Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Gevonden.................................!

@Paulita gefeliciteerd, ben blij voor je

@Meiske, veel plezier vanavond bij je zus.

@Korrel, geniet bij je vriendin

@Peach, hopelijk zet het niet door bij je.

Ik heb effe een dipje, voel me zo zielig en denk dat het komt doordat ik bijna ongesteld moet worden. Ga zo naar joga en dan vroeg naar bed. Hopelijk voel ik me morgen beter.

Mijn manneke was heel lief voor me, maar zit toch nog te sippen.

Dag meiden, ik lees morgenvroeg weer verder!

Enne Poffertje, fijn dat je weer actie hebt ondernomen om topic deel 2 op te starten, super!
Wat vreemd dat we ineens een nieuw topic moesten openen, vond de reactie van de "viva angel" ook niet echt leuk! Maargoed, dankzij poffer hebben we elkaar weer gevonden en gaan fijn verder schrijven! Poffer, bedankt voor de verandering in het tabel. Staat goed!!!

@meiske 1981: Ik zou lekker een glaasje wijn nemen als ik jou was hoor! Je weet het pas officieel als je getest hebt toch en ze zeggen inderdaad dat het geen kwaad kan, ik heb eergister ook nog een paar borrels genomen, maar vanaf nu is het klaar!! Balen dat je nu toch nog een week moet wachten, hoe gaat het met de temp?

@peach82: Ja, die onzekerheid is klote! Ik hoop voor je dat het snel raak is. En ik herken het feit dat je die weken dat je niet echt bewust geklust hebt, toch meeneemt, voor je gevoel ben je dan langer bezig. Ik ben voor de eerste ook 10 maanden bezig geweest, en dat is lang....maar eigenlijk heel gemiddeld, je bent er gewoon altijd mee bezig! Ik hoop dat het niet doorzet...

@korrel: Volgens het schema moet jij 8 maart je NOD hebben, vertel..vertel..! Veel plezier bij je vriendin en haar kindje!

@muppet31: Hahaha.. vrijen met een jankende hond erbij lijkt me inderdaad moeilijk voor de concentratie, ik moest zo lachen om je verhaal..en humor kan juist ook heerlijk ontspannend zijn!! Heb je al 2 strepen bij de ovu testen?

@liedjepied: Ik heb ook echt het idee dat ik jullie allemaal ken, grappig is dat! Ja, het wordt natuurlijk voor jou ook spannend nu. Heb je al ongesteldheidsklachten dan? Ik hoop van niet..

@meis1980: Ik hoop voor je dat je zo emotioneel bent, omdat je zanger bent, maar je gevoel zegt van niet?

Hier gaat alles goed! Morgen zou ook ongesteld moeten worden, ik ben er evengoed nog steeds mee bezig, ondanks een duidelijke positieve test! Wie volgt?
@paulita. Grappig he, die mensen allemaal wijs doen: Er was toch al een topic e.d. Moeten ze ook eerst die oude lezen hahaha.

Sinds wij ermee bezig zijn, denk ik bij elk krampje dat ik zwanger ben, dus ik weet het echt niet. Ik heb echt krampen. Maar ja. Ik heb dat nooit met ongesteld zijn. Dus ik ken mn eigen lichaam gewoon niet meer. Ik wordt gewoon moe van mezelf. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, of dat ik zwanger ben. Nu wordt ik gek. Dat wordt nog wat als we er 10 maanden over doen!
@ liedje Rare reacties inderdaad aan het begin! Lekker belangrijk wij gaan gewoon door zonder ons gek te laten maken. Ik heb ook het gevoel jullie te kennen. Maar eigenlijk ook weer helemaal niet.

@meis Ik ken het gevoel... had vanochtend heel sterk een dip en voelde me heel zielig! Ik zag allemaal zwangere mensen en kleine baby's. Werd eigenlijk gewoon jaloers. Gelukkig was mijn mannetje lief voor me! Raar hoor! Ik wist zeker dat ik niet zwanger was, maar toch kwam de teleurstelling even langs. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Hopelijk kom je bij yoga een beetje tot rust en zul je lekker slapen. Ik hop er ook vroeg in!

@ paulita gaaf he!! Doordat jij zwanger bent is nu 10% van ons clubje zwanger. Nog maar 90% te gaan! Heb je het, naast je vent, nog aan andere mensen verteld? Of heb je heel braaf je mond kunnen houden. Dat zou ik echt knap vinden!

@jacjac NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag. Dus eigenlijk de dag dat je niet ongesteld wild zijn.
Hey meiden:

ook ik heb t weer gevonden hier!!

Vaag verhaal hoor! Maar we gaan gewoon vrolijk hier verder

@paulita: Van harte gefeliciteerd!! Super!! En al zo snel, goed gedaan hihi! Nu zijn er al twee Goede moed voor de volgende zwangeren!!

Hoooop t zo he, dat iedereen snel volgt!!

Heb jij ook veel last van buikpijn? echt van die steken?

@peach en Meis 80: Hoop echt voor jullie dat t niet doorzet!!

Hoe is het met de overige NOD's?? (duim voor iedereen)

Hier nog geen afspraak bij de vk.. Is me niet gelukt om te bellen.

@poffertjes: Hoe is het met je? Al beetje positief weer begonnen aan de volgende maand?

Bevallinsdatum zou het niet weten, weet niet hoe ver ik ben, zelf dacht ik 13 november, huisarts zei 7 november, maar das bij cyclus 28 dagen volgens mij, die van mij is langer!

noujah zet eerst maar rond 13de neer, bij echo kunnen ze vast meer zien, maar dat duurt nog zo lang :( Kan nu al niet meer wachten haha...

Voor de anderen, heb niet alles meer gelezen op vorige topic, dus zal snel alles even weer doorlezen.. Moet nu eerst vanavond nog wat voor t werk doen!

Fijne avond!!
@ miss... is ook een vaag verhaal! Ledenstop mag dus niet! Nou had de moderator mijn berichtje verwijderd. Daardoor kan ik mijn eigen starttopic niet meer wijzigen en was het tabel dus niet meer te gebruiken. Helaas kan de moderator het ook niet aanpassen zodat ik het weer kon. Dus er zat niets anders op... Ik heb in ieder geval je datum in het tabel gezet. Stoer hoor!! Ik ben benieuwd hoe het is om een echo te krijgen.

Verder is het met mij wel weer prima hoor! Ga gewoon als ik straks niet meer ongesteld ben aan de ovulatietesten. Kijken of ik mijn lichaam een beetje door ga krijgen.

@ alle NOD meiden... hoe staat het ervoor? Goed nieuws of een tegenvaller? Ben zo nieuwsgierig....
@muppet, haha ik heb dat met mijn sphynx, die gaat er bijna tussen staan als we bezig zijn, hij zit ons dat recht aan te kijken! Als we de deur dicht doen gaan ze lopen krabben en mauwen....lekker romantisch!

Ik heb dat ook hoor, dat je een beetje iedereen leert 'kennen' nu, vind het leuk!

En die mensen die zo raar reageren, heb soms het idee dat hier echt mensen op het forum zitten om overal hun gal te spuwen, en lullig gaan gaan reageren op iedereen. Beetje triest, zeker niks beters te doen...Geen aandacht aanbesteden verder want volgens mij vinden ze dat bere leuk!!

@liedje, ik heb dat gevoel ook mn eigen lichaam niet meer te kennen...terwijl ik al zo n 3/4 jaar de pil niet meer slik. En daarvoor hem maar kort geslikt te hebben. Elke ongesteldheid is anders en al ver daarvoor komen er allerlei rare verschijnselen!

@meis1980, ik hoop dat je je beter voelt morgen! hier ook een dip hoor, geloof er ook niet in deze maand.....

er is hier trouwens nog geen ongesteldheid doorgezet, wel kramp/drukkend gevoel in mn baarmoeder....
@ Paulita: gefeliciteerd!

@ Rest: hier nog geen nieuws. Ook geen krampen meer, maar nog wel pijnlijke borsten. Ik weet ook niet wat ik ervan denken moet.

Wat een rare reacties in het begin, zeg! Open zo'n topic dan niet als je niets normaals kunt zeggen.

Is het ook verboden om in plaats van een ledenstop in te voeren alleen te zeggen dat je nieuwe mensen niet meer in de tabel plaatst? (Dat kunnen ze je toch niet verplichten? Of ben ik nu heel gemeen?)

Mijn duimen draaien trouwens overuren voor jullie allemaal! Ik merk wel dat ik het er moeilijk mee heb. Vorige week heb ik alle babyspulletjes uitgezocht en netjes in een krat gedaan. Die lagen ergens achter in een kast gesmeten en ik ben er tot vorige week niet meer in de buurt geweest. Nu dan toch maar gedaan, hopelijk heb ik ze snel nodig!
zo ...gevonden..en weer bijgelezen!!

na die trieste mensen met hun stomzinnige opmerkingen gelukkig t vertrouwde clubje weer gevonden!!!

@ poffer kut zeg...toch ongesteld!! met goeie moed naar de volgende ronde

@ paulita gefeliciteerd!!!! leuk nr. 2 voor jou geld ook gewoon mee blijven schrijven hoor!!! met dit tempo is dit hele topic binnen een half jaar toch wel zwanger hopelijk hihi

@ de NOD's jeetje wat zijn t er veel op dit moment!! spannend!! hoe groot is de kans dat t bij nog iemand raak zal zijn iiieee
nou hier gaat het volgens mij doorzetten....weer een klein beetje rozig slijm. af en toe buikpijn. Tis raar want normaal komen er in 1 keer zoveel krampen dat ik niet meer kan liggen of staan, en zet mn ongesteldheid in 1 x door! lekker vaag dus weer!

ik heb er ook moeite mee hoor duplex, begrijp je helemaal!

Voel me gelijk zo somber :(....en dan nog is regen en donker buiten, en moet nu zo naar mn werk! heeerlijk ochtendje zeg, gadver!!!

De rest met de nod s vandaag? merken jullie al wat??
quote:Paulita schreef op 11 maart 2009 @ 20:08:

@meiske 1981: Ik zou lekker een glaasje wijn nemen als ik jou was hoor! Je weet het pas officieel als je getest hebt toch en ze zeggen inderdaad dat het geen kwaad kan, ik heb eergister ook nog een paar borrels genomen, maar vanaf nu is het klaar!! Balen dat je nu toch nog een week moet wachten, hoe gaat het met de temp?Ik heb het netjes bij 1 glas champagne gehouden. Daarvoor had ik goed gegeten en ik heb nog een glas thee en fris op. Voel me nu alleen niet zo lekker. Hoofdpijn. Kijken hoe het gaat, anders toch wat innemen. Temperatuur is nog wel wat hoog, maar weer wat lager dan gisteren en eergisteren. Maar goed zo lang die niet nog verder omlaag gaat, is het prima.
He lieve dames/meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Is toch apart dat je zoveel steun kan hebben aan zo'n forum.

Joga was heerlijk, gister vroeg naar bed, vanmorgen lekker hardgelopen dus ik ben weer een beetje opgeknapt.

Begin alleen toch wel flink de zenuwen te krijgen omdat ik morgen ongesteld moet worden. Ik houd jullie op de hoogte.

@Meis, hopelijk blijft je temp gelijk of hoger.

@Peach, vervelend he zo'n wel/niet gevoel. Laat je dan in een keer goed ongesteld worden of niet.
Foutje
anoniem_81698 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 12:33
Reden: Foutje
% gewijzigd
Stay with me, let\'s just breathe.
Hi Ladies,

Even vlug een verhaaltje van mij…

(als je hier te lang niet komt kijken ben je de kluts behoorlijk kwijt! Haha)

Inderdaad, erg grappig die reacties in het begin. Als ik zo eens rondlees lijkt het af en toe wel een sport om op een forum een zo lullig mogelijke opmerking te plaatsen! Als een forum je niet interesseert, lees dan lekker verder in een forum wat je wel leuk vindt, maar kraak de interesse van een ander niet af. Grappig hoe respectloos mensen worden zodra ze anoniem kunnen posten. Gewoon negeren, wij gaan hier gezellig verder!

@ Peach: Hoe gaat het? Hopelijk ondanks dat je het idde hebt dat er wat aan zit te komen nog geen OD!

Ik duim heeeel hard.

@ Meiske: Ow dat had ik even gemist van je zusje en d’r rijbewijs. Dat is zeker een reden om een flesje champagne open te trekken. Was het gezellig?

Hoe zit het nu met jou NOD en het testen? Ik las in het vorige topic dat je nog een weekje denkt te gaan wachten? Is dat bewust, of omdat je bang bent te vroeg te testen?

Sterk hoor, van je!

@ Korrel: What about je OD? Hopelijk nergens te bekennen?

Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin. Geweldig dat ze gezond en wel thuis zijn. Was het een dotje? Ja, zeker hè?

@ Muppet, Hahaha, geweldig een piepende teckel naast het bed. Kan me voorstellen dat je je dan niet goed kan concentreren. Heb je je eisprong al getraceerd met de Kruidvat ovulatietest?

@ Liedje: Jou NOD komt ook in de buurt hè? Hopen dat het raak is, ondanks je negatieve gevoel!

@ Meis1980: Hoe is het met jou? Ook al flink in spanning?

Hopelijk ben je weer een beetje vrolijk?

Ik zenuw behoorlijk met je mee hoor, is je cyclus regelmatig?

@Paulita: Leuk te lezen dat het goed gaat. Heb je al zwangerschapskwaaltjes? Geweldig trouwens, dat je na de 10 mnd van je eerste kindje nu sneller in verwachting bent.

@Poffer: Balen dat de teleurstelling toch nog even langskwam. Je gaat nu met de ovulatietesten aan de gang toch? Ben je in iedergeval wel heel gericht bezig, en hopelijk nog meer kans op snel succes.

@Duplex: Klinkt positief: Zere borsten. Weet je al wanneer je wilt gaan testen? Meteen morgen of wacht je het een paar daagjes af?

@Skull: Gezellig dat je er weer bent, hebt bijgelezen en je niets aantrekt van de Losers in het begin.

Tot Lees,

X T
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:Toadette schreef op 12 maart 2009 @ 12:55:

Inderdaad, erg grappig die reacties in het begin. Als ik zo eens rondlees lijkt het af en toe wel een sport om op een forum een zo lullig mogelijke opmerking te plaatsen! Als een forum je niet interesseert, lees dan lekker verder in een forum wat je wel leuk vindt, maar kraak de interesse van een ander niet af. Grappig hoe respectloos mensen worden zodra ze anoniem kunnen posten. Gewoon negeren, wij gaan hier gezellig verder!

@ Meiske: Ow dat had ik even gemist van je zusje en d’r rijbewijs. Dat is zeker een reden om een flesje champagne open te trekken. Was het gezellig?

Hoe zit het nu met jou NOD en het testen? Ik las in het vorige topic dat je nog een weekje denkt te gaan wachten? Is dat bewust, of omdat je bang bent te vroeg te testen?

Sterk hoor, van je!

Vanwege die reacties durfde ik eerst mijn verhaal niet te vertellen. Maar goed niets van aantrekken dus.

Ja het was zeker gezellig gisteren. Mijn man vond alleen dat we er te lang zijn geweest. We waren er 3,5 uur geweest, hij dacht dat we maar een uurtje langs gingen. Ach ja dan had hij eerder aan de bel moeten trekken om weg te gaan.

De reden waarom ik pas volgende week wil gaan testen is om het feit dat mijn eisprong pas vorige week dinsdag was. Dus dan moet ik daarna nog 2 weken afwachten of ik zwanger ben of niet. De datum van de NOD die in het lijstje staat is als ik de kortste cyclus aanhou. Maar misschien is het handiger als Poffertjes mijn NOD in 19 maart wil veranderen?

Dat klopt dan beter denk ik.
OWWWW ik ben verliefd op het dochtertje van mijn vriendin, het is zoooooo'n schatje! Vrij klein maar super mooi en alles er op en eraan. Ze heet Leah, naar de broer van haar vriend die het syndroom van Down heeft Leo. Zo mooi! Ik wil het liefst vandaag weer heen, maar ze hebben al zoveel aanloop en de bosrtvoeding wil ook nog niet helemaal lukken.

Alleen alles wat ik hoorde over de bevalling, oei daar zou ik echt tegen op zien. Zo veel pijn en ellende... Maar ja nu is alles vergeten. Ik ging samen met vriendjelief kijken en zag ons stiekem al zo zitten met een kleintje, maar dan 'ons' kleintje.... het lijkt nog zo ver weg!

Ik had trouwens zo iets raars, toen ik daar was en een gelukkige pappa en mamma zag met hun kleintje, kon ik ineens mijn tranen niet binnen houden! Zat ik daar ineens te janken! Vriendjelief en ander bezoek zat me raar aan te kijken

Hoe is het met allen NOD's? Peach, Meis, Meiske, Liedje, Duplex?

Hier nog niks aan de hand... Oef het is zo wel lang wachten zeg. Ik had vannochtend weer kramp en dacht dat het zo ver was en had al een tampon in de aanslag....maar vals alarm.

Misschien als het morgen nog niet zo ver is dat ik er een testje aanwaag. Maar ik vind het super eng! Vriendjelief komt pas 's avonds laat thuis.

Miss & Paulita Nu lekker zwanger zijn! Ben zo blij voor jullie! hebben jullie het al verteld aan familie vrienden?

Sex met een meekijkend huisdier, hier ook ervaring mee! Haha onze kat Bram staat vaak met grote ogen te kijken wat hun baasjes aan het doen zijn, pretty weird eigenlijk.
@ Sterretje Hoe is het met jou?? Druk? Of de baby kamer al aan het inrichten? Hoe staat de NOD?
@Korrel: over mijn NOD zie de post boven jouw posts
@allemaal. Gisteren een ander forum met alle vroege symptomen van zwanger zijn. Daar werd ik weer een beetje posititief van. Veel dingen kwamen daar terug die ik ook voel.

Erg rommelende darmen, troebele afscheiding, veel afscheiding, opgeblazen gevoel, af en toe misselijk. En moe.

Maar ja niet teveel hopen.

Ik hoop wel dat we de eerste ronde al wat meer zwangeren hebben, ik gun het jullie allemaal. Het heerlijke van dit forum is: je kent een stukje van elkaar leven en toch anoniem.

@korrel. Ik kan me dat helemaal voorstellen dat je moest huilen. Heerlijk toch zo'n kleintje. En die bevalling? Veel vrouwen zeggen de eerste maanden: nooit meer! Maar als ze eenmaal hersteld zijn en genieten van hun kindje denken ze daar niet meer aan.
hier nog geen ongesteldheid doorgezet! vanmorgen weer wat rozig slijm een klein beetje en nog steeds af en toe kramp in mn buik! snap er niks van! als het dan moet komen laat het dan in 1 x doorzetten.....

vind het heel raar want normaal krijg ik megakramp en zet alles, meestal snachts, in 1 x door! je gaat dan toch weer hopen van...zou het toch?!?

@korrel, kan mn voorstellen hoor dat je moest huilen, ik had ook tranen in mn ogen staan toen mn vriendin zag met haar net geboren kindje!!

@liedje, spannend zeg die symptomen...
@ Liedje Je maakt mij nu wel heel nieuwsgierig! Hoop zo voor je dat het deze ronde raak is, zou toch heerlijk zijn meteen de eerste ronde!

Ik las net een ander forum 'Je kinderwens naast je neer leggen' of zo iets. Eigenlijk wilde ik niet kijken en werd erg verdrietig van al die verhalen waar het maar niet wil lukken en waarschijnlijk ook nooit meer zal lukken. Weet iemand wat eiceldonatie is? Daar hadden ze het vaak over. Brrr ik hoop zo dat het ons allemaal bespaart blijft.

Maar ja 95% is na 2 jaar zwanger, dus dat is gelukkig heel veel!
hmmm Peach waarom is dat vrouwenlichaam toch zo onvoorspelbaar! *wachten en wachten en nog eens...*
@ toadette inderdaad is de teleurstelling gelukkig weer een beetje voorbij! En nu aan de slag inderdaad met de ovulatietesten. En trouwens....als jij zegt even kort reageren... dan neem je gewoon bijna de hele pagina in

@ meiske ik heb je NOD-datum aangepast!

@ korrel we horen het natuurlijk wel he als je getest hebt! En ik denk maar niet teveel aan de bevalling. Tja.. je moet er doorheen, maar op dit moment heb ik er alles voor over.

En lang leve google voor de precieze omschrijven... eiceldonatie = Bij eiceldonatie wordt er een eicel van een anonieme vrouw bevrucht met de zaadcel van de toekomstige vader. Dit vruchtje wordt teruggeplaatst in de baarmoeder van de toekomstige moeder. Er groeit dus een kind uit een vreemde eicel en een bekende zaadcel, die van de vader. De moeder draagt het kind en is ook de wettelijke moeder bij geboorte.

@ peach wanneer gaat de test gebruikt worden? Je maakt het wel spannend hoor? En dat gevoel heb ik al... laat staan voor jezelf!

@ allen ik ga maar even lekker een verjaardagsmaal voor mijn mannetje maken! Fijne avond allemaal en tot morgen!

Gr. Poffer
Spannend hoor Liedje, Korrel en Peach! Wanneer willen jullie gaan testen?

Bedankt voor het aanpassen Poffertjes!
Spannend voor degenen die aan t wachten zijn, ben zo benieuwd hoeveel zwangeren er volgen deze maand!

En Poffertjes balen he, maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen he.

Ik had juist na de bevalling een soort van overwinningsgevoel, zo van dat het ik maar eens even gedaan. Tuurlijk ben je totaal uitgeput en doen dingen zeer, maar het kadootje is het meer dan waard! Zo ervoer ik het althans. Neemt niet weg dat als ik nu zwanger zou zijn ik wel tegen de bevalling op zou zien. Nu soms al haha en ben nog niet eens zwanger haha.

Voor mij komt het nu wat dichterbij dat ik echt mee mag doen. Als het goed is word ik dit weekend ongi en dan 2 weken daarna en iets ervoor aan de klus. Kan niet wachten haha.

Korrel; ben je niet zwanger dan dat je zo emotioneel reageerde?? Ik hoop het, maar ik heb dat ook gehad dat ik wat traantjes weg moest pinken hoor bij goede vriendinnen, het gevoel komt zo dichtbij dan.

Nou meiden ik zit weer op t wachtbankje haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven