Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.



Het vorige topic vinden jullie hier





met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
shadowfaxx schreef:
29-12-2018 19:18
Ben benieuwd naar jullie inbreng:

Welke jongensnaam vinden jullie passen bij Hugo?

Jasper, Jonas, Ezra zijn voorbeelden van namen die ik leuk vind maar manlief niet!

We houden van stoer, niet te lang en duidelijk qua schrijfwijze/uitspraak hoe kind heet
Henri, Leon, Maxim, Cas, Casper, Oscar, Victor, Vincent
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Tulpenroos2 schreef:
22-12-2018 17:38
Oh, en ik vind Pepijn erg leuk maar dat vindt mijn man een beetje kak...
En gewoon Pep? Ik vind dat zo leuk! Lekker kort en krachtig. Tegenwoordig heb je ook Sep, Jep, Jip. Dus waarom niet Pep?😀
Alle reacties Link kopieren
shadowfaxx schreef:
29-12-2018 19:18
Ben benieuwd naar jullie inbreng:

Welke jongensnaam vinden jullie passen bij Hugo?

Jasper, Jonas, Ezra zijn voorbeelden van namen die ik leuk vind maar manlief niet!

We houden van stoer, niet te lang en duidelijk qua schrijfwijze/uitspraak hoe kind heet
Roan, Jesper, James, Tom, Tim, Lenn?
AngelEyes0192 schreef:
29-12-2018 21:58
En gewoon Pep? Ik vind dat zo leuk! Lekker kort en krachtig. Tegenwoordig heb je ook Sep, Jep, Jip. Dus waarom niet Pep?😀
Ik moet dan meteen aan drugs denken hahaha
Bedankt voor de suggesties. De naam zit er nog niet tussen... man houdt absoluut niet van “populaire/bijzondere” namen. Blijft lastig!
Alle reacties Link kopieren
shadowfaxx schreef:
29-12-2018 19:18
Ben benieuwd naar jullie inbreng:

Welke jongensnaam vinden jullie passen bij Hugo?

Jasper, Jonas, Ezra zijn voorbeelden van namen die ik leuk vind maar manlief niet!

We houden van stoer, niet te lang en duidelijk qua schrijfwijze/uitspraak hoe kind heet

Adam
Abel
Daniël
Bart
Cas
Cedric
Levi
Morris
Dante
Dex
Lars
Max
Otto
Reza
Simon
Thijn
Victor
Ward
Zeb
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
shadowfaxx schreef:
30-12-2018 19:23
Bedankt voor de suggesties. De naam zit er nog niet tussen... man houdt absoluut niet van “populaire/bijzondere” namen. Blijft lastig!
Lastig idd!
Ik heb even gegoogeld, en Hugo is een tijdloze klassieke naam. Aron is dat ook.
Is Aron al genoemd?

Ik vind Hugo en Aron ook wel passend bij elkaar. Succes met het eens worden!

Hier is het uiteindelijk ook gelukt ;)
Alle reacties Link kopieren
Hugo&

Thomas
Ruben
Wouter
Bjorn
Nathan
Quinten
Mathias
Jorrit
Stijn
Boris
Lennard
Sander
Niels
Bram
Casper
Rens
Joris
Stef
Krijn
Yannick
Karsten
Arnoud
Noud
Cas
Sven
Mees
Jort
Thijs

Hij houdt niet van populaire namen én niet van bijzondere namen...aj dat maakt het wel lastig :-( hopelijk staat er wat bij
mendy wijzigde dit bericht op 31-12-2018 08:05
6.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hugo & Koen/Coen
Hugo & Robbert
Hugo & Simon
Hugo & Jonathan
Hugo & Thomas
Hugo & Niek
Alle reacties Link kopieren
Hugo &
Jort
Marijn
David
Luc
Stan
Nils
Brent
Tristan
Menno
Joost
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Hugo & Tjebbe
Ik had een paar weken terug al eens om hulp gevraagd hier, maar inmiddels zijn we natuurlijk alweer van gedachten veranderd. Voor een meisje zijn we er wel uit al is die naam ook al veranderd. Maar voor een jongen blijft het moeilijk. Mijn man denkt dat het een jongen is en ik neig momenteel naar een meisje, maar het blijft afwachten tot de geboorte en die komt nu wel steeds dichterbij (34 weken zwanger nu).

Eerst stond Ronan op nummer 1 en toen is het gewijzigd naar IJsbrand, maar mijn man twijfelt erg aan deze naam. Zelf vind ik Stein of Pepijn leuk, maar man vind die namen niks. We houden wel van een beetje ouderwets en/of bijzonder.
tara82 schreef:
03-01-2019 18:30
Ik had een paar weken terug al eens om hulp gevraagd hier, maar inmiddels zijn we natuurlijk alweer van gedachten veranderd. Voor een meisje zijn we er wel uit al is die naam ook al veranderd. Maar voor een jongen blijft het moeilijk. Mijn man denkt dat het een jongen is en ik neig momenteel naar een meisje, maar het blijft afwachten tot de geboorte en die komt nu wel steeds dichterbij (34 weken zwanger nu).

Eerst stond Ronan op nummer 1 en toen is het gewijzigd naar IJsbrand, maar mijn man twijfelt erg aan deze naam. Zelf vind ik Stein of Pepijn leuk, maar man vind die namen niks. We houden wel van een beetje ouderwets en/of bijzonder.
Benjamin, Floris, Berend, Jonah, Douwe, Krijn, Jasper, Wouter, siebe, Tieme, Gerrit, Vincent, Jorrit, Polle, Harry, Tibbe, Hein, Boudewijn, Sylvester, Silvan, Fedde, Jannes, Egbert.
tara82 schreef:
03-01-2019 18:30
Ik had een paar weken terug al eens om hulp gevraagd hier, maar inmiddels zijn we natuurlijk alweer van gedachten veranderd. Voor een meisje zijn we er wel uit al is die naam ook al veranderd. Maar voor een jongen blijft het moeilijk. Mijn man denkt dat het een jongen is en ik neig momenteel naar een meisje, maar het blijft afwachten tot de geboorte en die komt nu wel steeds dichterbij (34 weken zwanger nu).

Eerst stond Ronan op nummer 1 en toen is het gewijzigd naar IJsbrand, maar mijn man twijfelt erg aan deze naam. Zelf vind ik Stein of Pepijn leuk, maar man vind die namen niks. We houden wel van een beetje ouderwets en/of bijzonder.
Ik zou het houden bij IJsbrand. Echt heel leuk en hoor je niet vaak. Lodewijk misschien nog iets?
Alle reacties Link kopieren
IJsbrand leuk!

Rembrandt
Brandt
Brand
Valentijn
Sebastiaan
Balder
Marnix
Boudewijn
Alexander
Morris
Jonathan
Lennard
Maurits
Quint
Jort
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
tara82 schreef:
03-01-2019 18:30
Ik had een paar weken terug al eens om hulp gevraagd hier, maar inmiddels zijn we natuurlijk alweer van gedachten veranderd. Voor een meisje zijn we er wel uit al is die naam ook al veranderd. Maar voor een jongen blijft het moeilijk. Mijn man denkt dat het een jongen is en ik neig momenteel naar een meisje, maar het blijft afwachten tot de geboorte en die komt nu wel steeds dichterbij (34 weken zwanger nu).

Eerst stond Ronan op nummer 1 en toen is het gewijzigd naar IJsbrand, maar mijn man twijfelt erg aan deze naam. Zelf vind ik Stein of Pepijn leuk, maar man vind die namen niks. We houden wel van een beetje ouderwets en/of bijzonder.
Toon, Teun, Aart, Ole, Thieme?
Bedankt voor alle suggesties.

Berend vind ik wel leuk , maar kan niet met de achternaam die ook met een B begint. Teveel Berend Botje helaas.

De rest is het ook niet helemaal.

IJsbrand staat bij mij toch echt nog op nummer een. Zou natuurlijk kunnen dat mijn man ineens toch niet twijfelend en bij deze naam blijft. Het blijft lastig.
Bedankt voor alle input! :high5: Zitten behoorlijk wat namen bij die ik sowieso leuk vind
Alle reacties Link kopieren
@ tara
Wat vind je van Hilbert?
Alle reacties Link kopieren
Hugo en

Sjors
Victor
Arthur
Otto
Maurits
Guido
Floris
Constatijn
Roeland
Simon
Rutger
Ernst
Julius
Marnix
Tristan
boekenlegger0 schreef:
04-01-2019 19:16
@ tara
Wat vind je van Hilbert?
Ik vind hem heel origineel, maar niet echt mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Tibe / Tiebe?
Mijn man is heel enthousiast, maar is de naam niet te apart en welke spelling zouden jullie doen?
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is vol en wordt daarom gesloten.
Het nieuwe topic vind je hier:

kinderen/jongensnamentopic/list_messages/434948

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven