline verteld! Dat zegt genoeg lijkt mij... Wat een smerig, leugenachtig ventje, die Stefano.
Daarbij vond ik Gelina's reactie ook heftig... Sorry zeggen, in plaats van de hele toko afbreken... Maar goed, ik kan makkelijk praten over wat mijn reactie zou zijn, ik heb het immers nooit zelf meegemaakt.

En wat heeft Ruud gemanipuleerd, zeg. Denk dat menig kijker direct wist dat hij bullshit aan het verkopen was, maar Rowena slikte het als zoete koek! Terwijl ik haar toch best een badass bitch vind die weet hoe ze voor zichzelf op moeten komen, liet ze die kant van haarzelf nu totaal niet zien.
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik snap ook niet helemaal hoe het nou zit met Donny. Is hij nou wel verliefd op Danique? Of wil hij onafhankelijk daarvan niet per se meer verder met Amije?
Ik vond Ruud en Rowena nog het leukst samen hoor. Ik vond Ruud niet per se manipuleren.
appelientjex schreef:
09-08-2018 12:26
Ik vond Ruud en Rowena nog het leukst samen hoor. Ik vond Ruud niet per se manipuleren.
Niet? Ik vond dat wel, of nou ja, zichzelf 'eruit proberen te lullen', met uitspraken zoals: "Ik heb geen last gehad van de verleiding", "Ik mag haar niet eens", "Ik zei alles omdat ik zelfverzekerd ben over onze relatie, dus ik kan lullen wat ik wil want je moet me vertrouwen". Daarmee was de kous nogal snel af, terwijl Ruud écht niet heel erg netjes is geweest met het 'last hebben van zijn dop', etc etc.
The eyes are useless when the mind is blind.
appelientjex schreef:
09-08-2018 12:26
Nee ik ook niet! En die krijgt thuis echt nog wel een stevig gesprek met Rowena.
Het Nederlands van Zwaantje is ook niet om aan te horen.. 'Er zijn kusjes gegeven'.. Wat??
Verder.. Wat een gluiperd, die Stefano! Die houdt 'm wel vaker niet in z'n broek denk ik..
Donny probeert wel eerlijk te zijn vind ik! Hij is ook nog erg jong en wordt erg overvallen door de kennis dat er nog vele ongeplukte bloempjes zijn..
Ruud en Rowena vind ik leuk samen! Ruud is wel een soort van kinderlijk eerlijk en Rowena is eigenlijk te volwassen voor hem. Maar is wel liefde en dat is het belangrijkste..

En Gelina.. Tja, die zal wss in de val blijven lopen! Heb er niet zo'n medelijden mee..

Niels en Rosanna verdienen elkaar ook! Denk wel dat ze echt van elkaar houden.. Maar ze kampen met dezelfde extreme onzekerheid! Ergens ook sneu..

Verder vond ik Danique het toppunt van schijnheiligheid..
Misschien dat Zwanetta de opdracht heeft gekregen niet te veel te zeggen, omdat de makers al hoopten dat Stefano zou blijven ontkennen.
Doortjee schreef:
09-08-2018 17:25

Verder vond ik Danique het toppunt van schijnheiligheid..
Ik lees dit meer. Waarom vind jij haar zo schijnheilig? Op mij komt ze juist oprecht en spontaan over. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout.
Wilhetnietweten schreef:
09-08-2018 18:03
Ik lees dit meer. Waarom vind jij haar zo schijnheilig? Op mij komt ze juist oprecht en spontaan over. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout.
De manier waarop ze praat en hoe ze zegt; 'Hij heeft het echt heel leuk met me!' Ik weet niet.. Iets aan die manier komt heel quasi onschuldig over maar denk dat ze heel goed snapt hoe het overkomt..
Ook hoe ze kwam vertellen over die tattoo.. 'Nee, dat mag DON zelf vertellen... Nou, ok.. Dan zeg ik het maar...'

Ik had haar heeeeel slecht getrokken als ik Amiejeeee was geweest!
Wat een ei die Stefano. Blijven ontkennen tot de laatste minuut.
Vond het wel zielig voor Gelina maar het was wel mooie TV natuurlijk.
Ook dat Yolanthe en Kay heel erg aandringen om de waarheid te vertellen en maar blijven volhouden dat er niks gebeurt is.

Nogal dom natuurlijk om er vanuit te gaan dat hij er mee weg komt. Hij kent het programma toch.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zeg dat wel. Gelina hoeft zich echt niet druk te maken over hoe zij voor schut zou staan dankzij zijn acties. De enige die voor schut staat is hijzelf.
Vonden jullie Zwanetta er niet vreselijk slecht en raar uitzien bij het kampvuur?
...
Ja zwanetta vind ik echt niet mooi. Bij kampvuur was ze niet moeders mooiste idd.
Ze had ook niet zoveel geslapen die nacht ;-D
Nijntje* schreef:
10-08-2018 07:50
Ze had ook niet zoveel geslapen die nacht ;-D
:rofl: Dat. En daarnaast was ze volgens mij knetterstoned.
heartsxdaggers schreef:
09-08-2018 11:45
Ik snap ook niet helemaal hoe het nou zit met Donny. Is hij nou wel verliefd op Danique? Of wil hij onafhankelijk daarvan niet per se meer verder met Amije?
Ik begreep het als dat hij in de war is dat hij gevoelens voor een ander kan krijgen (of dat nou echt verliefdheid is of gewoon een crush) en dat dat hem onzeker maakt over zijn eigen gevoelens voor Amjee.
Ook omdat een crush met een nieuw iemand vaak veel heftiger kan voelen dan het houden van een ander.
Ik snap hem wel, ik heb ook wel eens op zo’n moment gestaan in mijn relatie. Alleen kon ik dan makkelijk afstand nemen van de crush en toen realiseerde ik me dat mijn liefde veel dieper zat en die crush was ook zo vergeten.
Maar de manier waarop Donny het brengt is natuurlijk niet handig.
AnAppleADay schreef:
10-08-2018 08:22

Maar de manier waarop Donny het brengt is natuurlijk niet handig.
Dat is de leeftijd. Die jongen is pas 21 ofzo. Hij wéét helemaal nog niet wat hij voelt en al helemaal niet hoe hij het onder woorden moet brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven