Jongensnamen topic
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:56
RiffMQ11 schreef: ↑08-08-2018 15:54Giraffe90: Leuke naam! Mijn buurjongen heette zo en die was altijd aardig. Deed mij niet denken aan How I Met Your Mother.
Ik doe ook even een poging, op zoek naar een korte (liefst niet langer dan 4 letters) stoere aparte naam.
Voorbeelden die ik leuk vind (vriend niet): Nox, Naz, Dali, Eli
Clyde
Dox
Lux
Jaxx
Duuk
Flynn
Floyd
Kai
Cody
Benz
Mick
Gio
Eloy
Jake
Rory
Daaf
Don
Troy
Sean
Jace
Cruz
Zion
Clay
Knox
Dane
Kyle
Keith
Shane
Dean
Nash
Kane
Arlo
Lee
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:36
Goedemiddag!
Wie wil mij helpen denken over een mooie jongensnaam? We hebben een flinke lijst met namen, maar nog geen enkele naam waar mijn man en ik helemaal enthousiast over zijn. Misschien hebben jullie op basis van dit lijstje nog suggesties? Zouden we erg mee geholpen zijn
Op ons lijstje staan
- Armin (vind ik heel leuk, maar mijn man twijfelt ivm Armin van Buuren)
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Mika(i) (leuk, maar misschien niet voor een volwassen man?)
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Noan (mooi! maar klinkt als no-one)
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Elvan/ Elvin / Eldin / Eljah
- Stellan
- Ruben, Tycho (allebei mooi maar iets te gewoon misschien)
- Tijmen
Wie wil mij helpen denken over een mooie jongensnaam? We hebben een flinke lijst met namen, maar nog geen enkele naam waar mijn man en ik helemaal enthousiast over zijn. Misschien hebben jullie op basis van dit lijstje nog suggesties? Zouden we erg mee geholpen zijn
Op ons lijstje staan
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Stellan
- Tijmen
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:10
Wat een mooie namen staan er tussen!rosar schreef: ↑10-08-2018 14:36Goedemiddag!
Wie wil mij helpen denken over een mooie jongensnaam? We hebben een flinke lijst met namen, maar nog geen enkele naam waar mijn man en ik helemaal enthousiast over zijn. Misschien hebben jullie op basis van dit lijstje nog suggesties? Zouden we erg mee geholpen zijn![]()
Op ons lijstje staan
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Stellan
- Tijmen
1 mikai, kan je altijd nog Kai (of Mick) van maken
2 Elias, Ruben, Tijmen
3 Milan ( heel leuk maar mij ook te populair idd), kian
Suggesties:
Kai, ilaj, Oscar, tije, Milas, Luca,
vrijdag 10 augustus 2018 om 22:38
Dank jullie voor alle suggesties! Fijn dat jullie meedenken
Ilaj, Milas, Ilan, Ebian en Floran gaan op de lijst, leuk!
Yannick en Luca is mijn man fan van, maar denk dat wij een hoogblond kindje gaan krijgen, dus past niet helemaal volgens mij.
Roan ook heel mooi, maar komt in nabije omgeving voor...en niet op een hele positieve manier helaas
)
Mikai afkorten tot Kai is ook nog een leuk idee, Julia
Ilaj, Milas, Ilan, Ebian en Floran gaan op de lijst, leuk!
Yannick en Luca is mijn man fan van, maar denk dat wij een hoogblond kindje gaan krijgen, dus past niet helemaal volgens mij.
Roan ook heel mooi, maar komt in nabije omgeving voor...en niet op een hele positieve manier helaas
Mikai afkorten tot Kai is ook nog een leuk idee, Julia
zaterdag 11 augustus 2018 om 06:34
We hebben nog enige hoop dat het een meisje wordt. Niet dat we dat perse willen, maar die jongensnamen... We vinden allebei bijna niks mooi. Hebben jullie nog ideeën?
We vinden Finn wel leuk maar die komt echt te vaak voor. Sverre vinden we ook wel leuk, maar voor mij is t m net niet. De uitspraak kent misschien niet iedereen Verder vinden we Sepp oké, maar voelt als te hard voor deze en de schrijfwijze is ook niet eenduidig. Help!
Top 100 mag, top 10 niet zeg maar...
We vinden Finn wel leuk maar die komt echt te vaak voor. Sverre vinden we ook wel leuk, maar voor mij is t m net niet. De uitspraak kent misschien niet iedereen Verder vinden we Sepp oké, maar voelt als te hard voor deze en de schrijfwijze is ook niet eenduidig. Help!
zaterdag 11 augustus 2018 om 08:29
Niek, Lenn, Fenn, Lars, kars, Krijn, Jurre, Levi, Kjell, Polle, Mika, Kai, Ivar, Savi, Dean, Owen, Vigo, Melle, Kik, Mies, Cas.-Josephine- schreef: ↑11-08-2018 06:34We hebben nog enige hoop dat het een meisje wordt. Niet dat we dat perse willen, maar die jongensnamen... We vinden allebei bijna niks mooi. Hebben jullie nog ideeën?
We vinden Finn wel leuk maar die komt echt te vaak voor. Sverre vinden we ook wel leuk, maar voor mij is t m net niet. De uitspraak kent misschien niet iedereen Verder vinden we Sepp oké, maar voelt als te hard voor deze en de schrijfwijze is ook niet eenduidig. Help!Top 100 mag, top 10 niet zeg maar...
zaterdag 11 augustus 2018 om 16:27
Zijn dit echt NEDERLANDSE namen of heb je gewoon met je ogen dicht wat toetsen op je toetsenbord ingedrukt?watdachtjehiervan schreef: ↑11-08-2018 08:29Niek, Lenn, Fenn, Lars, kars, Krijn, Jurre, Levi, Kjell, Polle, Mika, Kai, Ivar, Savi, Dean, Owen, Vigo, Melle, Kik, Mies, Cas.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:10
Sev een optie?-Josephine- schreef: ↑11-08-2018 06:34We hebben nog enige hoop dat het een meisje wordt. Niet dat we dat perse willen, maar die jongensnamen... We vinden allebei bijna niks mooi. Hebben jullie nog ideeën?
We vinden Finn wel leuk maar die komt echt te vaak voor. Sverre vinden we ook wel leuk, maar voor mij is t m net niet. De uitspraak kent misschien niet iedereen Verder vinden we Sepp oké, maar voelt als te hard voor deze en de schrijfwijze is ook niet eenduidig. Help!Top 100 mag, top 10 niet zeg maar...
zaterdag 11 augustus 2018 om 17:13
- Silasrosar schreef: ↑10-08-2018 14:36Goedemiddag!
Wie wil mij helpen denken over een mooie jongensnaam? We hebben een flinke lijst met namen, maar nog geen enkele naam waar mijn man en ik helemaal enthousiast over zijn. Misschien hebben jullie op basis van dit lijstje nog suggesties? Zouden we erg mee geholpen zijn![]()
Op ons lijstje staan
- Ilias / Elias / Ilja
- Stellan
- Ravi / Savi
- Kian
- Len
- Levi
- Vik
- Ivar
- Milan (top 10..)
- Stellan
- Tijmen
- Merlijn
- Xavi
- Tristan
- Ferren
- Noam
- Ian
- Lenn
zaterdag 11 augustus 2018 om 21:35
Stef-Josephine- schreef: ↑11-08-2018 06:34We hebben nog enige hoop dat het een meisje wordt. Niet dat we dat perse willen, maar die jongensnamen... We vinden allebei bijna niks mooi. Hebben jullie nog ideeën?
Jurre
Jelte
Vince
Quinn
Jort
Krijn
Stan
Thijs
Jarne
Jens
Brent
Rens
Jerre
zondag 12 augustus 2018 om 15:18
maandag 13 augustus 2018 om 14:17
maandag 13 augustus 2018 om 22:08
Ik zie dit als een uitdaging! Hier unisexnamen of jongensnamen met een vrouwelijk tintje:-Josephine- schreef: ↑13-08-2018 21:57Helaas voor mij tot nu toe alleen een bevestiging van dat jongensnamen drama zijn. Toch bedankt!
Marijn
Robin
Brice (Bries)
Ezra
Reza
Sanne
Micha (Miega)
Mischa (Miesja)
Luca
Maxime
Philip (op zn Frans)
Dani