Vriend smst erotisch met vriendin

11-03-2009 12:15 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag ben ik er achter gekomen dat mijn vriend en een goede vriendin van ons 3 weken lang smsjes naar elkaar hebben gestuurd in de trant van: ik heb zin in je...

Toen ik het ontdekte benam het mij letterlijk de adem, nooit gedacht dat dat bestond.

Onze relatie leek goed, 7,5 jaar samen. We hadden net strubbelingen overwonnen (ik zat een tijd niet lekker in mijn vel) en toen dit... Dit kwam zo onverwachts en zo hard aan, echt niet te geloven.

Ik weet niet goed waarom ik het hier neer zet, maar ik moet het ergens kwijt. Ik heb besloten het aan niemand te vertellen (deels omdat ik me schaam omdat mijn relatie toch niet zo perfect is als dat ie leek en deels omdat ik hem geen stempel wil geven), maar ik vind het moeilijk. Ik voel me er alleen bij.

M'n vriend is erg overstuur, geschrokken en voelt zich (terecht) kut. Hij heeft ontzettend veel spijt en dat komt ook wel oprecht over. Zij had hem benaderd en hij vond de aandacht en spanning interessant. Hij weet niet wat hem bezielde, etc etc.

Ik wil graag een streep eronder zetten en verder gaan met de relatie omdat het 7,5 jaar goed was. Omdat hij echt wel het type trouwe hond is (was / leek te zijn) en we het ontzettend leuk met elkaar hebben. En omdat we heel veel van elkaar houden. Ik zou nu gewoon weer graag met elkaar om willen gaan zoals het was, maar dat voelt natuurlijk om meerdere redenen niet goed. Ik vind dat hij er dan te makkelijk mee wegkomt (heel fout, maar heb het gevoel dat hij hier voor boete moet doen) en ik wil er simpelgezegd gewoon over kunnen zeuren.

Weet niet wat ik van jullie verwacht, misschien gewoon een visie op het geheel...
Voor mij zou nog wel een verschil zijn of ik hem betrapt heb of dat hij het zelf verteld heeft. Hoe ben je erachter gekomen?
quote:Elisaatchi schreef op 11 maart 2009 @ 12:15:

Afgelopen zondag ben ik er achter gekomen dat mijn vriend en een goede vriendin van ons 3 weken lang smsjes naar elkaar hebben gestuurd in de trant van: ik heb zin in je...

Hij heeft het dus niet zelf opgebiecht, als jij het niet ontdekt had was het nu nog steeds aan de gang? Hoe kwam je op het idee in zijn mobiel te kijken?

Toen ik het ontdekte benam het mij letterlijk de adem, nooit gedacht dat dat bestond.

Onze relatie leek goed, 7,5 jaar samen. We hadden net strubbelingen overwonnen (ik zat een tijd niet lekker in mijn vel) en toen dit... Dit kwam zo onverwachts en zo hard aan, echt niet te geloven.

Ik weet niet goed waarom ik het hier neer zet, maar ik moet het ergens kwijt. Ik heb besloten het aan niemand te vertellen (deels omdat ik me schaam omdat mijn relatie toch niet zo perfect is als dat ie leek en deels omdat ik hem geen stempel wil geven), maar ik vind het moeilijk. Ik voel me er alleen bij.

M'n vriend is erg overstuur, geschrokken en voelt zich (terecht) kut. Hij heeft ontzettend veel spijt en dat komt ook wel oprecht over. Zij had hem benaderd en hij vond de aandacht en spanning interessant. Hij weet niet wat hem bezielde, etc etc.

Ja, ja, sorry hoor maar dat is smoes nummer 1. Heb je al met haar gesproken?

Ik wil graag een streep eronder zetten en verder gaan met de relatie omdat het 7,5 jaar goed was. Omdat hij echt wel het type trouwe hond is (was / leek te zijn) en we het ontzettend leuk met elkaar hebben. En omdat we heel veel van elkaar houden. Ik zou nu gewoon weer graag met elkaar om willen gaan zoals het was, maar dat voelt natuurlijk om meerdere redenen niet goed. Ik vind dat hij er dan te makkelijk mee wegkomt (heel fout, maar heb het gevoel dat hij hier voor boete moet doen) en ik wil er simpelgezegd gewoon over kunnen zeuren.

Weet niet wat ik van jullie verwacht, misschien gewoon een visie op het geheel...Ontzettend rot voor je en snap dat je heel erg geschrokken bent. Toch zou ik wel een paar mensen in je omgeving inlichten. Beetje steun kan geen kwaad. Het klinkt eigenlijk niet zo goed, jij ontdekt het en ipv dat hij verantwoordelijkheid neemt schuift hij die gelijk af naar je vriendin. Hij heeft een relatie met jou, en heeft dus verantwoordelijkheid naar jou toe. Spijt? Ja, omdat jij er achter bent gekomen. Das niet echt goede spijt, vind je zelf ook niet?
Laat hem maar even zweten! Je hoeft toch niet meeteen te zeggen: Vergeten en vergeven we gaan weer verder? Laat hem even kruipen zodat jij je ook weer gewild voelt!

Maar ik wil ook even meegeven; Waar rook is, is vuur... Maar je moet zelf weten wat je er mee gaat doen. Heel veel sterkte!
Mijn vertrouwen in zowel vriend als vriendin zou ontzettend geschaad zijn. Bah.

Zeker als vriendin hem benaderd heeft zou ik ernstig twijfelen aan de oprechtheid van de vriendschap. Exit goed vriendin en een stevig gesprek met vriend.

En wat hanZie zegt is ook waar; heeft hij zelf bekend of moest je het eruit trekken na betrapping?
Ik lees nu dat jij er achter bent gekomen. Dus als dat niet gebeurd was zat mijnheer nu nog lekker geile sms'jes naar een goede vriendin te sturen.
Inderdaad, dat is ook waar ik zo ontzettend boos om ben: Ik heb het ontdekt. Het is niet gestopt omdat ze zich realiseerden dat het niet kon, maar omdat ik het heb gestopt. Waar was het geeindigd?

Het is niet zo dat hij haar de schuld gaf hoor. Ik heb alle details gevraagd en ongeveer tien keer gevraagd, wie begon, hoe begon het, wanneer, wat stond er in de sms, is er meer gebeurd etc...

Uiteraard is vriendin exit! Ze heeft me twee x gebeld, gelijk na de tijd. Ik heb niet opgenomen. Ze heeft me nu een lafhartige mail gestuurd met excues, gaf me minder voldoening dan ik had gedacht...
Zak! Ik zou serieus meteen mijn koffers pakken en iig een tijdje bij mijn moeder gaan wonen. Wat een *^%$$%^$ streek!
Ik vind het echt niet kunnen, geile smsjes met een "goede" vriendin (met wie dan ook). Maar kan me ook voorstellen dat je er niet je relatie voor opgeeft en liefst zsm weer normaal wilt doen. Zit even te denken wat ik zelf in zo'n situatie zou doen. Me knap beroerd voelen, da's duidelijk. Maar daarnaast zou ik er in elk geval duidelijk willen krijgen waarom hij het heeft gedaan. Mist hij iets in de relatie? Gevoelens voor die vriendin?

De behoefte om het allemaal zo snel mogelijk maar te vergeten zou ik toch een beetje onderdukken. Het is niet zomaar iets, je vertrouwen heeft een deuk gekregen, ik denk dat je daar wel even bij stil moet staan. Ook al is het onaangenaam en wil je liefst doen alsof het niet gebeurd is.
Als mijn vriendin dat met een goede vriend van ons deed, was het einde oefening.

Ogenblikkelijk en zonder nabespreking.
Hoe kwam je op het idee om in zijn mobiel te kijken?

Was toeval, ik zocht een sms met gegevens en toen zag ik deze. Was de enige sms, was hij vergeten te wissen. Ik dacht serieus nog dat ze aan de verkeerde had gesmst, want er stond in dat ze al vanaf 17 uur aan de baileys zat op een feestje en zin in 'm had. Toen bedacht ik me ineens dat haar man niet thuis was en dus niet kon komen, dus dat het waarschijnlijk niet fout was gesmst. Toen verder gaan zoeken en een concept sms van hem gevonden, a la: een dronken vrouw is een engel in bed, bla bla. Hem erbij geroepen en geconfronteerd.
quote:Helenita2 schreef op 11 maart 2009 @ 12:41:

Ik vind het echt niet kunnen, geile smsjes met een "goede" vriendin (met wie dan ook). Maar kan me ook voorstellen dat je er niet je relatie voor opgeeft en liefst zsm weer normaal wilt doen. Zit even te denken wat ik zelf in zo'n situatie zou doen. Me knap beroerd voelen, da's duidelijk. Maar daarnaast zou ik er in elk geval duidelijk willen krijgen waarom hij het heeft gedaan. Mist hij iets in de relatie? Gevoelens voor die vriendin?

De behoefte om het allemaal zo snel mogelijk maar te vergeten zou ik toch een beetje onderdukken. Het is niet zomaar iets, je vertrouwen heeft een deuk gekregen, ik denk dat je daar wel even bij stil moet staan. Ook al is het onaangenaam en wil je liefst doen alsof het niet gebeurd is.

Heb ik inderdaad aan 'm gevraagd: ga maar eens goed nadenken wat jij mist in deze relatie en waardoor dit heeft kunnen ontstaan. Geen gevoelens voor haar in ieder geval.

Moet inderdaad hier niet te snel overheen stappen, want het doet echt wel pijn en het vertrouwen is zwaar beschadigd.
Dus hij heeft spijt en zij is lafhartig? Hij heeft toch een relatie met jou? Het is makkelijker om je woede op haar te projecteren maar op de lange termijn zit je toch met hem en je vertrouwen in hem je maag.
quote:Suzeli schreef op 11 maart 2009 @ 12:41:

Zak! Ik zou serieus meteen mijn koffers pakken en iig een tijdje bij mijn moeder gaan wonen. Wat een *^%$$%^$ streek!Dat dacht ik ook altijd, en gek genoeg heb ik het niet gedaan en gewild...
Waarom wel je vriendin aan de kant zetten en je vriend niet? Geen verwijt ik ben benieuwd wat het verschil voor jou is.
Ik weet van mezelf dat ik niet op zou kunnen houden met 'zeuren'. De onderste steen moet boven en dat keer op keer. Voor mij zou de relatie dus niet meer werken omdat het gewoon niet leuk meer zou worden tussen ons.

Is dit de allereerste keer dat je zoiets ontdekt hebt?
quote:Elisaatchi schreef op 11 maart 2009 @ 12:38:

Uiteraard is vriendin exit! Waarom vriendin wel en vriend niet?
quote:dametje27 schreef op 11 maart 2009 @ 12:47:

Dus hij heeft spijt en zij is lafhartig? Hij heeft toch een relatie met jou? Het is makkelijker om je woede op haar te projecteren maar op de lange termijn zit je toch met hem en je vertrouwen in hem je maag.Begrijp me niet verkeerd, zijn spijt en pijn kan me op dit moment ook de boom in! En die mail vond ik gewoon met zo weinig gevoel, had er meer van verwacht ofzo... Maar ben het me je eens dat het makkelijk om haar een trut te vinden, maar hij is natuurlijk ook gewoon een ontzettende klootzak!
quote:hanZie schreef op 11 maart 2009 @ 12:47:

Waarom wel je vriendin aan de kant zetten en je vriend niet? Geen verwijt ik ben benieuwd wat het verschil voor jou is.Weet ik niet, misschien is het gewoon makkelijker. Ik kan haar negeren en verder gaan met mijn leven. En hem... ik hou van hem
?Misschien eens een kopje koffie gaan drinken met haar vriend?

Zon mail, ik weet het niet hoor, maar als een vriendin mij zo zou verraden zou geen enkele mail 'goed genoeg' zijn denk ik.
Pffff heftig.......

Ik denk dat er meer gebeurd is dan alleen maar smsjes naar elkaar sturen.

Als het mijn vriend was dan stond ie nu op straat, zonder twijfel.

Heel veel sterkte ermee en niet je kop in het zand steken he.....
quote:lapin schreef op 11 maart 2009 @ 12:48:

Ik weet van mezelf dat ik niet op zou kunnen houden met 'zeuren'. De onderste steen moet boven en dat keer op keer. Voor mij zou de relatie dus niet meer werken omdat het gewoon niet leuk meer zou worden tussen ons.

Is dit de allereerste keer dat je zoiets ontdekt hebt?

Hier ben ik ook beetje bang voor. Dat ik het zal blijven gebruiken om hem op gezette tijden rot te laten voelen. Dat het een soort wapen blijft.

Was eerste keer dat ik het heb ontdekt en ga er vooralsnog even van uit dat het ook eerste keer was dat het is gebeurd... (Naief?? Don't know)
quote:Elisaatchi schreef op 11 maart 2009 @ 12:50:

[...]

Weet ik niet, misschien is het gewoon makkelijker. Ik kan haar negeren en verder gaan met mijn leven. En hem... ik hou van hem Maar je houdt hopelijk meer van jezelf?
Ga nu (helaas) vergadering in, niet handig natuurlijk om dit op het werk te doen, maar het brandt me in. Super bedankt alvast voor jullie berichtjes, merk dat het me goed doet om visies te lezen...
quote:Elisaatchi schreef op 11 maart 2009 @ 12:50:

[...]

Weet ik niet, misschien is het gewoon makkelijker. Ik kan haar negeren en verder gaan met mijn leven. En hem... ik hou van hem

Ik kan me voorstellen dat dat makkelijker is.

Je zegt dat je eigenlijk je vriend boete wil laten doen. Zou hij iets kunnen doen dan om het voor jou minder erg te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven