Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 15 augustus 2018 om 18:56
redbulletje schreef: ↑15-08-2018 18:53Overigens kan alles wat je hier op het forum schrijft opeens heel openbaar in 'n 'lees ook' onderwerp worden gebruikt. Dus wat nou privé? Zodra je het hier op het forum schrijft is je post eigendom van sanoma. Daar hebben we allemaal voor op akkoord geklikt.
Da's inderdaad schunnig.
Maar info die je hebt laten verwijderen vanwege privacy laten ze denk ik met rust.
Such fun!1

woensdag 15 augustus 2018 om 18:57
Ik snap niet waarom eigenlijk.
Dus als ik iets lees waar ik mezelf in herken (terecht of onterecht) kan ik dus ook uit me panty schieten, iedereen uitschelden en vervolgens eisen dat het verwijderd word. Lekker dan.

woensdag 15 augustus 2018 om 19:00

woensdag 15 augustus 2018 om 19:10
Het ging om de essentie dat je zelf alleen met je tweede leg kunt blijven zitten als je die speciaal voor je nieuwe man hebt geworpen.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-08-2018 19:04Was gewoon niet erg netjes om een forummer als zo’n voorbeeld te nemen. Al is het maar omdat je hoogstwaarschijnlijk nog geen kwart van het hele verhaal kent.
Ik zal voortaan telkens 'mn buurvrouw' gaan schrijven als ik 'n voorbeeld aanhaal wat ik op dit forum heb gelezen.
woensdag 15 augustus 2018 om 19:11
Suikerdametje verdient eenHead* schreef: ↑15-08-2018 16:30Wat vinden jullie? Zijn vrouwen die al kinderen hebben uit een eerdere relatie verplicht om nieuwe relatie kinderen te geven? Zijn ze, als ze dat niet willen, willens en wetens de man pijn aan het doen? Blijkbaar moet je als vrouw baren als een man dat wil. Tenminste volgens suikerdametje.![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 15 augustus 2018 om 19:11
redbulletje schreef: ↑15-08-2018 18:58Wat ze er meermaals zelf over geschreven heeft heeft ze dat ook allemaal verwijdert/laten verwijderen dan?
Nee hoor, haar topic over scheiden na de geboorte van de dochter en de reden ervan staat nog steeds online.

woensdag 15 augustus 2018 om 19:12
Nadat ze tig keer schreven dat ze volgens het bansysteem handelen komt er nu eindelijk de bevestiging dat dat niet waar is. Waarom pjk een uitzondering op dat systeem is, is inderdaad geheim.

woensdag 15 augustus 2018 om 19:14
the_Wicked_Witch schreef: ↑15-08-2018 18:59Als je écht je privacy wilt waarborgen moet je niet op een forum gaan schrijven.
Denk ik dan.
Eens en dat geld natuurlijk ook voor facebook en googlen enz enz

woensdag 15 augustus 2018 om 19:17
Hoe weet jij nou zo zeker dat wie dan ook, als dat niet speciaal zo benoemd is, dat om die reden gedaan heeft. En dat “ blijven zitten met je tweede leg “ is een woordkeus waarvan ik me kan voorstellen dat die niet lekker aan komt.redbulletje schreef: ↑15-08-2018 19:10Het ging om de essentie dat je zelf alleen met je tweede leg kunt blijven zitten als je die speciaal voor je nieuwe man hebt geworpen.
Ik zal voortaan telkens 'mn buurvrouw' gaan schrijven als ik 'n voorbeeld aanhaal wat ik op dit forum heb gelezen.
Ja, schrijf voortaan maar buurvrouw, lijkt me beter in jouw geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 15 augustus 2018 om 19:22
Ik denk dat aanvoelen wat wel, wat niet, wanneer wel en wanneer niet en hoe dan wel en hoe echt niet voor velen een probleem is.Lucifer2018 schreef: ↑15-08-2018 19:20Grappig om te lezen dat gooien met info uit eerdere topics niet mag bij bepaalde forummers en bij andere helemaal geen probleem is. Ook niet om zelf te doen.
Boter op de HRS is weer groot.
Deze schoot gewoon niet zo lekker.
woensdag 15 augustus 2018 om 19:25
blijfgewoonbianca schreef: ↑15-08-2018 19:04Was gewoon niet erg netjes om een forummer als zo’n voorbeeld te nemen. Al is het maar omdat je hoogstwaarschijnlijk nog geen kwart van het hele verhaal kent.
Maar als die forummer niet zelf dat topic was ingerend en niet had geschreven dat zij zich er in had herkend, dan had was er niet veel aan de hand geweest en had het net zo goed op een van de vele andere forummers kunnen slaan. Of op de buurvrouw van RB. Die ik dan misschien weer had ‘herkend’ maar waarvan ik dan had gedacht dat we geen namen worden genoemd en het op veel mensen had kunnen slaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 15 augustus 2018 om 19:26
Maar dat ligt niet per definitie aan de schieter lijkt me.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-08-2018 19:22Ik denk dat aanvoelen wat wel, wat niet, wanneer wel en wanneer niet en hoe dan wel en hoe echt niet voor velen een probleem is.
Deze schoot gewoon niet zo lekker.
woensdag 15 augustus 2018 om 19:27
Ik vind het totaal niet ongepast om iemand aan te spreken op bepaalde info die hier uit eigen beweging gedeeld zijn.
Iemands verhaal ( wat er dan ook van klopt of wat je er zelf van gemaakt hebt omdat je het ook niet zo precies meer weet etc ) als voorbeeld nemen is weer iets totaal anders.
Iemands verhaal ( wat er dan ook van klopt of wat je er zelf van gemaakt hebt omdat je het ook niet zo precies meer weet etc ) als voorbeeld nemen is weer iets totaal anders.
woensdag 15 augustus 2018 om 19:28
RB gebruikt volgens mij bewust en graag provocerende woorden.Lady*Voldemort schreef: ↑15-08-2018 19:26Maar dat ligt niet per definitie aan de schieter lijkt me.
Ik denk niet dat dat lollig is als je dat als moeder leest.

woensdag 15 augustus 2018 om 19:31
Voor dit specifieke geval was buurman misschien het veiligst geweest.redbulletje schreef: ↑15-08-2018 19:10Het ging om de essentie dat je zelf alleen met je tweede leg kunt blijven zitten als je die speciaal voor je nieuwe man hebt geworpen.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
O, heb ik ook weleens een ban voor gehad, hoor.Lucifer2018 schreef: ↑15-08-2018 19:20Grappig om te lezen dat gooien met info uit eerdere topics niet mag bij bepaalde forummers en bij andere helemaal geen probleem is. Ook niet om zelf te doen.
Boter op de HRS is weer groot.
Toen ik iemand wees ( met voorbeelden ) op haar onzorgvuldigheid voor wat betreft haar bepaald niet anoniem zijn hier.
woensdag 15 augustus 2018 om 19:32
Nou, dat is wel weer heel ver gezocht, dit.Loullah schreef: ↑15-08-2018 19:31Als RB mijn buurvrouw had geschreven en ‘anderen’ FV (IRL) daadwerkelijk hadden herkend als die buurvrouw dan zouden die ‘anderen’ nu onterecht denken dat RB de buurvrouw van FV is (IRL). Lijkt me niet zo leuk voor de buurvrouw. Misschien wil ze helemaal niet geassocieerd worden met dit forum.