Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 12 augustus 2018 om 20:13
Jij denkt dat ze in ploegendienst 24/7 forumbewaking hebben?Wilhetnietweten schreef: ↑12-08-2018 19:55Je hebt natuurlijk gelijk, dat je zo’n idioot niet moet voeden, maar het loopt ook uit de hand, doordat er veel te laat wordt gereageerd vanuit de mods. Als er in dit soort gevoelige topics wordt gestaft, zou er a la minute moeten worden gereageerd.
Beetje realiteit mag wel.

zondag 12 augustus 2018 om 20:18
Nou ja. Jullie maken het persoonlijk, ik niet.
Een trol voeren is een trol voeren. Niet meer, niet minder. Gewoon geen handig gedrag.

zondag 12 augustus 2018 om 21:04
Goh, elders stel je dat je mij niet bedoelt.
Maar dan maar laten schelden in het vervolg. Je hebt gelijk.
Ik laat hem zijn gang gaan en meld niets meer.
Succes verder.
Mods, graag op anoniem!

zondag 12 augustus 2018 om 21:11
Gröbbeböl, kom nou even naar Napraat om dit uit te praten !
Je kunt mensen die je irritant vindt of die je triggeren ook negeren, of ze blokkeren.
Niemand heeft hier de wijsheid in pacht, we doen allemaal maar wat.
nounou

zondag 12 augustus 2018 om 21:13
Eens, uitpraten is beter. Daarna kan je alsnog beslissen op anoniem te gaan Grobbebol, maar dan doe je het wel met een ander gevoel dan nuzazamaenade schreef: ↑12-08-2018 21:11Gröbbeböl, kom nou even naar Napraat om dit uit te praten !
Je kunt mensen die je irritant vindt of die je triggeren ook negeren, of ze blokkeren.
zondag 12 augustus 2018 om 21:14
En nu heeft die trol jou precies waar ie je wil hebben.
¡Apagando las luces!

zondag 12 augustus 2018 om 21:16
Dank je wel. Ook voor je eerdere post.zazamaenade schreef: ↑12-08-2018 21:11Gröbbeböl, kom nou even naar Napraat om dit uit te praten !
Echter is mij dit zuigen (schelden van die permabanneling) alsook de houding van een paar anderen (waarmee ik niet Nemaìn' bedoel) het niet waard. Ik ben hier niet om me te verantwoorden en het valt me steeds weer op hoe negatief en zuur veel reacties zijn (op gebied van arbeidsongeschiktheid bijvoorbeeld) en dat mensen zich dan ook nog als een wolf in schaapskleren opstellen... dat is het me niet waard.
Zonde van de tijd.
Vandaar.

zondag 12 augustus 2018 om 23:42
maandag 13 augustus 2018 om 00:06
Nee, natuurlijk denk ik dat niet. Ik schets alleen hoe het zou moeten zijn, met name in zulke topics. Door een stafje gaat er ergens een alarmpje af. Een kleine moeite om dat door te zetten naar je mobiel (in dit geval van de mod van dienst) die dan even kijkt of direct ingrijpen nodig is. Nogmaals, zo gaat het helaas niet, maar zo zou het wel moeten gaan.
maandag 13 augustus 2018 om 00:32
maandag 13 augustus 2018 om 00:46

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

maandag 13 augustus 2018 om 08:23
Tijdschriftenverslindster schreef: ↑13-08-2018 07:18Waarom worden racistische/discriminerende trollen hier niet aangepakt en krijgen ze geen ban? Het staat n.b. in jullie eigen huisregels dat dit gedrag (terecht) niet toegestaan is hier.
Vanwege de bezoekersaantallen.
Elk forum waar het er superbraaf aan toe gaat, bloedt dood.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 13 augustus 2018 om 09:34