Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
Marels, fijn dat je ze leuk vindt.
Cum non tum age
Heeft er misschien iemand een goedwerkend tosti-ijzer over? En zo ja, wat heb je zelf nodig?
Volgens mij heb ik hier nog wel een tosti ijzer over. We hebben laatst een super mooie grill gekocht dus hij staat te verstoffen. Ik kijk vanavond even, maar waar woon je want lijkt me ietwat zwaar voor over de post. Ik woon in de buurt van Schiphol.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Oja zelf ben ik dus gek op DE zegels maar helaas blijken er op dit topic niet zoveel koffie/thee drinkers te zitten. Maar anders is hij gewoon gratis!
Die tas vond ik ook erg leuk, maar ik zag dat er al meer reacties waren, dus heb niet gereageerd. Ben heeeel benieuwd naar je andere tasjes :D
Zodadelijk wandel ik even naar het postkantoor, dan gaan de waterpijp en de stijltang op de post. En dan ben ik al mijn ruilwaar al kwijt!

Parel, misschien heb ik er overheen gelezen maar was jouw boek goed aangekomen?

Binnenkort ga ik mijn kast maar eens uitmesten in het kader van de lente schoonmaak. Kom ik vast nog genoeg ruilwaardigs tegen. Leuk!
Horloge van zusje is binnen, hij is leuk dank je wel!

Ook de DE punten van meiske zijn er ook tnx!

Ik heb alleen tot mijn schande de voetbalplaatjes vergeten mee te nemen om op de bus te doen sorry! Ze komen zo snel mogelijk!
annedaisymay ik drink veel thee maar heb de punten nooit gespaard ga ze vanaf nu voor je apart houden (stond op het thee doosje die mooie grote pickwichtheedoos kost 'maar' 7100 punten... pfff... daar ga ik toch niet aan komen)

wil je mij je adres mailen op vivavlinder1987@live.nl en dan als onderwerp DEzegels zetten? als ik dan 100 punten heb gespaard voor je stuur ik ze op en kan ik je adres nog makkelijk vinden.
quote:compu schreef op 11 maart 2009 @ 10:23:

Bam, jij krijgt ze voor Julian! Wist je wel dat je moet betalen voor vzkosten als je het boekje besteld bij hen?

Ik stuur ze graag naar jou op (beetje viezig van de fruithapjes sorry)!

Zie nu pas je berichtje.

Super, thx.

Ja ik heb het gelezen, vind ik niet zo,n punt!
kan ik iemand blijmaken met de volgende voetbalplaatjes:

2, 22, 38, 43, 52, 104, 128, 128, 137, 147, 161, 203, 216, 233, 268

als je belangstelling hebt, stuur dan een mailtje naar bengalqueenapestaartjelivepuntcom met de nummers van de plaatjes die je wilt hebben.
Fijn dat ie binnen is en dat ie bevalt LMS.

Ik zie dat er hier animo voor tassen is... Ik heb er ook veel en heb net als ADM mijn favorieten én ik ben ook van de vernieuwing. Ik heb er al een stuk of vier via dit topic weggedaan, maar mijn probleem is een beetje dat ik moeilijk afstand doe van tassen, ook al gebruik ik ze bijna nooit . Ik zal straks eens kijken of er exemplaren zijn waar ik toch afstand van wil doen, als ik wat vind, dan plaats ik ze hier.

ADM, ik mail je zo terug!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:_LittleMissSunshine_ schreef op 11 maart 2009 @ 15:00:

Ook de DE punten van meiske zijn er ook tnx!

Ik heb alleen tot mijn schande de voetbalplaatjes vergeten mee te nemen om op de bus te doen sorry! Ze komen zo snel mogelijk!Ik zie ze dan wel verschijnen
quote:meiske1981 schreef op 11 maart 2009 @ 16:19:

[...]

Ik zie ze dan wel verschijnenja zeker weten :-) Komt helemaal goed.
quote:vlinder1987 schreef op 11 maart 2009 @ 15:27:

annedaisymay ik drink veel thee maar heb de punten nooit gespaard ga ze vanaf nu voor je apart houden (stond op het thee doosje die mooie grote pickwichtheedoos kost 'maar' 7100 punten... pfff... daar ga ik toch niet aan komen)

wil je mij je adres mailen op vivavlinder1987@live.nl en dan als onderwerp DEzegels zetten? als ik dan 100 punten heb gespaard voor je stuur ik ze op en kan ik je adres nog makkelijk vinden.

Oh dat vind ik ontzettend lief van je

Ik mail je zo even mijn adres.

Als er iets is waar ik je blij mee kan maken moet je het zeggen hoor. Ik ben een regelmatige AH bezoeker dus mocht je interesse hebben in de musical zegels dan hoor ik het wel. Zal ze ieder geval braaf gaan sparen want er is vast iemand die ik daar blij mee kan maken.

* zit te glimmen achter haar pc van blijdschap *
Zusje je tas is al helemaal ingepakt, uit die ruil komen we vast wel. Ik ga hem morgen naar het postkantoor brengen en als het goed is kan hij gewoon met de post mee. Gelukkig hebben wij hier hele lieve postkantoormedewerkers. Die denken gewoon met je mee. Die desnoods wat tape om het pakje doen zodat het wel door de brievenbus past.

PS

Alvast heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes met uitpakken
quote:AnneDaisyMay schreef op 11 maart 2009 @ 16:52:

[...]

Als er iets is waar ik je blij mee kan maken moet je het zeggen hoor. Ik ben een regelmatige AH bezoeker dus mocht je interesse hebben in de musical zegels dan hoor ik het wel. Zal ze ieder geval braaf gaan sparen want er is vast iemand die ik daar blij mee kan maken.

Hahaha , ik zeg sinds dit topic (en een andere bij Aangeboden) op de vraag van de cassière "spaart / wilt u zegels", alleen nog maar ja. Ik spaar zelf geen enkele zegel (zo nu en dan van de Hoogvliet, ligt aan de actie èn de voetbalplaatjes), maar er is altijd wel iemand blij mee. Mijn zegelpotje wordt erg gelukkig van al die verschillende zegeltjes.
Tasjes!!! hoor ik daar tassen? Ook ik ben er dol op en heb ook een aardige collectie. ManNetje heeft er toevallig vandeweek weer een opgeduikeld op zolder, een leren rugzak. Prachtige tas, maar ik hou niet van rugtassen.

Kan ook moeilijk afstand doen, maar aangezien hier nog meer tassenfashionatas zitten ga ik er toch maar een paar aanbieden. Kan ff duren nog, want heb het momenteel een tikkie druk. Wordt dus nog vervolgd
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ik spaar nu ook de musical-zegels om weg te geven. Heb er nu nog maar 1. Maar vrijdag krijg ik er meer. Dus mocht er iemand ze nodig hebben, dan hoor ik het wel.
Tasjes? *gaat in de rij staan*
Spaart iemand toevallig de Perla zegels van AH? ik heb er nog wat liggen maar doe er niets mee.

Groetjes,

NannieB
Ik heb een zwarte Claudio Ferrici tas,zgan, niet gebruikt omdat die toch te klein is heeft misschien iemand een grote Claudio Ferrici tas,A4 formaat, die juist een iets kleinere wil?
Vanmiddag een heel mooi pakket vol leer gekregen van Ann Liv. Ben er van onder de indruk. Heel Ben er heel blij mee en als de postbode zijn best doet heb je ook morgen ook post terug, meisje.

ADM, ik zie dat ik je een plezier doe met DE-zegels. Ik ben 4 jaar geleden met sparen, maar het schiet niet op: nu pas een theelepeltje bij elkaar gespaard. Als je me adres mailt, stuur ik ze naar je toe. Op gmail: zoetezoete.

xZ
Voor tassen ga ik ook in de rij staan :-D
Ik heb vandaag toch eindelijk mijn kledingkast uitgemest en ik heb de kleren die weg mochten weer in mijn album gezet.

Zal morgen eens in mijn tassen-bak gaan kijken wat er nog weg mag..... weet alleen niet of het veel zal zijn

Biba, heb je mijn pakje al ontvangen?
quote:taartje81 schreef op 11 maart 2009 @ 11:02:

Molie,

Heb net even wat foto's van mijn spullen gemaakt. Staan ook nog andere dingen in misschien is dat wat??

http://www.mijnalbum.nl/Album=YFXF6ZK3

En anders moet je me even mailen op taartje81 @ hotmail.com

Taartje, ik heb wel interesse in het luchtje van escada.

wat zou je ervoor terug willen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven