Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee!!

Alles was helemaal goed! Ik heb me suf gegriend op die bank, het was ZO mooi!

Ik ben iets minder ver dan gedacht. Mijn nieuwe uitgerekende datum is 9 oktober.

Het ging helemaal spartelen en met de armpjes zwaaien. En we hebben mooie foto's. Ik zal er straks een plaatsen.

zucht... ik ben verliefd.
ohhhh wauw wat ontzettend fijn voor jullie!!

jeuj!!! geniet ervan
Oh ja, genieten kan ik nu pas echt! Foto staat erop!
@nvdp: ben héél benieuwd hoe het was!

@loessie: en naar jou ook natuurlijk, maar laten we de druk niet verhogen...

@xasi: héél langzamerhand ga ik er een beetje in geloven dat het écht zo is ja. Wel gek hoor, maar ook wel héél leuk. Maar wil wel graag de eerste drie maandan door zijn voordat ik het vertrouw ofzo.

@wie het vroeg: ik ben nu 7 weken

@jippie: ja, slik nog foliumzuur en visolie en soms gewone vitaminen.
Ooooooh!!!! suffe crossposting - je bent geweest en het was goed!!!

wat gaaf en wat fijn!

hoe kan het dan dat je minder ver bent dan? minder weken dan je dacht?
nvdp mag ik vriendje met je worden, wil dolgraag je echo zien!
Even een lekenvraag (nog wel) nvdp: was dit die echo die ze normaal tussen 11 en 13 weken doen of die rond de 8 a 9? want jij bent nu dan dus 9,5 week?
Wauw nvdp, je ziet echt al een kindje!!

Wat fijn en geweldig en super! Ben helemaal blij en ontroerd voor je!!
Over aankomen gesproken, ik durf niet meer op de weegschaal, ben ondanks dat ik me nog best goed voel stuk minder gaa nbewegen met een niet onverminderde eetlust... Oops...
Hallo allemaal! Nou vanochtend voordat ik naar mijn werk ging even snel getest en weer negatief... dus helaas. Ik ben tot op heden ook nog steeds niet ongesteld geworden dus ik ben bang dat ik tegenwoordig een onregelmatige cyclus heb ofzo . Ik hoop eigenlijk dat ik nu een keertje snel ongesteld wordt want dan kunnen we weer verder voor de volgende ronde... lijkt erop dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten dan Xasi!

@NvdPoes: wat te gek dat alles goed is ! En wat grappig dat het helemaal actief werd zeg... leuk lijkt me dat. Geniet er lekker van en ik zal binnenkort eens kijken naar je foto 's... ben erg benieuwd.

Sorry heb nu geen tijd om verder uitgebreid op iedereen te reageren... zal snel tijd maken om alles bij te lezen.
heee loesssie wat jammer!! wel raar dat je ook nog steeds niet ongesteld bent geworden....

had je vorige keer ook zo'n lange tijd ertussen?
Jammer Loesssie!!

Stom zeg!!! Was je wel eens eerder onregelmatig?

(mag ik nog een beetje hopen?)
@nvdp: Wat fijn dat alles goed is! En wat een gave foto! Echt al een kindje. En wat fijn dat je dat met ons deelt zeg, voel me echt vereerd!

@Jippie: Wat vreemd zeg weer negatief! En nu idd maar hopen dat als je echt neit zwanger bent je heel snel ongesteld wordt!
Hey meiden,

Niet voor de poes.. Gefeliciteerd met jullie kindje. Wat een mooi kindje nu al.. haha, echt al goed zichtbaar he.. Onvoorstelbaar. Wat zul je genieten nu..

Loessie, ik heb net ff terug zitten lezen, je hebt iedereen wel in spanning laten zitten. haha, balen dat het negatief was..! Vreemd hoor..

Ugglover, Hoop dat het leuk blijft met die vrouw. Leuk!

Vandaag weer gewerkt, zou vanavond gaan sporten, maar ga toch maar niet, ga straks met me hondje lopen.. Het is nog prima weer buiten.. En daarna ga ik lekker op de bank hangen, goeie tijden kijken, en daarna komt er vast wel een lekkere domme film op rtl5.

Heb de film gevonden jippie, wel bedankt in ieder geval.

Liefs mij:kiss:
@mariska; denk dat je loessie bedoelt

heee en wat een vreemde vogel op ons forum

onee het is AKka, had je niet herkend! hihi
Mariska, jij bedoeld Loessie, jippie word voorlopig niet ongesteld. haha, die is al lekker zwanger aan het zijn!
hihi rianne ik hoop ook dat ik nog laaaaaang niet ongesteld word!

fijn dat je film hebt gevonden, veel plezier
quote:jippiedepippie schreef op 11 maart 2009 @ 19:31:

heee en wat een vreemde vogel op ons forum

onee het is AKka, had je niet herkend! hihiDie vogel is een gans. Is Akka!
Wat irritant Loesssie! Ik help je mee geduld te hebben.

Had je de keren hiervoor wel een regelmatige cyclus? Hoe vaak ben je al ongesteld geworden sinds je met de pil gestopt bent?
is dat van een kinderfilm ofzo, die naam akka?
@nvdp; super zeg!! al echt een klein mensje! fantastisch dat alles goed is! nu echt genieten.....

@loesssie, neeeee, hoe kan dat nou? balen! dan toch maar hopen dat je snel ongesteld wordt... alhoewel je morgen een week overtijd bent, dat is echt lang!

@akka, bah, nog steeds misselijk dus... en moe... gelukkig dat het werken een beetje gaat, idd, van thuis zitten word je ook niet vrolijk.

@Maris, sterkte met de kramp, we houden hoop...! Maar idd niks mis met een beetje zelfbescherming.

Ik heb net 7 km gerend, het ging lekker. Gegeten, nu ff een bakkie koffie en op de bank film kijken, Eagle Eye.

Tot morgen meiden!
hee nvdp; wauw heb net even een poos vol bewondering naar je echo gestaard; wat bijzonder zeg!!!

helemaal fantastisch!!! wat zul jij lekker slapen en dromen vannacht.... sweet dreams!

hee ik vond de gans ook leuk hoor!

ugglover; 7 km mijn complimenten! het komt vast goed met die 10 km over een tijdje. Goed hoor, ik hijg op het moment al als ik de paar ik de trap op ga....

ik duik mijn bed in, bis morgen!
Hey Akka, ik vind wel dat je nieuwe gans een beetje sombertjes kijkt... Maar hij is wel lief... Waar is tie van? Heb het idee dat ik hem ken.
@Jippie, jij hebt hele andere prioriteiten momenteel, een gezond kindje in je laten groeien! Maar dank je, ik denk dat het zelf ook wel goed komt met de 10 of klink ik nu heel arrogant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven