Vakantie valt tegen
maandag 13 augustus 2018 om 08:14
We zijn op donderdag aangekomen op lalandia rodby en man, wat valt het tegen
Het regent alleen maar, ons huisje is compleet sfeerloos, alles is megaduur, zoontje is nog te klein voor de meeste binnenactiviteiten die hier worden aangeboden, het zwembad is koud, verkeerfe kleding ingepakt want toen we vertrokken werd er alleen maar zon voorspeld, strand natuur in is geen optie vanwege de regen...
Begin me steeds meer af te vragen of we niet gewoon maar terug naar Nederland zullen gaan ipv hier blijven. Ik vind er echt niets aan. Ik kan inmiddels ook niet echt meer iets verzinnen om het positief te houden hier. Ik doe mijn best maar het valt zo tegen allemaal dat ik ook helemaal niet meer creatief kan nadenken...
Iemand tips?
Begin me steeds meer af te vragen of we niet gewoon maar terug naar Nederland zullen gaan ipv hier blijven. Ik vind er echt niets aan. Ik kan inmiddels ook niet echt meer iets verzinnen om het positief te houden hier. Ik doe mijn best maar het valt zo tegen allemaal dat ik ook helemaal niet meer creatief kan nadenken...
Iemand tips?
woensdag 15 augustus 2018 om 17:32
Kennelijk kun je niet altijd van 'goed kijken hoe het eruit ziet' uitgaan, als ik Salinarrosseno zo lees. Haar leek het er toch ook goed uitzien?
Wij boeken altijd huisjes op campings. Goedkoop. Altijd naar onze zin. 1x in een appartementendorp. Zag er ook ge-wél-dig uit. Ook daar. Heel mooi, netjes, schoon, luxe, maar totaal niet ons ding. DRUK. Gelukkig hadden we dit geboekt bij een campingeigenaar, waar we later nog een huisje op een camping zouden gebruiken. Mochten en konden we eerder naar die camping. Dat scheelde enorm.
Anyways, wat je ziet op foto's is niet altijd hetzelfde als dat je meemaakt als je er staat. Gelukkig zijn wij zelf klaverjassende bierbuiken, dat scheelt alweer
Later is nu
woensdag 15 augustus 2018 om 19:47
boerinnetje-van-buuten schreef: ↑15-08-2018 19:18Misschien dat je inderdaad ook in mineur was door de naweeën van die buikgriep. Het helpt soms om te beseffen dat daar je stemming door beïnvloed wordt. Dan hoef je jezelf ook niet zo serieus te nemen. (Heb ik met PMS. Dan negeer ik mijn eigen negatieve mening).
Het voelde idd ook wel wat als pms, alleen had ik de vakantie precies zo gepland dat ik daar geen last van zou moeten hebben.
Maar het lijkt idd wel door de buikgriep te zijn gekomen, want ik heb er momenteel helemaal geen last meer van...
woensdag 15 augustus 2018 om 19:57
Wat weet je dan een geweldig treffend advies te geven aan Snorriemorrie... daar knapt een mens ook echt van op.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:00
Ja, gelukkig wel! Uiteindelijk vertrekken we nu morgen pas, omdat het uiteindelijk allemaal wel meeviel.
Volgende maand even flink de buikriem aansnoeren om de krater in onze spaarrekening weer te dichten, maar dat komt vast goed
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:39
vrijdag 17 augustus 2018 om 12:06
snorriemorrie schreef: ↑17-08-2018 11:39We zitten er zelfs aan te denken om ooit terug te gaan,maar dan niet 10 dagen op dezelfde plek.
Wellicht ooit een citytrip naar Kopenhagen rond de kerstdagen. Lijkt me erg gaaf rond die tijd (en ik zal dan wat meer rekening houden met de mogelijkheid van slecht weer)
Ga dan ook eens naar Fyn!
Fijn dat het uiteindelijk goed is gelopen
vrijdag 17 augustus 2018 om 13:50
Fyn is inderdaad erg leuk! En de volgende keer ook niet meer in zo'n sfeerloos park maar gewoon een huisje van particulieren huren. Die zijn vaak gezelliger ingericht, er ligt speelgoed en de keuken is van alle gemakken voorzien (denk aan alle apperatuur, maar zelfs mixers en bakvormen).Maartje2016 schreef: ↑17-08-2018 12:06Ga dan ook eens naar Fyn!
Fijn dat het uiteindelijk goed is gelopen![]()
Geniet van het laatste restje vakantie!
vrijdag 17 augustus 2018 om 21:08
Man beweerde dat ook bij hoog en laag. Ik wilde liever naar Zuidfrankrijk. We gaan altijd op de bonnefooi.
Wij hebben ons op Rügen wezenloos gezocht naar een camping die plaats had. Uiteindelijk een ieniemienie plekje gekregen op een overvolle megagrote camping. Van de 12 dagen dat we er waren zijn er zeven volledig verregend. En dan zit je in een tentje, niet eens in een huis. Zodra de tent droog was heb ik geëist dat we gingen oppakken, we "moesten" nog twee weken. Vijf minuten na vertrek begon het te hozen en dat bleef zo tot voorbij Hamburg.
Daarna thuis dagjes weg gedaan.
De Ossies, waar de camping vol mee zat, waren ook niet gezellig. Waarschijnlijk wilden ze helemaal geen toeristen op "hun" camping. Allemaal vaste plekken. Eén Wessies-gezin ontmoet, en dat klikte gelukkig wel goed. Zij hadden ook heel veel moeite gehad om een plekje te vinden.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"