Wie zijn er nog meer vanaf nu (maart 09) bezig?

06-03-2009 12:37 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

M'n vriend en ik hebben besloten om er voor te gaan!

Heel leuk en spannend allemaal! Paar weken geleden is mijn spiraaltje verwijderd. Ik zou het weekend van 20 maart mijn menstruatie moeten krijgen.

Wie zijn er nog meer pas begonnen?

Lijk me leuk om te kletsen met elkaar!

Zal eerst nog wat over mijzelf vertellen.

Ik ben Lola 25 jaar en woon samen in Den Haag.

Ik werk als ziekenverzorgende in de psychiatrie, en doe een thuisstudie verpleegkunde.

Groetjessss!
x
Jammer Jolief maar het had ook te mooi geweest, direct zwanger he. Ik verwacht dat ook helemaal niet volgende week.

Heb op zolder even lopen rommelen. Zodra ik zwanger ben wil ik mn ouders verrassen en dan pak ik een roze boxpakje in en een blauwe met een kaartje, welke zou het nu worden?

Beiden pakjes had mijn moeder gekocht bij mijn 1e zwangerschap en die gingen ook beiden mee naar het ziekenhuis maar het roze pakje konden we weer opbergen haha.
Jammer Jolief! Maar ja, zou idd misschien wel een beetje te mooi geweest zijn. Volgende ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen!

@ils: begrijp dat de spiraal vandaag gaat. Tsja, pijnlijk is misschien een groot woord, maar lekker is anders en ik heb het toch wel gevoeld de hele dag. Pijnstiller voor verwijderen kan iig geen kwaad (wens nog altijd dat iemand me dat bij het plaatsen had verteld...)

@cassidy: leuke manier het aan je ouders te vertellen!
jeeeuuhh hij is er uit!! Deed geen pijn, eendebek was dit keer alleen niet zo prettig...

verder advies foliumzuur en specifiek gevraagd naar alcoholgebruik van man, of hier iets in moet veranderen.

Mijn vriend heeft geregeld borrels en feestjes nl, maar hier hoeft niks in aangepast te worden. Dit adviseren zij niet specifiek dus maar er gewoon voor gaan.. volgens mij moet ik volgende week ongesteld worden dus dan is mijn vruchtbare periode al geweest... op naar over 3 weken dus maar!

Lief, dat jullie er aan dachten! Vind het toch wel heel speciaal hoor, mijn spiraal die ik al 5 jaar heb eruit!
ik heb trouwens toch maar ovulatie testen en zwangerschapstesten via sensitest besteld. binnengekrege en.... ze zien er zo onprofessioneel uit. hele pakket kon gewoon door de brievenbus, het zijn alelmaal kartonnetjes.. zegt het natuurlijk niks maar had het anders verwacht...

succes allemaal, ik leef met jullie mee!!!

ik kom trouwens niet elke dag online hoor..
Ils, fijn dat het mee is gevallen. Die ovulatietesten stellen inderdaad niet veel voor hoor, als ze maar werken he!

Jolief, jammer voor jullie. En nu op naar ronde twee dan maar.

Ik zou het ook niet zo erg vinden als het bij ons deze keer niet meteen raak is. Dan zou ik nl begin dec uitgerekend, niet echt leuk, rond sinterklaas.

Cass, leuk idee. Om het mijn ouders de vorige keer te vertellen hadden we voor mijn vader een mok met tekst "voor de liefste opa" en voor mijn moeder "voor de liefste oma". Was ook heel geslaagd.

Max, even geduld hebben nog. Te vroeg testen heeft echt niet zo veel zin. Moeilijk, maar toch nog even wachten.

Sisa, je relatie moet echt wel goed zijn hoor, anders moet je er echt (nog) niet aan beginnen. De eerste maanden zijn gewoon heel zwaar en daar moeten jullie samen wel tegen kunnen.

Je moet op elkaar kunnen vertrouwen en van elkaar op aan kunnen, anders kan het flink misgaan en daar heeft niemand iets aan.

Hier verder geen nieuws, ga zo lekker naar buiten en van het zonnetje genieten
x
Hey meiden

Jeetje wat zijn er weer veel reacties, leuk!

@Mohn en Draatje: Welkom!

Alleen mijn beste vriendin, en 1 collega weten dat we bezig zijn. Voor de rest houden we het voor ons.

Ik denk als ik zwanger ben, we het ook niet gelijk aan heel de wereld gaan vertellen, al lijkt t me wel moeilijk om t voor me te houden.

@Brit: Ik denk inderdaad dat het wel een goed idee is als jij een topic opent, voor het lijstje. Anders is het zo irritant om het steeds te moeten opzoeken. Zou het denk je lukken om de reacties te kopieren naar jou topic? Zou wel leuk zijn, en zo niet, dan niet.

Je kan bij mij bij "sinds"1 maart invullen.

Hoe is het gegaan met je administratie, wat een @%##^!#!@ werk is dat he!

@Jolief: jammer meid, dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde!

Mijn vriend weet denk ik niet dat ik er zoveel mee bezig bent. Zoek echt van alles op op internet, van namen tot kinderkamers tot gedichtjes op geboortekaartjes hihihi. Enne nee dat hou ik lekker (nog) voor mezelf.

Mijn nickname lijkt een beetje op mijn naam, mijn vriend en nichtje noemen mij zo, eigenlijk heet ik Ilona.

@Cassidy: Ik wacht iets na mijn NOD af met testen,tenminste als ik NO ben geworden haha.Ga van te voren niet testen. Al lijkt me dat wel moeilijk.

@Max: Spannend meis!! Wie weet is het wel raak!

Goed idee trouwens, de belangrijke dingen in t rood te schrijven! Kunnen we dat niet door de vele reacties uit het oog verliezen.

@Jacky: Tja ik leef ook (nog) niet supergezond. Ik rook nog wel (niet veel), en drinken zeer zelden. Zodra ik weet dat ik zwanger ben, raak ik echt geen sigaret meer aan!

@Ils: Fijn dat het geen pijn deed, ik vond het ook heel erg meevallen. Was best wel een beetje zenuwachtig, omdat het inbrengen niet zo mee viel!

Verder ben ik er ook veel mee bezig. Ik heb ook sinds gister erg pijnlijke borsten. Bij aanraking doen ze al erg zeer. Ook ben ik erg moe. Kan geen ontpilling zijn, want had ook een koperspiraal. Maar t hoeft natuurlijk ook geen zwangerschap te betekenen.Misschien ben ik wel schijnzwanger hihi

Nou meiden ,

Fijne avond!

Liefs
Girlies, we hebben een nieuwe!

We gaan verder bij ** Nieuwe Start **

Berichtjes verplaatsen moet een Angel doen denk ik, maar we kunnen ook gewoon verder kletsen daar natuurlijk.....
huh heet het topic dan "nieuwe start"???
Hallo allemaal,

Zou ik ook mee mogen schrijven?

Mijn naam is Gabje, 32 en moeder van een zoontje van 20 maanden. Wij willen dus vanaf nu voor de 2e gaan en ik heb goede ervaringen met het schrijven op dit forum.

Toen we voor ons 1e kindje gingen ontstond een hecht clubje waar ik nu nog steeds veel contact mee heb.

Ik hoor graag van jullie of ik mee mag schrijven!
jongens, ik kan nieuwe start niet vinden bij Kinderen...

waar zijn jullie?
ils, het topic begint inderdaad met 2 sterretjes en dan nieuwe start, en daarna onze oude titel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven