Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2018 19:28
RB gebruikt volgens mij bewust en graag provocerende woorden.
Ik denk niet dat dat lollig is als je dat als moeder leest.
Dit was totaal niet provocerend bedoeld. Ik voel me zelf tenslotte ook niet aangesproken als ik in 'n topic waar ik (nog) niet aan deelneem mijn naam zie vallen al dan niet met een negatieve beschrijving. En dan is het mijn keus het aan me voorbij te laten gaan of er op in te gaan. Er was niets aan de hand geweest als ze zelf niet had gereageerd. En waarom ze dit privéinfo vindt waaraan ze niet herkend wil kunnen worden terwijl er nog 'n heel topic van haar online blijkt te staan snap ik al helemaal niet.
15-08-2018 19:32
Nou, dat is wel weer heel ver gezocht, dit.
Ik ben niet degene die dit verzonnen heeft, hoor. FV schreef dat ze door ‘anderen’ is herkend in dat verhaal van RB. Jammer dat ze na die meltdown zoals gewoonlijk alle posts verwijderd heeft anders had je het even terug kunnen lezen. Zo ver gezocht is het dus blijkbaar niet, als we het slachtoffer moeten geloven. :roll:
Loullah schreef:
15-08-2018 19:31
Als RB mijn buurvrouw had geschreven en ‘anderen’ FV (IRL) daadwerkelijk hadden herkend als die buurvrouw dan zouden die ‘anderen’ nu onterecht denken dat RB de buurvrouw van FV is (IRL). Lijkt me niet zo leuk voor de buurvrouw. Misschien wil ze helemaal niet geassocieerd worden met dit forum.
Brrr, ik zou niet graag haar buuf zijn zeg! Zij volgens mij ook niet de mijne ;-D
FV vind het duidelijk niet prettig en heeft alles laten verwijderen. Warom hier er dan nog eens uitvoerig over hebben, zodat iedereen alsnog weet waarover het gaat? Dat snap ik dan niet.
Loullah schreef:
15-08-2018 19:36
Ik ben niet degene die dit verzonnen heeft, hoor. FV schreef dat ze door ‘anderen’ is herkend in dat verhaal van RB. Jammer dat ze na die meltdown zoals gewoonlijk alle posts verwijderd heeft anders had je het even terug kunnen lezen. Zo ver gezocht is het dus blijkbaar niet, als we het slachtoffer moeten geloven. :roll:
Dat zal wel loslopen, ze zal dat argument gebruikt hebben om haar gelijk te kunnen halen. Net of mensen hier 24/7 alles wat geschreven wordt uit zitten te spitten en dat naar irl proberen te herleiden.
Ana_Isabel** schreef:
FV vind het duidelijk niet prettig en heeft alles laten verwijderen. Warom hier er dan nog eens uitvoerig over hebben, zodat iedereen alsnog weet waarover het gaat? Dat snap ik dan niet.
Omdat dit napraat is.
redbulletje schreef:
15-08-2018 19:38
Dat zal wel loslopen, ze zal dat argument gebruikt hebben om haar gelijk te kunnen halen. Net of mensen hier 24/7 alles wat geschreven wordt uit zitten te spitten en dat naar irl proberen te herleiden.
Ik snap dat het flauwekul is van dat mens dat ze herkend is. Maar aangezien BGB haar zo nodig moet verdedigen kan ze daar ook eerst even navragen waar al dat gezever vandaan komt dat anderen (meervoud) haar herkennen op basis van een vage post.
Dat is pas vergezocht.
redbulletje schreef:
15-08-2018 19:34
Dit was totaal niet provocerend bedoeld. Ik voel me zelf tenslotte ook niet aangesproken als ik in 'n topic waar ik (nog) niet aan deelneem mijn naam zie vallen al dan niet met een negatieve beschrijving. En dan is het mijn keus het aan me voorbij te laten gaan of er op in te gaan. Er was niets aan de hand geweest als ze zelf niet had gereageerd. En waarom ze dit privéinfo vindt waaraan ze niet herkend wil kunnen worden terwijl er nog 'n heel topic van haar online blijkt te staan snap ik al helemaal niet.

misschien klopte het dan toch wel niet, jouw beknopte samenvatting

Maar doe eens gek : dan vraag je net zolang om uitleg tot je het begrijpt. Of in ieder geval tot je al haar redenen weet.

Ik zou ook not amused zijn als iemand hier iets persoonlijks van mij deelt in een topic waar ik niet eens meeschrijf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Loullah schreef:
15-08-2018 19:42
Ik snap dat het flauwekul is van dat mens dat ze herkend is. Maar aangezien BGB haar zo nodig moet verdedigen kan ze daar ook eerst even navragen waar al dat gezever vandaan komt dat anderen (meervoud) haar herkennen op basis van een vage post.
Dat is pas vergezocht.
Ik moet niks.
15-08-2018 19:43
Ik moet niks.
Het was slechts een suggestie.
Loullah schreef:
15-08-2018 19:44
Het was slechts een suggestie.
Nee, je schreef dat ik haar “ zo nodig moet verdedigen “ .
Ik moet niks.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 15-08-2018 19:45
0.28% gewijzigd
15-08-2018 19:42
misschien klopte het dan toch wel niet, jouw beknopte samenvatting

Maar doe eens gek : dan vraag je net zolang om uitleg tot je het begrijpt. Of in ieder geval tot je al haar redenen weet.

Ik zou ook not amused zijn als iemand hier iets persoonlijks van mij deelt in een topic waar ik niet eens meeschrijf
Als het niet klopt met de werkelijkheid dan is het toch te gek voor woorden dat ze zich er blijkbaar in herkent zodanig dat ze flipte? Er zullen hier ongetwijfeld nog wel forumsters rondlopen die zich in de basis van dat scenario herkennen.
Ana_Isabel** schreef:
Nou, omdat RB hier wordt beschuldigd van provoceren of zo? Ik zal niet ontkennen dat RB graag provoceert maar in dit geval zag ik het echt niet. FV heeft zichzelf helemaal vrijwillig laten provoceren, en daar luide kond van gedaan. Daar kan RB niks aan doen.
redbulletje schreef:
15-08-2018 19:45
Als het niet klopt met de werkelijkheid dan is het toch te gek voor woorden dat ze zich er blijkbaar in herkent zodanig dat ze flipte? Er zullen hier ongetwijfeld nog wel forumsters rondlopen die zich in de basis van dat scenario herkennen.

Het grote plaatje zal vast geklopt hebben. Maar bepaalde details of motieven en zo zul je misschien verkeerd geinterpreteerd hebben.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 15-08-2018 19:51
2.33% gewijzigd
Maar inderdaad misschien handiger om af te wachten of FV hier zelf nog op door wil gaan.
15-08-2018 19:48
Het grote plaatje zal misschien geklopt hebben. Maar bepaalde details of motieven en zo zul je verkeerd geinterpreteerd hebben.
Dat deed voor mijn bijdrage aan dat topic totaal niet terzake.
redbulletje schreef:
15-08-2018 19:51
Dat deed voor mijn bijdrage aan dat topic totaal niet terzake.
Maar hoogstwaarschijnlijk is dat wat die heftige reactie op riep.
Lady*Voldemort schreef:
Nou, omdat RB hier wordt beschuldigd van provoceren of zo? Ik zal niet ontkennen dat RB graag provoceert maar in dit geval zag ik het echt niet. FV heeft zichzelf helemaal vrijwillig laten provoceren, en daar luide kond van gedaan. Daar kan RB niks aan doen.
:bigkiss:
15-08-2018 19:48
Het grote plaatje zal misschien geklopt hebben. Maar bepaalde details of motieven en zo zul je verkeerd geinterpreteerd hebben.

Dan had ze zich druk kunnen maken als haar naam er bij stond. Dat er dingen over haar stonden die niet klopten. Maar nogmaals, er werd geen naam genoemd. Dus zeker met de niet-helemaal-kloppende details had het toch ook op een andere forummer kunnen slaan?

Waarom als een olifant in een porseleinkast gaan denderen en zeggen dat het over jou gaat?
Dát snap ik niet. Ze had ook kunnen staffen, mailen en desnoods in het modtopic kunnen zeggen dat ze mail hebben of een gestraft bericht willen beoordelen. Dat had toch veel verstandiger/handiger/slimmer geweest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had haar er echt niet in herkend. Het stikt hier van de forummers met een "tweede leg".
Dat is net zo logisch als dat ik iets zeg over een forumster met twee zonen en BGB komt op hoge poten verhaal halen.
himalaya schreef:
15-08-2018 19:55
Dan had ze zich druk kunnen maken als haar naam er bij stond. Dat er dingen over haar stonden die niet klopten. Maar nogmaals, er werd geen naam genoemd. Dus zeker met de niet-helemaal-kloppende details had het toch ook op een andere forummer kunnen slaan?

Waarom als een olifant in een porseleinkast gaan denderen en zeggen dat het over jou gaat?
Dát snap ik niet. Ze had ook kunnen staffen, mailen en desnoods in het modtopic kunnen zeggen dat ze mail hebben of een gestraft bericht willen beoordelen. Dat had toch veel verstandiger/handiger/slimmer geweest?

Ja dat dus. Als je dan echt niet wil dat iedereen weer wordt herinnerd aan dat deel van je privé dat inmiddels alweer vergeten is kun je toch beter je bek houden lijkt me, en eventueel achter de schermen zorgen dat de boel verwijderd wordt. Dat zou FV toch ook moeten snappen, die is gis genoeg.
Lady*Voldemort schreef:
Dit. Toen ik daar iets over zei in het modtopic moest ik me vooral met mijn eigen zaken bemoeien.

Heb trouwens geen waarschuwing gezien.
There is always something happening, and it's usually right now
Lady*Voldemort schreef:
Dit!
himalaya schreef:
15-08-2018 19:25
Maar als die forummer niet zelf dat topic was ingerend en niet had geschreven dat zij zich er in had herkend, dan had was er niet veel aan de hand geweest en had het net zo goed op een van de vele andere forummers kunnen slaan. Of op de buurvrouw van RB. Die ik dan misschien weer had ‘herkend’ maar waarvan ik dan had gedacht dat we geen namen worden genoemd en het op veel mensen had kunnen slaan.

Nou, het viel me al wel op dat 'er is hier een forummer die'. Dat is gewoon niet netjes. Dan gaat iedereen zich toch afvragen wie dat is. Dan kan je echt net zo goed 'een kennis van me', 'een collega', whatever schrijven. Zelfde boodschap.

Dat is fatsoen, geen hogere wiskunde.
Such fun!1
himalaya schreef:
15-08-2018 19:55

En dit!

Als fv dat had gedaan was niemand iets wijzer geweest en was het voor haar ook opgelost. Nu kwam ze op hoge poten, al scheldend verhaal halen. Daardoor werd het heel erg opgeblazen. En ja, dan wordt daarop gereageerd en dan wordt erover nagepraat. Logisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven