Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
woensdag 11 maart 2009 om 15:41
Hallo, ik heb een baby van bijna 4 maanden en we hopen over een tijdje nog zo'n kleintje te mogen verwelkomen. Ben nog niet ongie geweest na de bevalling. Heb wel een eisprong gevoeld.
Volgens mij is aankomende zaterdag mijn NOD.
Ben benieuwd. Al zou het wel heel toevallig zijn als het in 1 keer raak is.
Volgens mij is aankomende zaterdag mijn NOD.
Ben benieuwd. Al zou het wel heel toevallig zijn als het in 1 keer raak is.
woensdag 11 maart 2009 om 15:46
woensdag 11 maart 2009 om 16:10
oh leuk, het 9258610ste topic over wie wanner zwanger wordt...
. *gaaaaaaaaaaaaaaaap*.
Check anders eens zo'n zwangerforum met roze knalkleuren en waar iedereen een banner met ovulatie-, menstruatie-, zaaddoneermomenten in haar onderschrift heeft.
Waar je niet jezelf bent maar "moeder van....", , waar je avatar twee babyvoeten zijn en je elkaar steunt omdat je weer ongie ( :puke: )bent geworden...
Ik denk dat je topic daar wél storm loopt...
. *gaaaaaaaaaaaaaaaap*.
Check anders eens zo'n zwangerforum met roze knalkleuren en waar iedereen een banner met ovulatie-, menstruatie-, zaaddoneermomenten in haar onderschrift heeft.
Waar je niet jezelf bent maar "moeder van....", , waar je avatar twee babyvoeten zijn en je elkaar steunt omdat je weer ongie ( :puke: )bent geworden...
Ik denk dat je topic daar wél storm loopt...
woensdag 11 maart 2009 om 16:18
quote:mips schreef op 11 maart 2009 @ 16:10:
zeg dan op z'n minst het 9258610de topic ipv 9258610ste...
mensen die dit soort topics irritant vinden kunnen ze toch ook gewoon niet lezen... je hebt er toch geen last van...
poffertjes succes! ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt!
zeg dan op z'n minst het 9258610de topic ipv 9258610ste...
mensen die dit soort topics irritant vinden kunnen ze toch ook gewoon niet lezen... je hebt er toch geen last van...
poffertjes succes! ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt!
woensdag 11 maart 2009 om 17:02
woensdag 11 maart 2009 om 17:03
woensdag 11 maart 2009 om 17:06
woensdag 11 maart 2009 om 17:15
hey we zijn hierheen verhuisd zie ik!
@ paulita, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!nog een zwangere erbij! hopen dat iedereen elkaar opvolgt in dit tempo!!!
ik had vanmiddag wat roze afscheiding, schok me dood, denk neeeee word ongesteld, tis nu weer weg. Volgens mij ga ik dan toch ongesteld worden.....Wil echt niet naar de 4e ronde. Eigenlijk hebben we het vorig jaar ook 3 maanden aantal keren zonder condoom gedaan, maar die rekening niet mee voor 'officieel' zeg maar, toen was het ook niet raak. Word er echt onzeker van!
@ paulita, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!nog een zwangere erbij! hopen dat iedereen elkaar opvolgt in dit tempo!!!
ik had vanmiddag wat roze afscheiding, schok me dood, denk neeeee word ongesteld, tis nu weer weg. Volgens mij ga ik dan toch ongesteld worden.....Wil echt niet naar de 4e ronde. Eigenlijk hebben we het vorig jaar ook 3 maanden aantal keren zonder condoom gedaan, maar die rekening niet mee voor 'officieel' zeg maar, toen was het ook niet raak. Word er echt onzeker van!
woensdag 11 maart 2009 om 17:49
Nee dat niet, bijna altijd word ik snachts of smorgens vroeg ongesteld, lig dan echt te kramperen in bed!
Alleen vorige maand had ik opeens 2 dagen eerder dan mn ongesteldheid klein beetje, echt 2 druppels ofzo bloedverlies.
Ik ga er maar van uit dat ik nu onge word...
Het voelt ook niet of dit de 3e ronde is zeg maar omdat het vorig jaar al 3x had kunnen gebeuren.
Nou ja tis in ieder geval wel lekker weer, daar word ik dan wel weer vrolijk van!
En dat er net een brief in de bus lag dat ze hier eindelijk ondergrondse vuilcontainers gaan maken, hier komt nog altijd ouderwets de vuilniswagen langs, altijd smorgens vroeg als ik net een late dienst heb en kan uitslapen!!!! Niet dat dat jullie boeit ofzo haha maar ik was zo blij ermee Wat een luxe straks zeg!
Alleen vorige maand had ik opeens 2 dagen eerder dan mn ongesteldheid klein beetje, echt 2 druppels ofzo bloedverlies.
Ik ga er maar van uit dat ik nu onge word...
Het voelt ook niet of dit de 3e ronde is zeg maar omdat het vorig jaar al 3x had kunnen gebeuren.
Nou ja tis in ieder geval wel lekker weer, daar word ik dan wel weer vrolijk van!
En dat er net een brief in de bus lag dat ze hier eindelijk ondergrondse vuilcontainers gaan maken, hier komt nog altijd ouderwets de vuilniswagen langs, altijd smorgens vroeg als ik net een late dienst heb en kan uitslapen!!!! Niet dat dat jullie boeit ofzo haha maar ik was zo blij ermee Wat een luxe straks zeg!
woensdag 11 maart 2009 om 18:29
woensdag 11 maart 2009 om 18:32
Heeej we zijn verhuisd! Maar ik heb het gevonden!
@ Paulita GEFELICITEERD!!!!!!!!
Het is sowieso een super dag want mijn vriendin is bevallen!! Eigenlijk is ze gister bevallen van een meisje en ik ga er zo direct heen!! Ben helemaal in een jubel de jubel stemming!!!!!!! Bevalling duurde wel 24h pfff en eindigde in het ziekenhuis met een ruggenprik maar ze zijn nu beide gezond thuis! Ohh ben zo blij!
@ Paulita GEFELICITEERD!!!!!!!!
Het is sowieso een super dag want mijn vriendin is bevallen!! Eigenlijk is ze gister bevallen van een meisje en ik ga er zo direct heen!! Ben helemaal in een jubel de jubel stemming!!!!!!! Bevalling duurde wel 24h pfff en eindigde in het ziekenhuis met een ruggenprik maar ze zijn nu beide gezond thuis! Ohh ben zo blij!
woensdag 11 maart 2009 om 19:31
Heey Paulita,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super!
Ik heb het forum ook weer gevonden! Gisteravond lekker "geklust", wel een beetje apart omdat je nu voor het echhie gaat! Pup slaapt ook bij ons op de kamer, dus wij lekker bezig, staat hij aan vriendjes' kant te piepen.. Allebei de slappe lach.. Pup is even verbannen naar de logeerkamer!
Heb een ovutest van Kruidvat geprobeerd, echt makkelijk en goed te doen!
Tot lees!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super!
Ik heb het forum ook weer gevonden! Gisteravond lekker "geklust", wel een beetje apart omdat je nu voor het echhie gaat! Pup slaapt ook bij ons op de kamer, dus wij lekker bezig, staat hij aan vriendjes' kant te piepen.. Allebei de slappe lach.. Pup is even verbannen naar de logeerkamer!
Heb een ovutest van Kruidvat geprobeerd, echt makkelijk en goed te doen!
Tot lees!
woensdag 11 maart 2009 om 19:37
Wat grappig al die reacties van de mensen in het begin. Ik heb het idee dat ik jullie al helemaal ken. Hebben ze het over niet storm lopen. We hebben al 24 pagina's achter de rug hahahaha
Ik hoop zo dat er nog meer mensen deze ronde zwanger worden. Ik hoop ook dat ik daar zelf bij mag zitten. Maar ik probeer daar niet meer op de hopen. Want mn positieve gevoel is weg, zoals ik al zei. Ik geloof dat ik in herhaling val haha.
Ik ben net bij mn net-zwangere schoonzus geweest. Dit heeft vorige week een positieve test gehad. Ze had nu al een leuke maxi-cosi gezien op Marktplaats. Nu kon ze van die man 2 kopen voor een bepaald bedrag. Dus ze zei al: Zal ik ze allebei kopen, dan hebben we er vast 1 voor jou. Toch maar niet gedaan. Rood is niet mijn kleur.
Spannend peach. Sterkte met het testen van je geduld!
Ik hoop zo dat er nog meer mensen deze ronde zwanger worden. Ik hoop ook dat ik daar zelf bij mag zitten. Maar ik probeer daar niet meer op de hopen. Want mn positieve gevoel is weg, zoals ik al zei. Ik geloof dat ik in herhaling val haha.
Ik ben net bij mn net-zwangere schoonzus geweest. Dit heeft vorige week een positieve test gehad. Ze had nu al een leuke maxi-cosi gezien op Marktplaats. Nu kon ze van die man 2 kopen voor een bepaald bedrag. Dus ze zei al: Zal ik ze allebei kopen, dan hebben we er vast 1 voor jou. Toch maar niet gedaan. Rood is niet mijn kleur.
Spannend peach. Sterkte met het testen van je geduld!