Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.

Het vorige topic vinden jullie hier

met vriendelijke groet,

Junior
Thanks dames nog steeds niet echt iets met de wow factor haha dus meer tips bij Senn zijn welkom
MQ11 schreef:
08-08-2018 15:54
Giraffe90: Leuke naam! Mijn buurjongen heette zo en die was altijd aardig. Deed mij niet denken aan How I Met Your Mother.

Ik doe ook even een poging, op zoek naar een korte (liefst niet langer dan 4 letters) stoere aparte naam.
Voorbeelden die ik leuk vind (vriend niet): Nox, Naz, Dali, Eli
Riff
Clyde
Dox
Lux
Jaxx
Duuk
Flynn
Floyd
Kai
Cody
Benz
Mick
Gio
Eloy
Jake
Rory
Daaf
Don
Troy
Sean
Jace
Cruz
Zion
Clay
Knox
Dane
Kyle
Keith
Shane
Dean
Nash
Kane
Arlo
Lee
Goedemiddag!

Wie wil mij helpen denken over een mooie jongensnaam? We hebben een flinke lijst met namen, maar nog geen enkele naam waar mijn man en ik helemaal enthousiast over zijn. Misschien hebben jullie op basis van dit lijstje nog suggesties? Zouden we erg mee geholpen zijn :)

Op ons lijstje staan
- Armin (vind ik heel leuk, maar mijn man twijfelt ivm Armin van Buuren)
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Mika(i) (leuk, maar misschien niet voor een volwassen man?)
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Noan (mooi! maar klinkt als no-one)
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Elvan/ Elvin / Eldin / Eljah
- Stellan
- Ruben, Tycho (allebei mooi maar iets te gewoon misschien)
- Tijmen
Thanks meiden, ga ze even op mijn gemakje lezen. Zitten zeker leuke bij :D
My bags under my eyes are couture
Rosar;

Ebian
Floran
Silas
Nolan
Ilan
Roan
Yannick
Tiago
Viggo
Xavi
Mick
Lev
Jaxx
Bowen
Joas
Boyd
Flynn
Otis
Jonah
rosar schreef:
10-08-2018 14:36
Goedemiddag!

Wie wil mij helpen denken over een mooie jongensnaam? We hebben een flinke lijst met namen, maar nog geen enkele naam waar mijn man en ik helemaal enthousiast over zijn. Misschien hebben jullie op basis van dit lijstje nog suggesties? Zouden we erg mee geholpen zijn :)

Op ons lijstje staan
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Stellan
- Tijmen
Wat een mooie namen staan er tussen!
1 mikai, kan je altijd nog Kai (of Mick) van maken
2 Elias, Ruben, Tijmen
3 Milan ( heel leuk maar mij ook te populair idd), kian

Suggesties:
Kai, ilaj, Oscar, tije, Milas, Luca,
Dank jullie voor alle suggesties! Fijn dat jullie meedenken
Ilaj, Milas, Ilan, Ebian en Floran gaan op de lijst, leuk!

Yannick en Luca is mijn man fan van, maar denk dat wij een hoogblond kindje gaan krijgen, dus past niet helemaal volgens mij.
Roan ook heel mooi, maar komt in nabije omgeving voor...en niet op een hele positieve manier helaas ;))

Mikai afkorten tot Kai is ook nog een leuk idee, Julia
Boaz :)
We hebben nog enige hoop dat het een meisje wordt. Niet dat we dat perse willen, maar die jongensnamen... We vinden allebei bijna niks mooi. Hebben jullie nog ideeën?

We vinden Finn wel leuk maar die komt echt te vaak voor. Sverre vinden we ook wel leuk, maar voor mij is t m net niet. De uitspraak kent misschien niet iedereen Verder vinden we Sepp oké, maar voelt als te hard voor deze en de schrijfwijze is ook niet eenduidig. Help! :P Top 100 mag, top 10 niet zeg maar...
Sven?
Sven zat ik zelf ook over te denken laatst idd. Dank. Die vind ik alleen ook een beetje hard.
-Josephine- schreef:
11-08-2018 06:34
We hebben nog enige hoop dat het een meisje wordt. Niet dat we dat perse willen, maar die jongensnamen... We vinden allebei bijna niks mooi. Hebben jullie nog ideeën?

We vinden Finn wel leuk maar die komt echt te vaak voor. Sverre vinden we ook wel leuk, maar voor mij is t m net niet. De uitspraak kent misschien niet iedereen Verder vinden we Sepp oké, maar voelt als te hard voor deze en de schrijfwijze is ook niet eenduidig. Help! :P Top 100 mag, top 10 niet zeg maar...
Niek, Lenn, Fenn, Lars, kars, Krijn, Jurre, Levi, Kjell, Polle, Mika, Kai, Ivar, Savi, Dean, Owen, Vigo, Melle, Kik, Mies, Cas.
Ik ga Lars eens voorleggen. De rest helaas in de omgeving of net niet. Komt idd wel in de buurt. Dank WDJHV!
watdachtjehiervan schreef:
11-08-2018 08:29
Niek, Lenn, Fenn, Lars, kars, Krijn, Jurre, Levi, Kjell, Polle, Mika, Kai, Ivar, Savi, Dean, Owen, Vigo, Melle, Kik, Mies, Cas.
Zijn dit echt NEDERLANDSE namen of heb je gewoon met je ogen dicht wat toetsen op je toetsenbord ingedrukt?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
11-08-2018 16:27
Zijn dit echt NEDERLANDSE namen of heb je gewoon met je ogen dicht wat toetsen op je toetsenbord ingedrukt?
Waarom moet alles NEDERLANDS zijn?
-Josephine- schreef:

Sev een optie?
rosar schreef:
10-08-2018 14:36
Goedemiddag!

Op ons lijstje staan
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Stellan
- Tijmen
- Silas
- Merlijn
- Xavi
- Tristan
- Ferren
- Noam
- Ian
- Lenn
-Josephine- schreef:

Stef
Jurre
Jelte
Vince
Quinn
Jort
Krijn
Stan
Thijs
Jarne
Jens
Brent
Rens
Jerre
@rosar, ik zou bij Armin wel altijd aan Armin van Buuren blijven denken idd. Ik zou denken dat jullie groot fan zijn.
Ferren :love: wat een mooie naam! Kende hem nog niet. Dank je!!!

wat grappig dat je dat ook hebt Envelop! Ik was fan van de naam voor de DJ bekend werd, dus voor mij heeft de associatie helemaal niet... maar misschien wel iets wat je altijd uit moet leggen.
MQ11 schreef:
08-08-2018 15:54
Ik doe ook even een poging, op zoek naar een korte (liefst niet langer dan 4 letters) stoere aparte naam.
Voorbeelden die ik leuk vind (vriend niet): Nox, Naz, Dali, Eli
Kai
Nio / Lio
Nias
Lux
Jax
Boaz
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
-
anoniem_370647 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 14:18
Reden: dubbel
0.00% gewijzigd
Be a flamingo in a flock full of pigeons!
rosar schreef:
12-08-2018 15:18
Ferren :love: wat een mooie naam! Kende hem nog niet. Dank je!!!
Wat leuk om te horen :-)
Helaas voor mij tot nu toe alleen een bevestiging van dat jongensnamen drama zijn. Toch bedankt!
-Josephine- schreef:
13-08-2018 21:57
Helaas voor mij tot nu toe alleen een bevestiging van dat jongensnamen drama zijn. Toch bedankt!
Ik zie dit als een uitdaging! Hier unisexnamen of jongensnamen met een vrouwelijk tintje:

Marijn
Robin
Brice (Bries)
Ezra
Reza
Sanne
Micha (Miega)
Mischa (Miesja)
Luca
Maxime
Philip (op zn Frans)
Dani
Daniël

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven